گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

 

لوله مانیسمان یکی از انواع لوله‌های فولادی است که به دلیل بدون درز بودن، از استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است. این نوع لوله کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد، از جمله صنعت ساختمان، صنعت نفت و گاز، صنعت پتروشیمی و صنعت کشاورزی.

بازار لوله مانیسمان در آبان ماه 1402

بازار لوله مانیسمان در آبان ماه 1402، با ثبات نسبی همراه بود. قیمت این نوع لوله در تمامی مبادی فروش، بدون تغییر یا با کاهش اندک، معامله شد. به طوری که قیمت روز انواع لوله مانیسمان، قیمت روز انواع لوله مبلی، قیمت روز انواع لوله داربستی و انواع لوله ‌ها در تمامی مبادی های فروش ثابت بوده و در کارخانه ها با 100 الی 300 تومان کاهش، معامله شده اند.

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسمان

عوامل مختلفی بر قیمت لوله مانیسمان تاثیر می گذارند، از جمله:

  • قیمت جهانی فولاد

  • قیمت ارز
  • میزان عرضه و تقاضا
  • هزینه‌های تولید

در آبان ماه 1402، قیمت جهانی فولاد با کاهش همراه بود. این امر موجب کاهش قیمت لوله مانیسمان در بازار جهانی شد. همچنین، قیمت ارز در این ماه، نسبت به ماه‌های گذشته، با ثبات نسبی همراه بود. این عوامل، به ثبات قیمت لوله مانیسمان در بازار ایران کمک کردند.

پیش بینی قیمت لوله مانیسمان

پیش بینی می شود که بازار لوله مانیسمان در ماه‌های آینده، با ثبات نسبی همراه باشد. البته، عواملی مانند قیمت جهانی فولاد و قیمت ارز، می توانند بر این روند تاثیر بگذارند.

سخن پایانی

با توجه به کاربردهای فراوان لوله مانیسمان در صنایع مختلف، انتظار می رود که این نوع لوله در آینده نیز، از بازار مناسبی برخوردار باشد. 

https://alloahan.ir/metal-pipes/manisman-pipe-price/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی