گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

این دوره آموزشی که در 27 قسمت تهیه شده است، کارشناسان مجرب نمایندگی زیمنس در تهیه آن با دقت کامل نقش آفرینی کرده اند تا مطالب ارائه شده به روز ، مفید، جدید و همچنین بسیار ساده باشد.

قسمت اول: نصب نرم افزار TIA Portal

در این قسمت با شیوه‌ی نصب نرم افزار plc s7 1200 زیمنس یعنی TIA Portal آشنا می‌شوید؛ که این نرم افزار دارای دو قسمت مختلف به نام‌های Siemens SIMATIC S7 Step و PLCSIM Siemens SIMATIC S7 می‌باشد. باید هرکدام از این قسمت‌ها را به صورت جداگانه نصب کنید؛ که هر دو در پوشه‌های جداگانه به صورت زیر قرار دارند:

انواع نرم‌ افزار‌های s7 و کاربرد آن‌ها در plc زیمنس

نرم افزار SIMATIC S7 Safety: این نرم‌افزار از ساختار پروزه مشترک برخوردار است و به همین دلیل یکی از بهترین نرم‌افزارها برای طراحی و نوشتن یک برنامه با امنیت بسیار بالا است.

نرم افزار SIMATIC S7 Professional: این نرم‌افزار برای بسیاری از plc های simatic زیمنس کاربرد داشته و همچنین از آن برای عیب‌یابی شبکه نیز استفاده می‌کنند.

نرم افزار S7 BASIC: این نرم افزار ازجمله کاربردی‌ترین نرم‌افزارها برای انواع plc های S7300 و S7400 محسوب می‌شود و با استفاده از می‌توان اقدام به سرویس و راه اندازی و همچنین کد نویسی plc های زیمنس نمود.

نرم افزار PID Professional: می‌توان گفت این نرم‌افزار زیرمجموعه‌‌ای از نرم‌افزار S7 Professional می‌باشد؛ که دارای سطح کاربری پیشرفته‌تری است.

برای دریافت آموزش های رایگان نصب نرم افزار plc می توانید وارد سایت داماس زیمنس شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

https://damassiemens.ir/educational/install-tia-portal-software/

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • Elham Keshavarz

نصب نرم افزار plc

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی