گشترش و توسعه انواع سایت

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا باید برای رشد کسب و کار خود از مشاور کمک بگیریم؟

در زندگی امروزی انسان نمی تواند در همه امور صاحب نظر و تخصص باشد. از آنجایی که شرایط زندگی امروزی نیاز به تخصص و مهارت در تمام زمینه های زندگی دارد، بهترین راه حل مشاوره گرفتن است. برای رسیدن به موفقیت، آرامش و جلوگیری از اشتباهات احتمالی بهترین راه مشاوره گرفتن است.

هر سیستم تجاری و تجاری از بخش ها و زیر گروه های مختلف تشکیل شده است. مدیران و افراد سطح اول هر کسب و کاری، اگر می خواهند در کسب و کار خود به موفقیت و گسترش دست یابند، باید بتوانند افراد مناسب و مناسب را در تمامی بخش های مربوطه استخدام کنند. دپارتمان مشاوره بازرگانی یکی از دپارتمان هایی است که حضور فیزیکی آن در هر کسب و کاری مهم و کارآمد است. این بخش می تواند بخش زیادی از مشکلات و موانع کاری شما را از بین ببرد و از مشکلات آینده جلوگیری کند. وقتی کسب و کار خود را راه اندازی کردید و آن را اداره می کنید، به نقطه ای می رسید که یا با موانعی مواجه می شوید که کند می شوند. شما را پایین بیاورید یا شما را به طور کامل متوقف کنید. اینجاست که نیاز به مشاور حرفه ای و متخصص می تواند چاره ساز و نجات دهنده باشد.

دریافت مشاوره تجاری می تواند راه را برای شما هموار کند زیرا مشاوران با توجه به تجربه و دانش خود در این زمینه می توانند مسیر را به درستی ببینند. کسب و کار و موفقیت در محیط کسب و کار فعلی می تواند شما را با چالش های جدی و غیر قابل حل مواجه کند. اگر می خواهید در تجارت موفق باشید، باید از مشاوران متخصص کمک بگیرید.

چرا کسب و کار ما به مشاور نیاز دارد؟

سرعت توسعه فناوری و فناوری بسیار بالا است و اگر صاحبان کسب و کار نتوانند خود را با این سرعت وفق دهند، قطعا با شکست و پسرفت مواجه خواهند شد. داشتن یک مشاور کسب و کار مجرب که از بیرون به تجارت شما و دنیای تجارت نگاه می کند، می تواند به شما کمک اساسی و مفید می کند. مشاوران کسب و کار می توانند با ارائه راهکارهای مفید و ارائه مشاوره در حوزه فناوری، کسب و کار شما را در کنار فناوری پیش ببرند.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، شرایط کسب و کار امروزی بسیار خطرناک و پر خطر است. اگر نتوانید به درستی از بازار و رقبا پیشی بگیرید، روند توسعه شما شکست خواهد خورد.

ذکر این نکته ضروری است که بدون استفاده از راهنما یا مشاور کسب و کار می توانید به موفقیت دست پیدا کنید، اما ریسک بسیار بالایی برای کسب و کار خود خواهید داشت. اما استفاده از راهنمایی ها و اطلاعات یک متخصص که از بیرون به کسب و کار شما نگاه می کند، قطعا موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. کارشناسان و متخصصان مشاوره بازرگانی با استفاده از دانش و اطلاعاتی که در مورد تجارت و بازار دارند و همچنین تجربیات آنها آنها در طول سالیان متمادی به دست آورده اند، قطعا می توانند راهنمای خوب و مناسبی برای کسب و کار شما باشند.

مشاور در چه مواردی می تواند به شما کمک کند؟

مشاوره کسب و کار می تواند شما را در زمینه های زیر راهنمایی کند:

چگونه و با استفاده از چه راه حل هایی می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.
چه استراتژی هایی می تواند سهم بازار را به نفع کسب و کار شما افزایش دهد؟
ارائه راه حل هایی که می تواند منجر به وفاداری مشتری شود.
چگونه اعتبار برند خود را افزایش دهیم.
چگونه و با چه روش هایی می توان بازاریابی کرد؟
چه مکان هایی برای تبلیغات مناسب هستند و چقدر تبلیغات دارند.

چرا مشاوره تخصصی استاد سعید منوچهرزاده؟

تیم تخصصی استاد منوچهرزاده در این مطلب سعی کرده است تا شما را با ضرورت مشاوره یا تیم مشاور در کسب و کارتان آشنا کند. پیشنهاد ما این است که به جای از دست دادن زمان و آزمون و خطا در هر زمینه ای از تجربیات یک مشاور متخصص استفاده کنید. دریافت مشاوره و اطلاعات از کارشناسان می تواند از مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و به شما کمک کند. این به شما کمک می کند از خطراتی که موفقیت شما را تهدید می کند جلوگیری کنید.

برای حرفه ای شدن در شغل خود نیازی به شرکت در تمام دوره ها یا تکمیل تحصیلات آکادمیک ندارید. تنها با یک تماس با یک مشاور بازرگانی مجرب و متخصص می توانید تجربه افراد زیادی را به دست آورید، با توجه به نقش بسیار مهم و حساس مشاوره کسب و کار در موفقیت یک کسب و کار، باید در انتخاب چنین فردی دقت کافی را داشته باشید. زمان زیادی را صرف کنید. باید تحقیقات زیادی انجام دهید، نظر مشتریان قبلی را جویا شوید، پروژه های قبلی را بررسی کنید و در نهایت یک فرد شایسته، متخصص و با تجربه را انتخاب کنید.

آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را به سطح جدیدی ببرید؟ آیا آماده هستید تا کسب و کار خود را با قدرت رشد دهید و نگران چالش های اقتصاد کلان نباشید؟

با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و راه خود را پیدا کنید. 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

ابزار دقیق در تجهیزات صنعتی مکانیکال چیست؟

ابزار دقیق یک زیرساخت برای سیستم کنترل و اتوماسیون و همینطور از مهم ترین تجهیزات مکانیکال است که شامل ابزاری مانند فلومتر، کنترلر فشار، فلوکنترلر، پمپ، راکتور آزمایشگاهی، دتکتورگازیف ژنراتور و غیره می‌باشد. ما با کمک این ابزار دقیق، امکان اندازه‌گیری، نمایش، انتقال، ثبت و کنترل پارامترهای مهم فیزیکی همچون دما، فلو، فشار، سطح مایعات و غیره در پروسه‌های صنعتی به شکلی دقیق و منظم برایمان فراهم می‌شود.

ابزار دقیق را می‌توان به دو صورت در تاسیسات صنعتی مکانیکال دسته‌بندی کرد. یک نوع، از نظر نوع عملکرد این ابزار؛ برای مثال ابزار‌هایی که عمل کنترل کردن دما و یا فشار و رطوبت و یا سطح را بر عهده دارند به کنترلر مشهورند. به همین صورت، ابزار نمایش این مقادیر، به ایندیکیتور یا نمایشگر معروف‌اند و ابزار انتقال اطلاعات مقادیر به‌صورت سیگنال‌های استاندارد، ترانسمیتر یا منتقل‌کننده نامیده می‌شود.

نوع دیگر تقسیم‌بندی ابزار دقیق در تاسیسات صنعتی مکانیکال را می‌توان ازنظر پارامتری که این ابزار بایستی عملیاتی بر روی آن‌ها انجام دهد، دسته‌بندی کرد. برای مثال بخش‌های ابزار دقیق مربوط به دما نظیر کنترلر دما، ترمومتر و ترانسمیتر دما یا نمایشگر دما، همچنین ابزار اندازه‌گیری و کنترل دقیق فشار، فلومتر یا سنجش جریان سیالات و انتقال مقادیر فلو یا کنترل فلو، ابزار سطح سنجی یا اندازه‌گیری سطح مواد درون مخازن و کنترل دقیق آنها و ابزار سرعت سنجی، ابزار رطوبت سنجی و غیره.

قسمت‌های تشکیل‌دهنده ابزار دقیق

ابزار دقیق از سه قسمت اساسی تشکیل می‌شود که این سه قسمت عبارت‌اند از:

  1. اندازه‌گیری
  2. کنترل
  3. محرک‌ها (وسایل خروجی)

این سه مجموعه در کنار یکدیگر، مکمل یک سیستم به نام سیستم‌های کنترل اتوماتیک می‌باشند که این سیستم وظیفه انجام کنترل فرایندی را در یک مجموعه عملیاتی بر عهده دارد.

لرزه‌گیر چیست؟

لرزش و ارتعاش یکی از پدیده‌هایی است که روزانه با آن برخورد زیادی می‌کنیم؛ لرزه‌گیر یکی از تجهیزات مکانیکال است و همینطور وسیله‌ای است که از ارتعاش‌ها و لرزه‌های ناخواسته بر روی خطوط لوله جلوگیری می‌کند.

برخی از انواع لرزه‌گیر‌ها بسیار ساده هستند و فقط شامل یک‌تکه‌ای از لاستیک یا اصطلاحاً ابر هستند. این نوع از لرزه‌گیر‌ها برای نصب در زیر پایه‌های موتورها، وسایل مکانیکی خط تولید، سانتریفیوژها و حتی ماشین چاپ استفاده می‌شوند.

برخی دیگر از انواع لرزه‌گیر‌ها پیچیده‌تر بوده، و مدل‌های مختلفی از آن‌ها نیز باتحمل فشار بالا و یا تالرنس بسیار زیاد برای لرزش‌های سنگین ساخته‌شده‌اند.

این نوع لرزه‌گیر‌های پیچیده معمولاً برای خطوط گاز و نفت پرکاربردتر هستند.

عایق چیست؟ و انواع آن کدام است؟

هر چیزی مانع انتقال انرژی و جرم شود، عایق نام دارد. عایق وسیله‌ای است که جهت جلوگیری از انتقال حرارت و صوت از یک ناحیه به سایر ناحیه‌ها طراحی‌شده است. از این رو می توان گفت نقش پررنگی در تجهیزات مکانیکال طبیعتاً هدف استفاده از عایق، نگه‌داشتن گرما یا صوت در داخل یا خارج از خانه و یا محدود کردن آن‌‌ها به بخش خاصی از خانه است.

عایق می‌تواند به روش‌های مختلفی کار کند اما متداول‌ترین آن‌ها شامل ترکیب متریال‌هایی است که حاوی میلیون‌ها کیسه ریز هوا است. هوا هنوز نیز، عایق خوبی به شمار می‌رود و کیسه‌های هوا، متریالی‌ است که به اکثر عایق‌ها مقاومت حرارتی بالایی می‌بخشد.

در اینجا باید منظور از عایق‌: آری را باهم مرور کنیم؛ مقصود از عایق‌کاری جلوگیری از نفوذ و ورود عواملی از خارج به داخل و یا از داخل به خارج است. معمولاً از عایق‌کاری برای جلوگیری از نفوذ رطوبت نیز استفاده می‌شود؛ اما اگر مقصود از عایق‌کاری جلوگیری از نفوذ عوامل دیگری مانند صدا یا حرارت، باشد، عایق‌کاری با پسوند مربوط به آن کار می‌رود مثلاً عایق‌کاری حرارتی و یا عایق‌کاری صوتی.

برای خرید انواع تجهیزات مکانیکال می توانید وارد لینک زیر شوید . https://ts-helma.com/industrial-equipment-and-facilities/mechanical-industrial-equipment/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب کلید حرارتی زیمنس


از مهم‌ترین مزایای کلید حرارتی زیمنس می‌توان : قابل کنترل بون از راه دور و به صورت دستی ، داشتن کلید تست ، قابلیت تنظیم جریان قطع ، تحمل و ادامه فعالیت در اثر اعمال کردن بار ، 3 ورودی از قست الکتریسیته و 3 خروجی به سمت موتور ، قابلیت تنظیم جریان در بازه زمانی مشخص ، توانایی از کار انداختن موتور به صورت مستقیم و … اشاره کرد . اما محدودیت 125 امپر و امکان حرابی در صورت استفاده از کنتاکت الکتریکی معایبی هستند که این دسته از محصولات را محدود می‌کنند.

انواع کلید حرارتی زیمنس


زیمنس، (Siemens) شرکتی آلمانی و چند ملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس (Ernst von Siemens) در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین کلید حرارتی های مختلفی در جریان های متفاوت تولید و به بازار عرضه میکند . کلید حرارتی های زنس شامل دسته 3rv1021 T 3rv1031 T 3rv1041 و …. میشود .  کلیدهای حرارتی زیمنس علاوه بر محافط از موتور در برابر عنواع خطا های الکتریکی با ایجاد تاخیر حرارتی موتور را با اضافه بار داغ کرده و ان را روشن میکند

کلید حرارتی زیمنس قیمت روز


همانطور که میدانید ، زیمنس از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده قطعات برق صنعتی می‌باشد و کلید حرارتی های آن شامل رنج وسیعی از محصولات با ویژگی های مختلف و در نتیجه قیمت های متفاوت می‌شود . داماس زیمنس نمایندگی زیمنس در ایران با بهترین قیمت کلید های حرارتی زیمنس را به شما عرضه می‌کند . فروش کلید حرارتی زیمنس در ایران کمتر از بقیه محصولات برق صنعتی اتفاق می‌افتد .

کد های کلید حرارتی زیمنس

پسوند کد کلید های حرارتی زیمنس 3RV می‌باشد که شما با جستجوی این کد در داماس زیمنس و یا وبسایت زیمنس ، لیست محصولات کلید حرارتی را مشاهده کنید .

کنتاکت کمکی کلیدهای حرارتی زیمنس

کلید حرارتی های زیمنس با استفاده از کنتاکت های کمکی ، می‌توانند عملکرد بهتری را به شما ارائه دهند . برای مشاهده کنتاکت های کمکی زیمنس بر روی لینک کلیک کنید .

برای خرید کلید حرارتی زیمنس می توانید وارد سایت داماس زیمنس شوید . https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/termal-switch-siemense/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

این دوره آموزشی که در 27 قسمت تهیه شده است، کارشناسان مجرب نمایندگی زیمنس در تهیه آن با دقت کامل نقش آفرینی کرده اند تا مطالب ارائه شده به روز ، مفید، جدید و همچنین بسیار ساده باشد.

قسمت اول: نصب نرم افزار TIA Portal

در این قسمت با شیوه‌ی نصب نرم افزار plc s7 1200 زیمنس یعنی TIA Portal آشنا می‌شوید؛ که این نرم افزار دارای دو قسمت مختلف به نام‌های Siemens SIMATIC S7 Step و PLCSIM Siemens SIMATIC S7 می‌باشد. باید هرکدام از این قسمت‌ها را به صورت جداگانه نصب کنید؛ که هر دو در پوشه‌های جداگانه به صورت زیر قرار دارند:

انواع نرم‌ افزار‌های s7 و کاربرد آن‌ها در plc زیمنس

نرم افزار SIMATIC S7 Safety: این نرم‌افزار از ساختار پروزه مشترک برخوردار است و به همین دلیل یکی از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی و نوشتن یک برنامه با امنیت بسیار بالا است.

نرم افزار SIMATIC S7 Professional: این نرم‌افزار برای بسیاری از plc های simatic زیمنس کاربرد داشته و همچنین از آن برای عیب‌یابی شبکه نیز استفاده می‌کنند.

نرم افزار S7 BASIC: این نرم افزار ازجمله کاربردی‌ترین نرم‌افزارها برای انواع plc های S7300 و S7400 محسوب می‌شود و با استفاده از می‌توان اقدام به سرویس و راه اندازی و همچنین کد نویسی plc های زیمنس نمود.

نرم افزار PID Professional: می‌توان گفت این نرم‌افزار زیرمجموعه‌‌ای از نرم‌افزار S7 Professional می‌باشد؛ که دارای سطح کاربری پیشرفته‌تری است.

برای دریافت آموزش های رایگان نصب نرم افزار plc می توانید وارد سایت داماس زیمنس شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

https://damassiemens.ir/educational/install-tia-portal-software/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

درباره استاد منوچهرزاده


استاد منوچهرزاده فعالیت خود را در زمینه تبلیغات به ویژه تبلیغات اینترنتی و در زمینه طراحی وب سایت و برندسازی از طریق اینترنت از سال 1385 آغاز کرد. که در ابتدا با نام گروه تبلیغاتی نیاز سامانه فعالیت می کردند. آنها در سال 1392 وارد عرصه اینستاگرام شدند و با آموزش و فعالیت در زمینه بازاریابی اینستاگرامی و دیجیتال مارکتینگ به فعالیت های خود ثمر بخشیدند و صفحات زیادی در زمینه زیبایی، پوشاک، دکوراسیون ایجاد کردند و فعالیت های ساختمانی، پزشکی، ورزشی و غیره را به ارمغان آوردند.

مشاوره کسب و کار چیست و چرا برای کسب و کار شما مشاوره از استاد منوچهرزاده ضروری است؟

مشاوره به معنی دریافت کمک حرفه ای و کسب اطلاعات لازم از افرادی است که صاحب تخصص و دانش در زمینه ی خاص هستند. دریافت اطلاعات و کسب مشاوره در همه ی زمینه می تواند کارساز و کارگشا باشد؛ مسائل پزشکی، درمانی، تحصیلی، علمی، خانوادگی، حقوقی، کسب و کار و غیره مواردی است که دریافت خدمات مشاوره ای می تواند در حل مشکل آن مفید باشد. مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات محسوب می شود. اگر نیاز دارید کسب و کار یا استارت آپی راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع، از افراد ذی صلاح و صاحبت تخصص، مشاوره و راهنمایی بگیرید.

در شروع راه

راه اندازی و شروع یک کسب و کار، یکی از چالش هایی است که در پیش روی افراد جامعه امروز به خصوص قشر جوان قرار دارد.اگر چه رویای داشتن یک کسب و کار موفق و درآمد زا، بسیار وسوسه انگیز و جالب است اما داشتن یک رویا، به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست. راه اندازی استارت آپ و کسب و کاری جدید، جدا سخت و طاقت فرسا است. یک اشتباه کوچک در شروع کسب و کار می تواند شما و سرمایه تان را تا مرز نابودی بکشاند و زحمات شما را به راحتی هدر بدهد.

همه ی کسب و کار در شروع کار یا میانه راه، به مشکلات و چالش هایی برخورد می کنند که برای رفع آن نیاز به دریافت  مشاوره و راهنمایی دارند. استفاده از خدمات مشاوره ای باعث می شود، بهره وری و موفقیت در کسب و کار شما افزایش یابد.

دریافت خدمات مشاوره ای در شروع کار، باعث می شود، مسیر پیش رو، روشن و قابل پیش بینی باشد و زمانی که شما در مسیر و چالش های پیش رو قرار گرفتید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

چرا مشاوره تخصصی استاد سعید منوچهرزاده ؟

که تیم تخصصی استاد منوچهرزاده در این محتوا سعی کرده است شما را به لزوم داشتن مشاوره یا تیم مشاوره در کسب و کارتان، آشنا سازد. پیشنهاد ما به شما این است که به جای از دست دادن وقت و آزمون و خطا در هر زمینه ای ، از تجربیات یک مشاور متخصص استفاده کنید .دریافت مشاوره و کسب اطلاعات از افراد متخصص، می تواند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و به شما کمک کند که از خطراتی که تهدیدی برای موفقیت شماست، پیشگیری کنید.

برای حرفه ای شدن در شغلتان نیازی نیست در تمام دوره ها شرکت کنید یا تحصیلات آکادمیک را پشت سر بگذارید. شما میتوانید با تنها یک تماس با یک مشاوره کسب و کار با سابقه و متخصص به تجربه بسیاری از افراد دست پیدا کنید ، با توجه به نقش بسیار مهم و حساس مشاوره کسب و کار در موفقیت یک کسب و کار باید در انتخاب چنین فردی دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. باید حسابی تحقیق کنید، نظر مراجعین قبلی را جویا شوید، پروژه‌های پیشین را بررسی کنید و در نهایت فرد شایسته، متخصص و با تجربه را انتخاب کنید.

آماده‌اید تا کسب و کارتان را وارد مرحله جدیدی کنید؟ آماده‌اید تا با قدرت کسب و کارتان را توسعه دهید و نگران این نباشید که اقتصاد کلان چه چالش‌هایی را پیش رویتان قرار می‌دهد؟

با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و راهتان را پیدا کنید .

  • Elham Keshavarz