گشترش و توسعه انواع سایت

۴۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی کلینیک فیزیوتراپی سایا

اگر در تهران به فیزیوتراپیست نیاز دارید، بدیهی است که می خواهید کلینیکی را پیدا کنید که درمان عالی را ارائه دهد. راهی که معمولاً یک فیزیوتراپیست معتبر پیدا می کنید، یافتن یک کلینیک فیزیوتراپی معتبر است. با وجود این همه کلینیک، چگونه یک کلینیک "خوب" پیدا می کنید؟ 

هر کلینیک احتمالاً می گوید که یک کلینیک "خوب" است، اما "خوب" می تواند ذهنی باشد. در اینجا 5 ملاحظات عینی وجود دارد که به شما کمک می کند یک کلینیک فیزیوتراپی را پیدا کنید که درمان معتبری را برای شما ارائه دهد.

ساعات مناسب

قرار دادن بیمار در اولویت نشانه خوبی است که درمان مناسب را دریافت خواهید کرد. یکی از راه‌های اول قرار دادن بیمار، ارائه نوبت صبح و عصر است. راحتی آمدن قبل یا بعد از کار می تواند برای کسانی که شدیداً به درمان نیاز دارند، اما انعطاف لازم برای گرفتن قرار ملاقات در طول روز کاری خود را ندارند، سود بزرگی باشد. کلینیک فیزیوتراپی سایا از ساعت 8:00 صبح و تا اواخر 7:30 بعدازظهر وقت ملاقات ارائه می دهد. علاوه بر راحتی، مراقبت با کیفیت نیز به زمان نیاز دارد - برخی از کلینیک ها بیماران را در بلوک های 15 دقیقه ای می بینند. فیزیوتراپیست های ما ارزیابی های اولیه 1 ساعته را با قرار ملاقات های 30 دقیقه ای تکمیل می کنند.

اتاق‌های درمان خصوصی

داشتن یک اتاق خصوصی به شما این امکان را می‌دهد: از کار کردن با فیزیوتراپ احساس راحتی کنید. با صراحت درباره وضعیت خود صحبت کنید و بدون ترس از شنیده شدن، سؤال بپرسید. تمرینات ریکاوری خود را در خلوت بیاموزید و امکان تعامل متمرکز (بدون حواس پرتی) با درمانگر تان را فراهم کنید. در حالی که اتاق های خصوصی در همه کلینیک ها استاندارد نیستند، آنها در کلینیک فیزیوتراپی سایا موجود هستند.

فیزیوتراپیست های ثبت شده

مراقب باشید، امکاناتی وجود دارد که خود را به عنوان ارائه فیزیو (یعنی تمرینات ریکاوری) عرضه می کنند. با این حال، این مانند درمان توسط یک فیزیوتراپیست ثبت شده نیست. قبل از شروع هر نوع درمانی مهم است که یک ارزیابی کامل توسط فیزیوتراپیست دارای مجوز انجام شود. این کار از آسیب دیدگی جلوگیری می کند و بهبودی شما را تسریع می کند. تمام فیزیوتراپیست های کلینیک فیزیوتراپی نیومارکت ما فیزیوتراپیست های دارای مجوز هستند.

اگر در مورد لیست بالا سوالی دارید یا می خواهید یک قرار ملاقات رزرو کنید، با کلینیک فیزیوتراپی تماس بگیرید، خوشحال می شویم به هر طریقی که می توانیم کمک کنیم.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

فوق تخصص قلب و عروق چیست؟

فوق تخصص قلب و عروق، پزشکی است که در بیماری های قلب و عروق خونی متخصص است. آنها می توانند بیماری های قلبی را درمان کنند و از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری کنند.

پس از اتمام چهار سال دانشکده پزشکی، متخصصان قلب سه سال را به عنوان رزیدنت به یادگیری پزشکی داخلی عمومی می پردازند، به علاوه حداقل سه سال دیگر آموزش تخصصی پس از آن. پس از 10 سال آموزش، متخصص قلب و عروق می تواند در آزمون پزشکی داخلی آمریکا شرکت کند. حتی پس از دریافت گواهینامه هیئت مدیره، متخصصان قلب تا زمانی که تمرین می کنند به یادگیری ادامه می دهند. آنها باید با آخرین پیشرفت ها در نحوه درمان بیماران برای ارائه بهترین مراقبت همراه باشند.ش

معرفی بهترین فوق تخصص قلب و عروق

درباره دکتر پرآذران

دکتر کامبیز پرآذران از همان ابتدا مقاطع تحصیلی خود را در بهترین مراکز آموزشی تکمیل و به اتمام رساندند. ایشان دوران دبیرستان خود را در یکی از بهترین دبیرستان‌ها شهر تهران یعنی؛ دبیرستان کمال تکمیل کرده و در ادامه در با کسب رتبه 154 در کنکور سراسری در دانشگاه عاوم پزشکی تهران در رشته پزشکی قبول شدند و پس از 7 سال آموزش خود را تمام کردند.

دوره تخصص بیماری‌های داخلی

دکتر کامبیز پرآذران، فوق تخصص قلب و عروق، پس از 7 سال ابتدایی پزشکی دوره تخصص بیماری‌های داخلی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران (برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور) گذراندند و در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی بیماری‌های داخلی شدند. دکتر کامبیز پرآذران پس از اتمام دوره تخصص داخلی پیش از قبولی در دوره فوق تخصص قلب و عروق، چند سال در یکی از مناطق محروم کشور در حال خدمت‌رسانی به بیماران بود.

آدرس کلینیک بهترین فوق تخصص قلب و عروق

تهران، پاسداران، بوستان نهم، ساختمان پزشکان مهرگان، طبقه پنجم، واحد 24

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

فعالیت شرکت داماس زیمنس

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

نمایندگی داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است

مجموعه داماس زیمنس به عنوان بهترین نمایندگی زیمنس لاله زار ، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

فروشگاه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی رسمی زیمنس در تهران ( واقع در لاله زار تهران ) آمادگی دارد تا سفارش های شما از محصولا ت اتوماسیون زیمنس را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به دست شما برساند.

قدمت این مجموعه نماینده زیمنس گواه این ادعای ما است. هر آن چیزی که از گروه اتوماسیون زیمنس انتظار دارید را از نمایندگی زیمنس ایران بخواهید.

مجموعه داماس زیمنس از سال ۱۳۸۳ با بیش از ۱۰ سال فعالیت رسمی خود را برای فروش اتوماسیون زیمنس آغاز کرده است. این شرکت با عنوان تامین کننده انواع محصولات فشار ضعیف، فشار متوسط و … در کنار شما هستیم. از این رو داماس زیمنس را می توان یکی از زبده ترین و با تجربه ترین واحد در زمینه تامین اتوماسیون صنعتی زیمنس در ایران بشمار آورد .

گروه صنعتی داماس زیمنس، با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی و همچنین کادری مجرب و پاسخگو، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی زیمنس و فشار ضعیف زیمنس و همچنین خدمات پس ازفروش قوی آغاز نموده است.

آدرس نمایندگی زیمنس

تهران- لاله زار جنوبی - پاساژ بوشهری -  طبقه اول - پلاک 12

تلفن تماس : 02133532315

همین حالا برای مشاوره و سفارش محصولات مورد نیاز خود با داماس زیمنس تماس بگیرید.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

نکات مهم در زمینه انتخاب محافظ جان اشنایدر 

یکی از عوامل اصلی در بروز خسارت مالی، صدمات و تلفات جانی به ویژه در منازل مسکونی، مراکز اداری، تجاری و مجتمع های صنعتی عدم رعایت مسائل ایمنی در استفاده از انرژی برق است. به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی، از کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی یا محافظ جان استفاده می شود.

محافظ جان اشنایدر چطور کار می کند؟

محافظ جان نوعی کلید اتوماتیک است که برای حفاظت از انسان و تجهیزات در برابر جریان نشتی و برق گرفتگی ساخته شده است. اساس کار محافظ جان (Residual current Circuit Breaker(RCCB))، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید است. ورودی محافظ جان فاز و نول است. وقتی محافظ جان در مدار قرار می گیرد می تواند از افراد در برابر برق گرفتگی ناشی از تماس مستقیم و یا تماس غیرمستقیم جلوگیری کند. تماس مستقیم وقتی اتفاق می افتد که فرد مستقیماً با فاز تماس داشته باشد و تماس غیرمستقیم وقتی است که بدنۀ هادی تجهیزات برقی در اثر اتصالی برقدار شده باشد و فرد بدنۀ برقدار را لمس کند. زمان تماس با بدنه برقدار یا خود فاز، جریانی از بدن انسان عبور می کند که به آن جریان نشتی گفته می شود.

کلید محافظ جان می تواند این جریان را تشخیص دهد و براساس میزان حساسیت خود به جریان نشتی به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شود و علاوه بر حفاظت افراد در مقابل تماس مستقیم و یا غیرمستقیم برق، با جلوگیری از نشتی جریان از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی هم محافظت می کند. بنابراین اگر جریان نشتی در مداری که محافظ جان در آن قرار دارد بیشتر از حساسیت کلید باشد، کلید عمل کرده و جریان ورودی و در نتیجه مدار را قطع می کند. محافظ جان به دو دستۀ کلی زیر تقسیم می شود:

  • محافظت انسان در برابر تماس مستقیم با قطعات الکتریکی (حساسیت ۳۰ میلی آمپر)
  • محافظت قطعات الکتریکی در برابر خطر آتش سوزی (حساسیت ۳۰۰ میلی آمپر)

آیا کلید محافظ جان اشنایدر بدون ارت عمل می کند؟

گاهی ممکن است میزان جریان نشتی که از طریق بدنۀ دستگاه به زمین منتقل می شود کمتر از جریان نشتی باشد که برای کلید طراحی شده، در نتیجه کلید مدار را قطع نمی کند. چون کلید محافظ جان ۳۰ میلی آمپری برای حفاظت از انسان در برابر برق گرفتگی و با توجه به میزان مقاومت بدن و مقدار جریان نشتی که بدن انسان می تواند تحمل کند طراحی شده است.

مشخصات کلید محافظ جان اشنایدر

کلید محافظ جان اشنایدر سه کلاس کلی دارد :

۱- کلید محافظ جان اشنایدر کلاس AC

این کلید قابلیت تشخیص جریان های نشتی با شکل موج متناوب AC را دارد و به صورت دو پل و چهار پل قابل استفاده است. محدودۀ جریان نامی آنها از ۱۶ تا ۱۲۵ آمپر و محدودۀ جریان نشتی آن ۱۰، ۳۰، ۱۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلی آمپر بوده و دارای ولتاژ کاری ۲۰۰ تا ۴۰۰ ولت است. البته جریان نامی کلیدهای محفظ جان مارک اشنایدر الکتریک که توسط شرکت الیکا الکتریک توزیع می شوند آمپرهای ۲۵، ۴۰، ۶۳، ۱۰۰ و ۱۲۵ را پوشش می دهد و دارای یکسال ضمانت است.

۲- کلید محافظ جان اشنایدر کلاس A

این کلید، قابلیت تشخیص جریان نشتی با شکل موج متناوب AC و مستقیم DC پالسی را داشته و در انواع دو پل و چهار پل ارائه می شود. محدودۀ جریان نامی آن از ۱۶ تا ۸۰ آمپر و محدودۀ جریان نشتی ۱۰، ۳۰، ۱۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ آمپر بوده و ولتاژ کاری آنها نیز ۲۰۰ تا ۴۰۰ ولت است. مدل خاصی از این نوع کلید برای شبکه هایی با ولتاژ ۵۰۰ ولت نیز ارائه شده است.

۳- کلید محافظ جان اشنایدر کلاس B

این کلید، قابلیت تشخیص جریان نشتی با شکل موج متناوب AC تا فرکانس یک مگاهرتز و مستقیم DC را دارد. این گروه کلید نیز در انواع دو پل و چهار پل ارائه می شوند. محدودۀ جریان نامی آن از ۱۶ تا ۱۲۵ آمپر و محدودۀ جریان نشتی از ۳۰ تا ۳۰۰ میلی آمپر بوده و ولتاژ کاری آن نیز ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت است. همچنین مدل های خاصی از این نوع کلید با قابلیت کار تا ۵۰۰ ولت و یا محدودۀ جریان نشتی تا ۵۰۰ میلی آمپر نیز وجود دارد.

کلید محافظ جان اشنایدر

کلید محافظ جان اشنایدر همان کلید نشت جریان است این کلید کارش این است که وقتی سیم های رفت و برگشت یا نول و فاز با هم اختلاف ولتاژی داشته باشند منجر به قطع مدار می شود.

اختلاف پتانسیل در سیم های رفت و برگشت به وجود آمدن جریان نشتی می باشد که در این موقع توسط کلید محافظ جان تشخیص داده می شود و مدار را قطع نموده و از بروزه آتش سوزی و برق گرفتگی جلو گیری می کند.

انواع کلید محافظ جان اشنایدر

کلید محافظ جان انواع مختلفی دارد که عبارت است از :
کلید های محافظ جان سری AC که جریان باقی مانده نشتی که شکل موج متناوب ac دارد تشخیص می‌دهد ، کلید های سری A که علاوه بر تشخیص مورد نشتی با شکل موج متناوب ac نشتی مستقیم ضربان دار پالسی را نیز تشخیص میدهند ، کلید های سری B که تفاوت انها با تیپ a فرکانس کاری 50 تا 1 مگاهرتز می‌باشد

اشنایدر از بهترین تولید کنندگان کلید محافظ جان

شرکتی فعال در حوزه برق صنعتی می‌باشد که در سال 1836 توسط جوزف اوژن اشنایدر تاسیس شد . این شرکت که چند ملیتی می‌باشد دفتر مرکزی آن در فرانسه قرار دارد . کنتاکتور ، کلید های اتوماتیک ، کلید های مخافظ جان و …. از انواع محصولات این شرکت می‌باشند . اشنایدر صنعت نمایندگی فروش اشنایدر در ایران می‌باشد

مزایای کلید محافظ جان اشنایدر

از مزایای کلید محافظ جان این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت در برابر خطای زمین و همچنین هر جریان نشتی
  • با عبور جریان بیش از حد، به طور خودکار مدار را قطع می کند
  • امکان ترمینال دوگانه هم برای اتصال به کابل و هم برای باس بار وجود دارد
  • محافظت در برابر نوسان ولتاژ

برای خرید  محافظ جان اشنایدر می توانید وارد سایت اشنایدر صنعت نمایندگی اشنایدر لاله زار شوید.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب

آشنایی با دکتر رضا جباری

دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مقطع پزشکی عمومی میباشد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی مغز و اعصاب خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ارتش) دریافت کرد و پس از آن فعالیت خود را در زمینه مغز و اعصاب آغاز کرد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات شد و در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ در جراحی های تحقیقاتی روی میمون ها در پژوشگاه رویان همکاری کرد.

با توجه به موفقیت های بسیاری که دکتر جباری در فرایند تحصیلی و کاری خود بدست اورده، می توان گقت که دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص های قلب و عروق در تهران است.

اگر شما هم علائمی مانند موارد زیر را دارید، می توانید به دکتر جباری ، بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید:

  • سردردهای شدید
  • سرگیجه
  • گزگز یا بی‌حسی طولانی‌مدت در یک‌طرف بدن
  • درد مزمن، ازجمله درد همراه با ضعف یا بی‌حسی
  • تشنج
  • ضعف عضلانی شدید
  • مشکلات در راه رفتن

فوق تخصص مغز و اعصاب کیست؟

متخصص مغز و اعصاب اختلالاتی را که بر مغز، نخاع و اعصاب تاثیر می گذارد، مانند:

بیماری عروق مغزی، مانند سکته مغزی

بیماری های دمیلینه کننده سیستم عصبی مرکزی، مانند مولتیپل اسکلروزیس

اختلالات سردرد

عفونت های مغز و سیستم عصبی محیطی

اختلالات حرکتی، مانند بیماری پارکینسون

اختلالات نورودژنراتیو مانند بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (بیماری لو گریگ)

اختلالات تشنجی مانند صرع

اختلالات نخاعی

اختلالات گفتار و زبان

فوق تخصص مغز و اعصاب جراحی انجام نمی دهد. اگر یکی از بیمارانشان نیاز به جراحی داشته باشد، او را به جراح مغز و اعصاب ارجاع می دهند.

فوق تخصص مغز و اعصاب چه می کند؟

تشخیص دادن 

فوق تخصص مغز و اعصاب  پزشکان بسیار آموزش دیده ای هستند که قادر به تشخیص شرایط پیچیده از طریق شرح حال دقیق و معاینه فیزیکی هستند، از جمله آزمایش وضعیت ذهنی، بینایی، گفتار، قدرت، حس، هماهنگی، رفلکس ها و راه رفتن. حتی زمانی که پزشکی بیشتر به فناوری وابسته می شود، معاینه عصبی جزء مهم ارزیابی بیمار باقی خواهد ماند.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

فعالیت شرکت داماس زیمنس

مجموعه داماس زیمنس از سال ۱۳۸۳ با بیش از ۱۰ سال فعالیت رسمی خود را برای فروش اتوماسیون زیمنس آغاز کرده است. این شرکت با عنوان تامین کننده انواع محصولات فشار ضعیف، فشار متوسط و … در کنار شما هستیم. از این رو داماس زیمنس را می توان یکی از زبده ترین و با تجربه ترین واحد در زمینه تامین اتوماسیون صنعتی زیمنس در ایران بشمار آورد .

گروه صنعتی داماس زیمنس، با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی و همچنین کادری مجرب و پاسخگو، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی زیمنس و فشار ضعیف زیمنس و همچنین خدمات پس ازفروش قوی آغاز نموده است.

این فروشگاه با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی همواره تلاش نموده تا جدیدترین و بهترین سیستم های اتوماسیون صنعتی زیمنس را در ایران وارد کرده ودر پروژه های صنعتی بزرگ متعدد استفاده نماید.

ما کیفیت و اصالت تمامی محصولات خود را تضمین می‌کنیم. محصولات ما از برند زیمنس و با بهترین قیمت وارد کشور شده و ما آنها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم. باور ما در داماس این است که با ارائه محصولات با کیفیت و اصل می‌توانیم رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کنیم و آنها را به مشتری ثابت تبدیل کنیم.

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال 1387 آغاز شد و با ما توانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

آدرس نمایندگی زیمنس

تهران- لاله زار جنوبی - پاساژ بوشهری -  طبقه اول - پلاک 12

تلفن تماس : 02133532315

نمایندگی زیمنس در ایران

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

نمایندگی داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است

مجموعه داماس زیمنس به عنوان بهترین نمایندگی زیمنس لاله زار ، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

فروشگاه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی رسمی زیمنس در تهران ( واقع در لاله زار تهران ) آمادگی دارد تا سفارش های شما از محصولا ت اتوماسیون زیمنس را در سریع ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت به دست شما برساند.

قدمت این مجموعه نماینده زیمنس گواه این ادعای ما است. هر آن چیزی که از گروه اتوماسیون زیمنس انتظار دارید را از نمایندگی زیمنس ایران بخواهید.

همین حالا برای مشاوره و سفارش محصولات مورد نیاز خود با داماس زیمنس تماس بگیرید.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

نکات مهم در زمینه کلید محافظ جان

یکی از عوامل اصلی در بروز خسارت مالی، صدمات و تلفات جانی به ویژه در منازل مسکونی، مراکز اداری، تجاری و مجتمع های صنعتی عدم رعایت مسائل ایمنی در استفاده از انرژی برق است. به منظور حفاظت از جان افراد در مقابل خطر برق گرفتگی و جلوگیری از خطرات جریان نشتی، از کلیدهای حفاظت از خطر برق گرفتگی یا محافظ جان استفاده می شود.

محافظ جان چطور کار می کند؟

محافظ جان نوعی کلید اتوماتیک است که برای حفاظت از انسان و تجهیزات در برابر جریان نشتی و برق گرفتگی ساخته شده است. اساس کار محافظ جان (Residual current Circuit Breaker(RCCB))، مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید است. ورودی محافظ جان فاز و نول است. وقتی محافظ جان در مدار قرار می گیرد می تواند از افراد در برابر برق گرفتگی ناشی از تماس مستقیم و یا تماس غیرمستقیم جلوگیری کند. تماس مستقیم وقتی اتفاق می افتد که فرد مستقیماً با فاز تماس داشته باشد و تماس غیرمستقیم وقتی است که بدنۀ هادی تجهیزات برقی در اثر اتصالی برقدار شده باشد و فرد بدنۀ برقدار را لمس کند. زمان تماس با بدنه برقدار یا خود فاز، جریانی از بدن انسان عبور می کند که به آن جریان نشتی گفته می شود.

کلید محافظ جان می تواند این جریان را تشخیص دهد و براساس میزان حساسیت خود به جریان نشتی به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می شود و علاوه بر حفاظت افراد در مقابل تماس مستقیم و یا غیرمستقیم برق، با جلوگیری از نشتی جریان از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی هم محافظت می کند. بنابراین اگر جریان نشتی در مداری که محافظ جان در آن قرار دارد بیشتر از حساسیت کلید باشد، کلید عمل کرده و جریان ورودی و در نتیجه مدار را قطع می کند. محافظ جان به دو دستۀ کلی زیر تقسیم می شود:

  • محافظت انسان در برابر تماس مستقیم با قطعات الکتریکی (حساسیت ۳۰ میلی آمپر)
  • محافظت قطعات الکتریکی در برابر خطر آتش سوزی (حساسیت ۳۰۰ میلی آمپر)

آیا کلید محافظ جان بدون ارت عمل می کند؟

گاهی ممکن است میزان جریان نشتی که از طریق بدنۀ دستگاه به زمین منتقل می شود کمتر از جریان نشتی باشد که برای کلید طراحی شده، در نتیجه کلید مدار را قطع نمی کند. چون کلید محافظ جان ۳۰ میلی آمپری برای حفاظت از انسان در برابر برق گرفتگی و با توجه به میزان مقاومت بدن و مقدار جریان نشتی که بدن انسان می تواند تحمل کند طراحی شده است.

مشخصات کلید محافظ جان

کلید محافظ جان سه کلاس کلی دارد :

۱- کلید محافظ جان کلاس AC

این کلید قابلیت تشخیص جریان های نشتی با شکل موج متناوب AC را دارد و به صورت دو پل و چهار پل قابل استفاده است. محدودۀ جریان نامی آنها از ۱۶ تا ۱۲۵ آمپر و محدودۀ جریان نشتی آن ۱۰، ۳۰، ۱۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ میلی آمپر بوده و دارای ولتاژ کاری ۲۰۰ تا ۴۰۰ ولت است. البته جریان نامی کلیدهای محفظ جان مارک اشنایدر الکتریک که توسط شرکت الیکا الکتریک توزیع می شوند آمپرهای ۲۵، ۴۰، ۶۳، ۱۰۰ و ۱۲۵ را پوشش می دهد و دارای یکسال ضمانت است.

۲- کلید محافظ جان کلاس A

این کلید، قابلیت تشخیص جریان نشتی با شکل موج متناوب AC و مستقیم DC پالسی را داشته و در انواع دو پل و چهار پل ارائه می شود. محدودۀ جریان نامی آن از ۱۶ تا ۸۰ آمپر و محدودۀ جریان نشتی ۱۰، ۳۰، ۱۰۰، ۳۰۰ یا ۵۰۰ آمپر بوده و ولتاژ کاری آنها نیز ۲۰۰ تا ۴۰۰ ولت است. مدل خاصی از این نوع کلید برای شبکه هایی با ولتاژ ۵۰۰ ولت نیز ارائه شده است.

۳- کلید محافظ جان کلاس B

این کلید، قابلیت تشخیص جریان نشتی با شکل موج متناوب AC تا فرکانس یک مگاهرتز و مستقیم DC را دارد. این گروه کلید نیز در انواع دو پل و چهار پل ارائه می شوند. محدودۀ جریان نامی آن از ۱۶ تا ۱۲۵ آمپر و محدودۀ جریان نشتی از ۳۰ تا ۳۰۰ میلی آمپر بوده و ولتاژ کاری آن نیز ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت است. همچنین مدل های خاصی از این نوع کلید با قابلیت کار تا ۵۰۰ ولت و یا محدودۀ جریان نشتی تا ۵۰۰ میلی آمپر نیز وجود دارد.

 

کلید محافظ جان اشنایدر

کلید محافظ جان اشنایدر همان کلید نشت جریان است این کلید کارش این است که وقتی سیم های رفت و برگشت یا نول و فاز با هم اختلاف ولتاژی داشته باشند منجر به قطع مدار می شود.

اختلاف پتانسیل در سیم های رفت و برگشت به وجود آمدن جریان نشتی می باشد که در این موقع توسط کلید محافظ جان تشخیص داده می شود و مدار را قطع نموده و از بروزه آتش سوزی و برق گرفتگی جلو گیری می کند.

انواع کلید محافظ جان اشنایدر

کلید محافظ جان انواع مختلفی دارد که عبارت است از :
کلید های محافظ جان سری AC که جریان باقی مانده نشتی که شکل موج متناوب ac دارد تشخیص می‌دهد ، کلید های سری A که علاوه بر تشخیص مورد نشتی با شکل موج متناوب ac نشتی مستقیم ضربان دار پالسی را نیز تشخیص میدهند ، کلید های سری B که تفاوت انها با تیپ a فرکانس کاری 50 تا 1 مگاهرتز می‌باشد

اشنایدر از بهترین تولید کنندگان کلید محافظ جان

شرکتی فعال در حوزه برق صنعتی می‌باشد که در سال 1836 توسط جوزف اوژن اشنایدر تاسیس شد . این شرکت که چند ملیتی می‌باشد دفتر مرکزی آن در فرانسه قرار دارد . کنتاکتور ، کلید های اتوماتیک ، کلید های مخافظ جان و …. از انواع محصولات این شرکت می‌باشند . اشنایدر صنعت نمایندگی فروش اشنایدر در ایران می‌باشد

مزایای کلید محافظ جان اشنایدر

از مزایای کلید محافظ جان این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت در برابر خطای زمین و همچنین هر جریان نشتی
  • با عبور جریان بیش از حد، به طور خودکار مدار را قطع می کند
  • امکان ترمینال دوگانه هم برای اتصال به کابل و هم برای باس بار وجود دارد
  • محافظت در برابر نوسان ولتاژ

برای خرید  محافظ جان اشنایدر می توانید وارد سایت اشنایدر صنعت نمایندگی اشنایدر لاله زار شوید.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

معرفی کلینیک فیزیوتراپی سایا

اگر در تهران به فیزیوتراپیست نیاز دارید، بدیهی است که می خواهید کلینیکی را پیدا کنید که درمان عالی را ارائه دهد. راهی که معمولاً یک فیزیوتراپیست معتبر پیدا می کنید، یافتن یک کلینیک فیزیوتراپی معتبر است. با وجود این همه کلینیک، چگونه یک کلینیک "خوب" پیدا می کنید؟ 

هر کلینیک احتمالاً می گوید که یک کلینیک "خوب" است، اما "خوب" می تواند ذهنی باشد. در اینجا 5 ملاحظات عینی وجود دارد که به شما کمک می کند یک کلینیک فیزیوتراپی را پیدا کنید که درمان معتبری را برای شما ارائه دهد.

اگر در مورد لیست بالا سوالی دارید یا می خواهید یک قرار ملاقات رزرو کنید، با کلینیک فیزیوتراپی تماس بگیرید، خوشحال می شویم به هر طریقی که می توانیم کمک کنیم.

ساعات مناسب

قرار دادن بیمار در اولویت نشانه خوبی است که درمان مناسب را دریافت خواهید کرد. یکی از راه‌های اول قرار دادن بیمار، ارائه نوبت صبح و عصر است. راحتی آمدن قبل یا بعد از کار می تواند برای کسانی که شدیداً به درمان نیاز دارند، اما انعطاف لازم برای گرفتن قرار ملاقات در طول روز کاری خود را ندارند، سود بزرگی باشد. کلینیک فیزیوتراپی سایا از ساعت 8:00 صبح و تا اواخر 7:30 بعدازظهر وقت ملاقات ارائه می دهد. علاوه بر راحتی، مراقبت با کیفیت نیز به زمان نیاز دارد - برخی از کلینیک ها بیماران را در بلوک های 15 دقیقه ای می بینند. فیزیوتراپیست های ما ارزیابی های اولیه 1 ساعته را با قرار ملاقات های 30 دقیقه ای تکمیل می کنند.

اتاق‌های درمان خصوصی

داشتن یک اتاق خصوصی به شما این امکان را می‌دهد: از کار کردن با فیزیوتراپ احساس راحتی کنید. با صراحت درباره وضعیت خود صحبت کنید و بدون ترس از شنیده شدن، سؤال بپرسید. تمرینات ریکاوری خود را در خلوت بیاموزید و امکان تعامل متمرکز (بدون حواس پرتی) با درمانگر تان را فراهم کنید. در حالی که اتاق های خصوصی در همه کلینیک ها استاندارد نیستند، آنها در کلینیک فیزیوتراپی سایا موجود هستند.

صورت‌حساب اخلاقی

این به معنای ایجاد یک برنامه درمانی و برنامه بر اساس نیازهای وضعیت شما است، نه پوشش در دسترس شما. برخی از کلینیک ها به طور غیر اخلاقی طرح های درمانی را حول به حداکثر رساندن پوشش بیمار طراحی می کنند. کلینیک فیزیوتراپی سایا به جای برنامه ریزی حداکثر تعداد بازدیدهایی که پوشش شما اجازه می دهد، وضعیت شما را ارزیابی می کند و یک برنامه درمانی برای رفع نیازهای شما ایجاد می کند. این تمرین شما را از جلسات درمانی غیرضروری نجات می دهد و به این معنی است که اگر آسیب دیگری را متحمل شوید یا دوباره به خود آسیب بزنید، ممکن است همچنان پوششی در دسترس داشته باشید.

فیزیوتراپیست های ثبت شده

مراقب باشید، امکاناتی وجود دارد که خود را به عنوان ارائه فیزیو (یعنی تمرینات ریکاوری) عرضه می کنند. با این حال، این مانند درمان توسط یک فیزیوتراپیست ثبت شده نیست. قبل از شروع هر نوع درمانی مهم است که یک ارزیابی کامل توسط فیزیوتراپیست دارای مجوز انجام شود. این کار از آسیب دیدگی جلوگیری می کند و بهبودی شما را تسریع می کند. تمام فیزیوتراپیست های کلینیک فیزیوتراپی نیومارکت ما فیزیوتراپیست های دارای مجوز هستند.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

آشنایی با دکتر رضا جباری

دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مقطع پزشکی عمومی میباشد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ مدرک دکتری تخصصی مغز و اعصاب خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ارتش) دریافت کرد و پس از آن فعالیت خود را در زمینه مغز و اعصاب آغاز کرد.

دکتر جباری در سال ۱۳۹۱ موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات شد و در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ در جراحی های تحقیقاتی روی میمون ها در پژوشگاه رویان همکاری کرد.

با توجه به موفقیت های بسیاری که دکتر جباری در فرایند تحصیلی و کاری خود بدست اورده، می توان گقت که دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخصص های قلب و عروق در تهران است.

اگر شما هم علائمی مانند موارد زیر را دارید، می توانید به دکتر جباری ، بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید:

  • سردردهای شدید
  • سرگیجه
  • گزگز یا بی‌حسی طولانی‌مدت در یک‌طرف بدن
  • درد مزمن، ازجمله درد همراه با ضعف یا بی‌حسی
  • تشنج
  • ضعف عضلانی شدید
  • مشکلات در راه رفتن

فوق تخصص مغز و اعصاب کیست؟

متخصص مغز و اعصاب اختلالاتی را که بر مغز، نخاع و اعصاب تاثیر می گذارد، مانند:

بیماری عروق مغزی، مانند سکته مغزی

بیماری های دمیلینه کننده سیستم عصبی مرکزی، مانند مولتیپل اسکلروزیس

اختلالات سردرد

عفونت های مغز و سیستم عصبی محیطی

اختلالات حرکتی، مانند بیماری پارکینسون

اختلالات نورودژنراتیو مانند بیماری آلزایمر، بیماری پارکینسون و اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (بیماری لو گریگ)

اختلالات تشنجی مانند صرع

اختلالات نخاعی

اختلالات گفتار و زبان

فوق تخصص مغز و اعصاب جراحی انجام نمی دهد. اگر یکی از بیمارانشان نیاز به جراحی داشته باشد، او را به جراح مغز و اعصاب ارجاع می دهند.

فوق تخصص مغز و اعصاب چه می کند؟

تشخیص دادن 

فوق تخصص مغز و اعصاب  پزشکان بسیار آموزش دیده ای هستند که قادر به تشخیص شرایط پیچیده از طریق شرح حال دقیق و معاینه فیزیکی هستند، از جمله آزمایش وضعیت ذهنی، بینایی، گفتار، قدرت، حس، هماهنگی، رفلکس ها و راه رفتن. حتی زمانی که پزشکی بیشتر به فناوری وابسته می شود، معاینه عصبی جزء مهم ارزیابی بیمار باقی خواهد ماند.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

فوق تخصص قلب و عروق چیست؟

فوق تخصص قلب و عروق، پزشکی است که در بیماری های قلب و عروق خونی متخصص است. آنها می توانند بیماری های قلبی را درمان کنند و از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری کنند.

پس از اتمام چهار سال دانشکده پزشکی، متخصصان قلب سه سال را به عنوان رزیدنت به یادگیری پزشکی داخلی عمومی می پردازند، به علاوه حداقل سه سال دیگر آموزش تخصصی پس از آن. پس از 10 سال آموزش، متخصص قلب و عروق می تواند در آزمون پزشکی داخلی آمریکا شرکت کند. حتی پس از دریافت گواهینامه هیئت مدیره، متخصصان قلب تا زمانی که تمرین می کنند به یادگیری ادامه می دهند. آنها باید با آخرین پیشرفت ها در نحوه درمان بیماران برای ارائه بهترین مراقبت همراه باشند.ش

معرفی بهترین فوق تخصص قلب و عروق

درباره دکتر پرآذران

دکتر کامبیز پرآذران از همان ابتدا مقاطع تحصیلی خود را در بهترین مراکز آموزشی تکمیل و به اتمام رساندند. ایشان دوران دبیرستان خود را در یکی از بهترین دبیرستان‌ها شهر تهران یعنی؛ دبیرستان کمال تکمیل کرده و در ادامه در با کسب رتبه 154 در کنکور سراسری در دانشگاه عاوم پزشکی تهران در رشته پزشکی قبول شدند و پس از 7 سال آموزش خود را تمام کردند.

دوره تخصص بیماری‌های داخلی

دکتر کامبیز پرآذران، فوق تخصص قلب و عروق، پس از 7 سال ابتدایی پزشکی دوره تخصص بیماری‌های داخلی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران (برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور) گذراندند و در نهایت موفق به کسب بورد تخصصی بیماری‌های داخلی شدند. دکتر کامبیز پرآذران پس از اتمام دوره تخصص داخلی پیش از قبولی در دوره فوق تخصص قلب و عروق، چند سال در یکی از مناطق محروم کشور در حال خدمت‌رسانی به بیماران بود.

  • Elham Keshavarz