گشترش و توسعه انواع سایت

۹ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پی ال سی زیمنس 

پی‌ال‌سی زیمنس که مخفف کلمه programmable logic controller می‌باشد یک کنترل‌کننده نرم‌افزاری می‌باشد. درواقع، پی‌ال‌سی نوعی کامپیوتر خاص است که برای کارکرد قابل‌اطمینان در شرایط خاص صنعتی، مثل دماهای بسیار بالا، رطوبت، خشکی و گردوخاک، طراحی‌شده است. همچنین پی‌ال‌سی‌ به‌منظور اتوماتیک کردن فرایندهای صنعتی طراحی‌شده‌اند. پی‌ال‌سی در قسمت ورودی خود، قادر به دریافت اطلاعات به‌صورت باینری و با استفاده از برنامه‌ای که از پیش در حافظه‌اش ذخیره‌شده، است. این اطلاعات دریافتی در پی‌ال‌سی پردازش‌ می‌شوند و نتیجه آن از طریق خروجی‌های دستگاه به‌صورت فرمان‌هایی به گیرنده‌ها انتقال می‌یابد.

برای خرید پی ال سی زیمنس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/educational/different-models-of-siemens-plc/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از اینورتر زیمنس

اینورتر زیمنس با توجه به کاربرد های گسترده ای که دارد، مزایای بسیاری نیز دارا می باشد. برخی از مهم ترین مزایای اینورتر زیمنس به شرح زیر است:

فناوری جدید در فرآیند تولید
کیفیت بالا و عمر مفید
نصب، راه اندازی و برنامه ریزی آسان
داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای اروپایی
از خدمات پس از فروش بهره مند شوید
قابل استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

قابلیت چرخاندن موتور به چپ و راست بدون نیاز به تجهیزات اضافی از جمله تابلوهای برق و تجهیزات فرمان و ....
امکان شبکه یا شبکه بودن و انتقال و دریافت پارامترهای موتور
کاهش مصرف انرژی و کاهش تنش های الکتریکی و مکانیکی
قابلیت ارائه محدوده وسیع در کیلووات های مختلف

با توجه به مزایای گفته شده، اگر مایل به خرید اینورتر زیمنس هستید، می توانید وارد سایت پیزو الکتریک شوید : https://pizoo.ir/siemens-inverter/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

4 عملکرد اصلی کلید مینیاتوری زیمنس چیست؟

ایجاد و برقراری مدار به صورت دستی: کلیدهای مینیاتوری را می توان به صورت دستی روشن و خاموش کرد. این ویژگی در هنگام تعمیر و نگهداری تاسیسات برقی بسیار مهم و کاربردی است.

محافظت از مدار در برابر جریان اضافی: این اتفاق زمانی می افتد که اکثر وسایل برقی خانه روی یک مدار قرار می گیرند. به عنوان مثال از مایکروویو، پلوپز و گاز به طور همزمان استفاده می شود که در این صورت اضافه بار اتفاق می افتد و احتمال آتش سوزی وجود دارد. کلید مینیاتوری برق را قطع می کند و از گرم شدن بیش از حد و آتش سوزی جلوگیری می کند.

حفاظت مدار در برابر اتصال کوتاه: در طول یک اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی جریان، نیروی محرکه قدرتمندی برای آزاد کردن قفل ایجاد می کند و اتصالات آزاد می شوند. این به طور بالقوه بسیار خطرناک تر از اضافه بار است. جرقه گیر: هنگامی که اتصالات تحت بار باز هستند، جرقه ای بین اتصالات ثابت و متحرک ایجاد می شود. اتصالات به گونه ای طراحی شده اند که جرقه تشکیل شده به سمت جرقه گیر برود. وظیفه این قسمت از کلید مینیاتوری کاهش طول جرقه، شکستن و خاموش کردن آن است.

آیا تا به حال درباره نحوه عملکرد کلیدهای مینیاتوری تحقیق کرده اید؟

 

اگر به خاطر داشته باشید، کمی بالاتر به شما گفتیم که این کلیدهای مینیاتوری به دو صورت مغناطیسی و حرارتی کار می کنند. ولی اگه فراموش کردی هم مشکلی نیست!! از اینجا مقاله را با جدیت بیشتری دنبال کنید تا به صورت تخصصی تری برای شما توضیح دهیم که کلیدهای مینیاتوری چگونه کار می کنند.

کلیدهای مینیاتوری چگونه کار می کنند؟

  1. مکانیسم قطع الکترومغناطیسی

اتصال کوتاه نوعی عیب است که باعث گرمای زیاد و شوک به مدار می شود و حتی گاهی باعث آتش سوزی و از بین رفتن مدار و مصرف کننده می شود. بنابراین باید دستگاهی برای مراقبت از این مدار و همچنین جداسازی قسمت سالم از قسمت آسیب دیده داشته باشیم.

در طول اتصال کوتاه شاهد افزایش ناگهانی جریان الکتریکی هستیم که باعث جابجایی الکترومکانیکی سیم پیچ ها در اتصالات می شود.

این جابجایی بلافاصله مکانیسم قفل را آزاد می کند، کنتاکت ها را باز می کند و مدار را می شکند

برای خرید کلید مینیاتوری زیمنس می توانید وارد سایت پیزو الکتریک شوید. https://pizoo.ir/siemens-miniature-keys/

 

 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

پی ال سی زیمنس چیست؟

پی ال سی زیمنس که مخفف عبارت "Programmable Logic Controller" است، یک کنترلر نرم افزاری است. در واقع PLC نوع خاصی از کامپیوتر است که برای کارکرد مطمئن در شرایط خاص صنعتی مانند دماهای بسیار بالا، رطوبت، خشکی و گرد و غبار طراحی شده است. همچنین PLC ها برای خودکارسازی فرآیندهای صنعتی طراحی شده اند. در قسمت ورودی خود، PLC قادر است با استفاده از برنامه ای که از قبل در حافظه آن ذخیره شده است، اطلاعات را به صورت باینری دریافت کند. این اطلاعات دریافتی در PLC پردازش شده و نتیجه از طریق خروجی های دستگاه در قالب دستورات به گیرنده ها منتقل می شود.

لیست قیمت انواع مدل های PLC زیمنس


توجه داشته باشید که با توجه به نوسانات نرخ ارز در کشور، قیمت های زیر تقریبی است و برای اطلاع از قیمت دقیق باید به وب سایت و فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کنید.

پی ال سی زیمنس مدل S7-200

قیمت از 756000 تومان تا 2987000 تومان
پی ال سی زیمنس مدل S7-300
قیمت بین 3000000 تا 322000000 تومان
پی ال سی زیمنس مدل S7-1200
قیمت از 4000000 تومان تا 69000000 تومان
پی ال سی زیمنس مدل S7-1500
قیمت از 18000000 تا 628951000 تومان
مینی پی ال سی زیمنس

قیمت از 1.936.000 تا 15.000.000 تومان

برای خرید پی ال سی زیمنس می توانید وارد لینک زیر شوید. https://damassiemens.ir/educational/different-models-of-siemens-plc/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

گواهینامه های پنتاکس

سیاست اصلی پنتاکس ایتالیا همگام سازی توسعه و پیشرفت محصولات و همچنین بخش مدیریت این شرکت با رویکرد حفظ محیط زیست است.

 

این سیاست توسط گواهینامه ISO 9001 UNI صادر شده توسط سیستم مدیریت کیفیت و استاندارد UNI EN ISO 14001 صادر شده توسط سیستم مدیریت محیط زیست تایید شده است.

 

علاوه بر این دو، فرآیند برنامه ریزی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت محیط کار مورد تایید استاندارد OHSAS 18001 نیز در پنتاکس ایتالیا در حال انجام است.

برای خرید انواع محصولات پنتاکس می توانید وارد سایت الکتروثامن نمایندگی اصلی پنتاکس زیمنس شوید. https://electrosamen.ir/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7/%D9%BE%D9%86%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%B3/

 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

HMI زیمنس

قبل از اینکه در مورد HMI زیمنس با شما صحبت کنیم، باید بدانید HMI چیست و چه کاربردی دارد؟!

 

HMI به معنای رابط کاربر ماشین و انسان است. عبارت Human Machine Interface به اختصار آمده است. در صنعت از HMI برای اهداف مختلف از جمله ماشین های کنترل و مانیتورینگ استفاده می کنند. از جمله نمونه های خوب برای کاربردهای HMI می توان به دستگاه های خودپرداز اشاره کرد. نمایشگر و دکمه هایی که در کنار آن تعبیه شده است به شما این امکان را می دهد که این دستگاه را کنترل کرده و عملیات مالی آن را انجام دهید. به عنوان مثال، پرداختی دریافت کنید یا هر تراکنش دیگری را که مورد نیاز است انجام دهید.

 

مثال بالا را برای شما بیان کردیم تا مفهوم کاربرد HMI در یک مثال ساده برای شما ملموس و قابل درک باشد. اما اجازه دهید به صنعت برگردیم. در فرآیندهای صنعتی، طراحی کارآمد و خودکار فرآیند بدون استفاده از HMI بسیار دشوار است. اما اغلب به صورت صفحه نمایش لمسی روی خود دستگاه ها و ماشین ها تعبیه می شود.

 

اپراتور یک دستگاه یا ناظران نگهداری و تعمیرات دستگاه می توانند آن را راه اندازی کنند و از طریق همان صفحه نمایش که در واقع HMI دستگاه است، عملکرد آن را کنترل کنند.

معرفی HMI زیمنس

HMI زیمنس یکی از قوی ترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. زیمنس HMI انواع مختلفی دارد. در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم.

 

HMI زیمنس دارای صفحه نمایش هوشمند بسیار باکیفیت با قدرت تجسم بالا است. این قابلیت‌های اولیه HMI زیمنس، عملیات را بر روی ماشین‌ها و تجهیزات زیمنس به میزان قابل توجهی آسان‌تر می‌کند.

انواع HMI زیمنس

انواع HMI زیمنس عبارتند از:

 

  • زیمنس پایه HMI
  • HMI موبایل زیمنس
  • مولتی HMI زیمنس
  • میکرو HMI زیمنس

برای خرید انواع اچ ام آی زیمنس از نمایندگی زیمنس در تهران می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/hmi-siemens/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

انواع محصولات برق صنعتی زیمنس

زیمنس در زمینه برق صنعتی محصولاتی در سطح جهانی دارد مانند: انواع کلید دژنکتور زیمنس که برای قطع و وصل جریان های الکتریکی استفاده می شوند، این محصولات انواع رله هایی هستند که عملکردی مشابه کنتاکتورها دارند اما بر خلاف آنها در توان های پایین استفاده می شوند. انواع ترانسفورماتورهایی که برای تغییر سطح ولتاژ استفاده می شوند، بی متال که وظیفه محافظت از موتور الکتریکی در برابر اضافه بار را بر عهده دارد، کلید حرارتی که عملکردی مشابه بی متال دارد اما با ضریب امنیتی بالاتر، کلید هوا که از موتور الکتریکی محافظت می کند. شبکه با افزایش یا کاهش ولتاژ و انواع دیگر کلیدها تولید می کند

کلید دژنکتور زیمنس

کلید دژنکتور زیمنس، یک کلید برق است که مدارهای برق را در صورت لزوم قطع یا وصل می کند. این کلیدها را می توان در صورت بارگیری نیز جدا کرد.

انواع کلید دژنکتور زیمنس

1-روغن: فنر اتصال و قطع مدار داخل محفظه کلید دژنکتور زیمنس روغن جامد است.

 

2 با گاز sf6: این مدل نسبت به مدل های دیگر حجم کمتری دارد و صدای متری تولید می کند.

 

3- با وکیوم: این مدل با هیچ چیز عایق نیست و در واقع از جاروبرقی استفاده می کند و صدای نسبتا کمی دارد.

مشخصات کلید دژنکتور زیمنس

کلید ژنراتور زیمنس 3ah5 در انواع و جریان های مختلف در بازار موجود است

 

خرید کلید دژنکتور زیمنس

شما می توانید کلید دژنکتور زیمنس را با بهترین قیمت از فروشگاه داماس زیمنس بهترین نمایندگی زیمنس در تهران خریداری کنید، می توانید به صورت آنلاین از سایت یا حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما خرید کنید. https://damassiemens.ir/product/vacuum-circuit-breaker-3ah5-siemens/

 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

مشخصات فنی پی ال سی s7 1200 زیمنس

پی ال سی s7 1200 زیمنس دارای ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری و قدرت بالا برای کنترل تجهیزات مختلف در یک سیستم صنعتی هستند.

 

ساختار جمع و جور، قیمت مناسب در مقایسه با عملکرد بالا و دستورالعمل های قدرتمند،  پی ال سی s7 1200 زیمنس را به محصولی منحصر بفرد تبدیل کرده است. پی ال سی s7 1200 پیشنهادی هیجان انگیز از زیمنس برای اجرای دستورات ساده و در عین حال بسیار دقیق برای اتوماسیون خود است.

 

نکته بسیار مهم دیگر در مورد پی ال سی s7 1200  طراحی مانیتورینگ برنامه در محیط نرم افزاری برنامه Step7 Basic در قالب برنامه Win CC Basic می باشد که مدت زمان طراحی را بسیار کاهش می دهد.برای خرید زیمنس s7 1200 PLC باید بدانید که ماژول شبکه این PLC در دو دسته موجود می باشد. دو نوع ماژول شبکه خانواده PLC S7 1200 عبارتند از:

  • RS232
  • RS485

مزایا و نقاط قوت پی ال سی s7 1200

پی ال سی s7 1200 زیمنس دارای مزایایی مانند:

 

  • مقیاس پذیری (تنوع پردازنده ها و ماژول ها و غیره)
  • انعطاف در طراحی
  • واسطه های ارتباطی تحت استانداردهای صنعتی و عملکردها و فناوری های یکپارچه در سخت افزار و نرم افزار
  • پنل های گرافیکی Sematic HMI Basic Panel با این کنترلر تولید و توزیع شده است
  • سرعت راه اندازی قابل توجه، نظارت دقیق و حداکثر عملکرد

خرید PLC S7 1200 و ویژگی های آن:

1. محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز:

این امر با تعریف رمز عبور برای سطوح مختلف دسترسی به کنترلر امکان پذیر می شود. با این کار فقط برنامه نویس و کاربر می توانند به آن دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز تغییراتی در آن ایجاد کنند.

 

2. یکپارچه سازی پردازش و کنترل با امنیت مناسب:

این سخت افزار دسترسی شخص ثالث را محدود می کند و اجازه تغییر پارامترها را نمی دهد. این عمل باعث می شود سیستم برای مدت طولانی در دسترس باشد و عملکرد آن حفظ شود.

 

3. شبیه سازی پروژه با PLCSIM:

با استفاده از سخت افزار PLCSIM می توان یک سیستم کنترل کامل را پیکربندی، برنامه ریزی و در نهایت بدون هیچ سخت افزار دیگری تست کرد.

 

4. از جمله تابع ردیابی:

تابع Trace امکان تجزیه و تحلیل مقادیر دیجیتال و آنالوگ وارد شده به CPU را می دهد و با برنامه ریزی دقیق تری که انجام می دهد به عیب یابی سریع می رسد.

 

5-نصب راحت:

نصب زیمنس S7 1200 PLC راحت تر و راحت تر از سایر مدل های PLC زیمنس است.

 

6. طراحی مناسب برای حداقل فضای مورد نیاز:

تمامی سخت افزارهای s7-1200 PLC برای حداکثر کارایی در حداقل فضای ممکن طراحی شده اند.

 

7. بالاترین راندمان در مهندسی اجرایی پروژه های اتوماسیون صنعتی:

سخت افزار پی ال سی s7 1200 زیمنس به همراه سیستم نرم افزاری Step7 Basic عرضه شد. در این نرم افزار بسته نرم افزاری SIMATIC Win CC Basic همراه با نرم افزار برنامه نویسی plc قرار گرفت. با استفاده از این بسته های نرم افزاری یکپارچه می توان پروژه های صنعتی را با کارایی بیشتر و با ضریب تقریب خوب انجام داد. یعنی می توانید فریم ورک نرم افزار کنترلر خود را به خوبی تعریف کنید و برنامه نویسی های لازم را انجام دهید و با همان متغیرهایی که برای PLC تعریف شده است، می توانید با ابزارهای بصری و عملیات ماوس (کشیدن و رها کردن) نظارت کنید.

برای خرید و مطالعه ادامه مطلب در سایت رسمی بهترین نمایندگی زیمنس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/siemens-plc-s71200/
 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

قیمت روز کلید حرارتی زیمنس در داماس زیمنس

همانطور که میدانید زیمنس یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان قطعات الکتریکی صنعتی است و کلیدهای حرارتی آن شامل طیف وسیعی از محصولات با ویژگی های متفاوت و در نتیجه قیمت های متفاوت می باشد.داماس زیمنس نماینده زیمنس در ایران سوئیچ های حرارتی زیمنس را با بهترین قیمت ارائه می دهد. فروش کلید حرارتی زیمنس در ایران نسبت به سایر محصولات برق صنعتی کمتر است.

مزایا و معایب کلید حرارتی زیمنس

از مهمترین مزایای کلید حرارتی زیمنس می توان به کنترل از راه دور و دستی، داشتن کلید تست، قابلیت تنظیم جریان قطع، تحمل و ادامه فعالیت در اثر اعمال بار، 3 ورودی از منبع برق و 3 خروجی به موتور. قابلیت تنظیم جریان در بازه زمانی معین، قابلیت خاموش کردن مستقیم موتور و غیره.اشاره کرد. اما محدودیت 125 آمپر و امکان آسیب در صورت استفاده از کنتاکت الکتریکی از معایبی است که این دسته از محصولات را محدود می کند.

انواع کلید حرارتی زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی و چند ملیتی است که در سال 1847 توسط ارنست فون زیمنس در برلین تاسیس شد. امروزه زیمنس در زمینه تجهیزات مخابراتی و روشنایی، لوازم خانگی، قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های اتوماسیون، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. و سیستم های اعلام حریق این شرکت همچنین انواع کلیدهای حرارتی را در جریان های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. کلیدهای حرارتی زیمنس شامل 3rv1021 T 3rv1031 T 3rv1041 و ... می توانند علاوه بر محافظت از موتور در برابر انواع خطاهای الکتریکی، سوئیچ های حرارتی زیمنس موتور را با اضافه بار گرم کرده و با ایجاد تاخیر حرارتی آن را روشن کنند.

کدهای سوئیچ حرارتی زیمنس

پسوند کد کلیدهای حرارتی زیمنس 3RV می باشد که با جستجوی این کد در سایت داماس زیمنس می توانید لیست محصولات کلید حرارتی را مشاهده نمایید.

کنتاکت کمکی کلیدهای حرارتی زیمنس

سوئیچ های حرارتی زیمنس با استفاده از کنتاکت های کمکی می توانند عملکرد بهتری را به شما ارائه دهند. برای دیدن مخاطبین کمکی زیمنس روی لینک کلیک کنید.

خرید کلید حرارتی زیمنس

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت به صورت آنلاین از سایت یا حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما از فروشگاه داماس زیمنس بهترین نمایندگی زیمنس در تهران خریداری کنید،

برای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس می توانید به سایت داماس زیمنس مراجعه کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/termal-switch-siemense/
 

  • Elham Keshavarz