گشترش و توسعه انواع سایت

۳۸ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین کلینیک زخم

هنگامی که به بهترین کلینیک زخم مراجعه کنید، با تیم درمانی متشکل از متخصصین آموزش دیده در زمینه مراقبت و درمان از زخم  روبرو خواهید شد. تیم درمانی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

کارشناسان بهترین کلینیک زخم که زخم شما را بررسی می‌کنند و پس از انجام دبریدمان و شستشوی زخم، پانسمان تخصصی سازگار با زخم شما را انجام می‌دهند و به شما درباره اینکه چگونه از زخم در خانه مراقبت کنید، آموزش می‌دهند.

متخصص عفونی که در زمینه کنترل و درمان عفونت زخم و تجویز آنتی بیوتیک مناسب زخم شما اقدام می‌نماید و کمک شایانی در تسریع روند بهبودی زخم دارد.

کارشناس زخم در بهترین کلینیک زخم:

زخم را ابتدا معاینه و اندازه گیری می‌کند
جریان خون را بررسی می‌نماید و در صورت شک کردن به وجود گرفتگی شما را به جراح عروق ارجاع می‌دهد
تعیین می کند که چرا زخم بهبودی ندارد
یک برنامه درمانی مناسب جهت شروع درمان زخم شما تدوین می‌کند

اهداف درمانی در بهترین کلینیک زخم شامل موارد زیر است:

التیام و درمان سریع زخم
جلوگیری از بدتر شدن یا عفونی شدن زخم جلوگیری از قطع عضو
جلوگیری از بوجود آمدن زخم های جدید یا عود کردن زخم های قدیمی

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

بهترین دکتر تغذیه برای دیابت کیست؟

بهترین دکتر تغذیه برای دیابت با رعایت رژیم غذایی مناسب می‌توان بیماری دیابت شما را کنترل کند و از خطر نسبی این بیماری برای شما بکاهد. اما  با توجه به این که سبک و شیوه زندگی افراد با هم متفاوت است، بهتر است به جای پیروی از یک  رژیم یکسان ، از دستورالعمل‌های اهداف درمانی برای فرد دیابتی توسط دکتر تغذیه برای دیابت انجام شود.

 

چه زمانی وقت غذا خوردن است؟

برای کنترل قند خون روزانه ۶ وعده غذایی که شامل سه وعده غذای اصلی که شامل صبحانه، ناهار و شام  و سه میان وعده سالم و مخصوص افراد دیابتی مصرف شود. سعی کنید غذاهای اصلی و میان وعده‌ها را در ساعت معینی مصرف کنید. مصرف میان وعده قبل از خواب برای کودکان بسیار  مهم و ضروری است  زیرا از کاهش قند خون در طول شب و قبل از خواب جلوگیری می‌کند. میان وعده بهتر است یک ماده پروتئینی مانند پنیر یا شیر همراه با نان میل شود.

برای کنترل قند خون چه نکاتی را دکتر تغذیه برای دیابت رعایت می کند؟

۱-     همراه هر وعده غذایی، از سبزیجات و میوه جات استفاده کنید.
۲-     استفاده از نان بربری و یا سنگک
۳-     مصرف غذاهای چرب مثل کباب کوبیده، سوسیس، کالباس و غذاهای سرخ شده را محدود کنید.
۴-     لبنیات کم چربی مصرف کنید.

برای سرخ کردن مواد غذایی، از روغن های مخصوص سرخ کردن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که مصرف غذاهای سرخ کردنی را  باید محدود کنید .
۱۰-از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری نمایید .

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

میزان قند نرمال چگونه اندازه گیری می شود؟

دو روش برای اندازه گیری میزان قند نرمال انسان وجود دارد:

بررسی میزان قند خون که خودتان انجام می دهید. این ها به شما می گویند که میزان قند خون شما در زمان آزمایش چقدر است.

انجام برخی از آزمایشات که در آزمایشگاه انجام می شود. این آزمایش میانگین سطح قند خون شما را در 2 تا 3 ماه گذشته نشان می دهد.

چه زمانی باید سطح قند خون را چک کنیم؟

زمانی که باید سطح قند خون خود را چک کنید و تعداد دفعات آن که باید بررسی کنید بسته به هر فرد، نوع دیابت و قرص ها و یا انسولین مورد استفاده متفاوت است. زمان های مناسب برای بررسی عبارتند از:

قبل از صبحانه (روزه داری)

قبل از ناهار و یا شام

دو ساعت بعد از غذا

قبل از خواب

قبل از ورزش شدید

وقتی احساس ناخوشی می کنید. ( استرس، ناراحتی، اضطراب)

قند خون بالا: خطرات پنهان

در کوتاه مدت، سطح بالای قند خون می تواند انرژی شما را از بین ببرد، باعث تشنگی و ادرار بیش از حد شود و دید شما را تار کند. سطح بالای قند خون نیز می تواند منجر به کم آبی، خشکی و خارش پوست و عفونت شود. به حداقل رساندن زمان صرف شده بالاتر از محدوده قند خون هدف می تواند به شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشید و از عوارض و آسیب به بدن جلوگیری کنید.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

کلینیک فیزیوتراپی چه چیزی را می توانید درمان کند؟

در کلینیک فیزیوتراپی موارد مختلفی برای درمان وجود دارد. از این رو افراد می توانند برای درمان درد های مختلف به  کلینیک فیزیوتراپی مراجعه کنند و در سریع ترین زمان ممکن سلامتی قبلی خود را بدست می آورند.

خدمات  کلینیک فیزیوتراپی سایا

  • کمر درد
  • گردن درد و سردرد
  • آسیب های ورزشی، مانند رگ به رگ شدن، کشیدگی یا پارگی رباط
  • توانبخشی پس از جراحی یا جراحت
  • آرتریت و درد مفاصل

چه چیزی درگیر است؟

در  کلینیک فیزیوتراپی سایا ابتدا معاینه کامل انجام خواهد شد. پزشک ما از شما سوالاتی خواهد پرسید،  نحوه حرکت شما را مشاهده می‌کنیم   آزمایش‌های خاصی را انجام می‌دهیم تا علت اصلی مشکل شما را مشخص کنیم.

یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای شما تنظیم می شود و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • درمان دستی (بسیج یا دستکاری)
  • ماساژ بافت نرم
  • تمریناتی برای بهبود قدرت، تعادل، انعطاف پذیری یا هماهنگی
  • آموزش در مورد وضعیت و وضعیت بدن یا ارگونومی شما
  • الکتروتراپی
  • توانبخشی خاص ورزشی

با رسیدن به اهداف درمانی، طرح شما به روز می شود.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

عوارض ماساژ

اگرچه ماساژ دارای یک ریسک کممنبع مورد اعتمادماساژ بافت عمیق ممکن است برای همه مناسب نباشد. افراد ممکن است بخواهند در صورت داشتن هر یک از موارد زیر ابتدا با پزشک خود مشورت کنند:

یک اختلال لخته شدن خون
افزایش خطر آسیب، مانند شکستگی استخوان
آسیب عصبی
سن بالاتر
هر جراحی یا شیمی درمانی اخیر
زخم ها یا شرایط پوستی

فتق.

خلاصه
ماساژ بافت عمیق می تواند یک روش درمانی موثر برای شرایط مختلف از جمله آسیب های ورزشی و کمردرد باشد.

علاوه بر اینکه می تواند بسیار موثر باشذ عوارضی را نیز به همراه دارد. عوارض ماساژ بسیار کمتر از هواید ان اسا.

ماساژ درمانی همچنین ممکن است استرس را کاهش دهد و به بیماری‌هایی مانند فیبرومیالژیا و فشار خون بالا کمک کند.

ماساژ بافت عمیق باعث آرامش بدن و کاهش تنش می شود. با این حال، ممکن است در ابتدا به دلیل فشار روی نواحی عمیق عضلانی ناراحت کننده باشد.

یک فرد می تواند با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کند تا مطمئن شود که ماساژ بافت عمیق برای آنها بی خطر است.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

کدام روش برای کاشت مو بهتر است؟

امروزه باا توجه به پیشرفت تکنولوژی روش های بسیاری برای کاشت مو وجود دارد. از این رو برای هر فردی با توجه به نوع کلینیک انتخابی می تواند بهترین روش را انتخاب کرد.

در اینجا خلاصه ای از تمام روش های کاشت مو را ارائه می دهیم و تفاوت های آنها را توضیح می دهیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

روش های کاشت مو FUT و FUE توضیح داده شده است
در واقع، تمام روش‌های کاشت مو به 2 نوع اصلی تقسیم می‌شوند. اولین مورد ، درمان به اصطلاح FUT است که مخفف “پیوند واحد فولیکولی” است. در این حالت، نواری از پوست با مو از محل اهدا کننده برداشته شده و به محل دریافت کننده طاس منتقل می شود.

نوع دیگر به عنوان استخراج واحد فولیکولی (FUE) یا کاشت تک مو شناخته می شود. در اینجا موهای منفرد به همراه فولیکول‌هایشان از محل اهداکننده گرفته می‌شوند، در یک محلول غذایی پردازش می‌شوند و سپس به ناحیه گیرنده پیوند می‌شوند.

کدام روش کاشت مو بهتر است: FUT در مقابل FUE
تفاوت های ظریف دیگری بین این دو روش وجود دارد. همچنین تمایز بین کاشت مو و کاشت موی خود بیمار بسیار مهم است. مورد اول به معنای قرار دادن موهای مصنوعی در نواحی طاس است. استفاده از موهای مصنوعی در عمل زیبایی شناسی بسیار رایج است، به خصوص زمانی که موهای طبیعی واقعا نازک هستند و در کل سر پخش می شوند. این روش مورد پسند خانم ها و آقایان با موهای بلند نیز می باشد که نمی خواهند موهای خود را قبل از عمل کوتاه کنند.

FUT و FUE شبیه هم هستند؟


قبل از اینکه به جزئیات بیشتر در مورد هر روش کاشت مو بپردازیم، مایلیم روی ویژگی های مشترک آنها تمرکز کنیم. اول از همه، آنها یک هدف مشترک دارند، یعنی در خدمت شما هستند که یال کامل و اعتماد به نفس خود را به دست آورید!

سفر به ترکیه برای کاشت مو در بین ساکنان بریتانیا محبوبیت بیشتری پیدا می کند، زیرا قیمت ها به طور قابل توجهی پایین تر است، اما تجهیزات و حرفه ای بودن جراحان در سطح بالایی قرار دارد. این جراحی در یک کلینیک ویژه مو انجام می شود، جایی که کل تیم به ویژه در کاشت مو تخصص دارند. قبل از عمل، به شما بی حسی موضعی داده می شود، بنابراین نیازی به ترس از درد نیست. ما در Bio Hair Clinic گزینه ای از تزریق بی حس کننده بدون درد را نیز ارائه می دهیم که بدون تهاجم سوزن انجام می شود.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب  

امروزه بسیاری از افراد شاید در نزدیکان و یا حتی خودشان به انواع بیماری های مغز  و اعصاب دچار شده اند، از این رو اولین کاری که برای سلاکتی خود می کنند، به دنبال بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب برای درمان می گردند. 

ما در این مقاله سعی در معرفی بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب هستیم.  و سعی داریم تمامی خدماتی یک متخصص می توان ارائه دهد را معرفی کنیم.

فوق تخصص مغز و اعصاب شامل درمان بیماری یا اختلال در عملکرد مغز، نخاع، اعصاب محیطی، ماهیچه‌ها و سیستم عصبی خودمختار و همچنین رگ‌های خونی مرتبط با این ساختارها است.فوق تخصص مغز و اعصاب بیمارانی را درمان می کنند که دارای انواع اختلالات از جمله سردرد، سکته، اختلالات تشنج، مولتیپل اسکلروزیس، دیستونی، دیستروفی عضلانی، بیماری اعصاب محیطی، اختلالات یادگیری، آسیب های تروماتیک به سیستم عصبی، پارکینسون، هانتینگتون و بیماری آلزایمر هستند. برخی از متخصصان مغز و اعصاب نیز به توانبخشی عصبی مشغول هستند. بسیاری از مشکلات عصبی با درد مشخص می شوند و می توانند مزمن، ناتوان کننده و درمان آن دشوار باشد. بخش بزرگی از فعالیت های مغز و اعصاب مشاوره ای است، اما متخصص مغز و اعصاب نیز ممکن است پزشک اصلی باشد.

دکتر جباری یکی از بهترین فوق تخخص مغز و اعصاب در تهران می باشد. با توجه به تجربه بسیاری که در درمان انواع بیماری های مغز و اعصابی دارد، به عنوان بهترین فوق تخصص مغز و اعصاب شناخته شده است.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

میزان قند نرمال انسان

سطح قند خون شما که به عنوان سطح گلوکز خون نیز شناخته می شود، بررسی میزان قند نرمال خون، نشان می دهد چقدر گلوکز در خون شما وجود دارد. گلوکز قندی است که از غذا و نوشیدنی دریافت می کنید. میزان قند نرمال خون شما در طول روز بالا و پایین می‌رود و برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، این تغییرات بزرگ‌تر است و بیشتر از افرادی که دیابت ندارند اتفاق می‌افتد.

شما می توانید سطح قند خود را با انجام یک آزمایش انگشتی ، با استفاده از یک فلاش مانیتور قند بررسی کنید. و همینطور شما می توانید این کار را چند بار در روز انجام دهید.

بررسی میزان قند خون به شما کمک می کند تا در طول زندگی خود مراقب سطح قند خون خود باشید و از طرف دیگر به شما کمک کند بفهمید چه بخورید و چه مقدار دارو مصرف کنید. و در نهایت به محدوده میزان قند نرمال ایده آل خود برسید. 

برای مطالعه مقاله میزان قند نرمال انسان می توانید وارد سایت کلینیک زخم شوید و اطلاعات لازم را کسب کیند.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

بهترین کلینیک زخم در تهران


در بهترین کلینیک زخم  که کلینیک زخم نور است، یک تیم چند رشته ای از متخصص زخم، پرستار زخم، درمانگر زخم و متخصص زخم عفونی با تخصص و مهارت بالا با هدف مدیریت جامع زخم و رسیدن به بهبود کامل انواع زخم ها مانند درمان زخم بستر، زخم دیابتی، زخم پای دیابتی، زخم تروما، زخم سوختگی، زخم عفونی و …. مشغول به کار هستند. برنامه سازمانی ما ارائه نوین ترین روش های درمان زخم با بالاترین کیفیت در کم ترین زمان به بیماران مبتلا به زخم هایی که به درمان سنتی پاسخ نداده اند، می باشد.

 

خدمات بهترین کلینیک زخم

  • اوزون تراپی
  • ماگوت تراپی ( لارو درمانی )
  • اکسیژن تراپی ( بیمار در اتاقی که با 100 درصد اکسیژن بالاتر از فشار طبیعی اتمسفری است، قرار می گیرد تا میزان اکسیژن در خون بیمار افزایش یابد )
  • لیزر تراپی
  • لایت تراپی ( نور درمانی )
  • درمان به روش P.R.P
  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

دکتر تغذیه برای دیابت

 

در رژیم‏ های غذایی بیماران مبتلا به دیابت مقدار کربوهیدرات موجود در رژیم به دقت تنظیم می ‏شود و این کربوهیدرات در وعده‏ های غذایی مختلف در طول روز تقسیم می‏ شود تا از افزایش ناگهانی قند خون جلوگیری شود. به همین دلیل همواره توصیه می‏ شود که وعده ‏های غذایی به صورت کاملا منظم و بر طبق ساعات منظم مصرف شوند. انتخاب مواد غذایی که در رژیم این بیماران گنجانده می‏ شود با توجه بسیاری صورت می ‏گیرد و دکتر تغذیه برای دیابت با توجه میزان قند موجود در ماده‏ ی غذایی و اثر این ماده بر قند خون و همچنین نوع دارویی که بیمار مصرف می‏ کند، نوع غذا را انتخاب می ‏کند. بسیاری از بیماران پس از گذراندن دوره ‏هایی از رژیم غذایی به نتایج بسیار خوبی در رابطه با کنترل بیماری می رسند.

انتخاب بهترین دکتر تعذیه برای دیابت می تواند تاثیر بسیاری برای درمان دیابت و یا کننترل آن می گذارد. از طرف دیگر امروزه دکتر تغذیه برای دیابت بسیار کمیاب شده است و شما باید به این نکته توجه داشته باشید که کدام دکتر را انتخاب می کنید.
 

  • Elham Keshavarz