گشترش و توسعه انواع سایت

۴۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایندگی زیمنس 

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

مهم ترین هدف این شرکت ارائه محصولات و تجهیزات زیمنس به کاربران است.

نمایندگی زیمنس در لاله زار

یکی از بهترین راه های تهیه محصولات زیمنس در تهران مراجعه به مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران است. تمام محصولات و تجهیزات در نمایندگی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

همچنین خریداران محترم می توانند جدیدترین تولیدات شرکت زیمنس را از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران بخواهند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره هنگام خرید، کارشناسان بخش پشتیبانی تامین صنعت آماده ارائه هر گونه راهنمایی به مشتریان عزیز هستند.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران اطمینان از کیفیت کالا و برخورداری از خدمات پس از فروش است.

از طرف دیگر قیمت محصولات مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی به بهترین قیمت رقابتی عرضه می شود. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار سال های طولانی است که با عملکردی بدون نقص در حوزه فروش محصولات زیمنس توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد.

نوع فعالیت مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس شامل تمام محصولات و تجهیزات فشار ضعیف، متوسط و اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

لوگو زیمنس چیست ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور ماشین ها در صنعت امروزه برنامه نویسی و کنترل ماشین ها به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده . plc ها همانند یک cpu برای ماشین های صنعتی وظیفه اجرای برنامه ها را بر عهده دارد . مینی plc هم وظیفه ای مشابه plc دارد اما در ابعادی کوچک تر و قیمتی مناسب تر . لوگو زیمنس که یک مینی plc می‌‌باشد با ورود خود به اتوماسیون صنعتی پیشرفت چشمگیری را در این حوزه به ارمغان اورد.


عملکرد لوگو

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم لوگو هم یک مینی plc است ، که همانند plc ها نیاز به برنامه ریزی دارد ، و با برنامه ریزی آن برنامه ارائه شده را اجرا می‌کند . به علت همین عملکرد لوگو زیمنس که می‌توان آن را به میکرو کنترلر ها هم تشبیه کرد ، از ان‌ها برای اتوماتیک کردن موتور خانه ها ، خطوط تولید و … استفاده کرد . عملکرد و مکان های قابل استفاده لوگو ها بر اساس اجزای سازنده آن تعیین شده و به همین خاطر لوگو های زیمنس بازه بزرگی از لوگو ها را شامل می‌شوند.

لوگو زیمنس


ساختار لوگو زیمنس

همانطور که میدانید یک کامپیوتر اجزای مختلفی مانند منبع تغذیه ، حافظه ، پردازشگر و … دارد ، لوگو زیمنس نیز همانند کاپیوتر های خانگی از اجزای مختلفی تشکیل شده است این اجزا عبارت اند از :

1-ماژول اصلی لوگو زیمنس:

ماژول اصلی در لوگو زیمنس نقش پردازنده مرکزی را دارد ، که سیگنال های سنسور ها ، قطعات و …. گرفته و دستورات مورد نیاز را به بخش های مربوطه ارسال می‌کند

این قسمت شامل تعدادی ووردی و خروجی می‌باشد و در برخی از موارد شامل صفحه نمایش و در سایر موارد فاقد صفحه نمایش می‌باشد.

در لوگو ها حداکثر تعداد ورودی ها و خروجی ها 12 عدد می‌باشد که دو تا از ووردی ها انالوگ است و معمولا ورودی های لوگو زیمنس را سنسور ها تشکیل می‌دهند.

همچنین مدل هایی که نمایشگر دارند به شما امکاناتی را نظیر فرمان دهی به صورت دستی ، نمایش وضعیت و… میدهند اما لوگو های بدون صفحه نمایش کوچک تر ، ساده تر در استفاده و مقرون به صرفه تر می‌باشند

2- کارت های افزایشی لوگو زیمنس:

با استفاده از این کارت ها شما می‌توانید ورودی و خروجی های خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید در صورت تمایل به نصب این کارت ها باید ولتاژ آنها با ولتاژ ماژول اصلی برابر باشد. کارت های افزایشی به دو دسته کارت های انالوگ و کارت های دیجیتال تقسیم می‌شوند.

3- ماژول تغذیه لوگو زیمنس:

همانند پاور در کامپیوتر وظیفه برق رسانی را بر عهده دارد که برق شهری را گرفته و ان را به ولتاژ و جریان نامی مشخصی می‌رساند که معمولا 12 یا 24 ولت می‌باشد.

4-قطعات جانبی لوگو زیمنس :

این قطعات شامل : کارت های حافظه ، کابل های pc و…. هر چیزی که باعث تقویت عملکرد لوگو زیمنس می شود.

کارت های حافظه ی لوگو زیمنس به سه 3 دسته تقسیم می‌شوند کارت حافظه ابی که read and write هستند و زمانی که برق قطع شود نمی‌توانند برنامه را نگه دارند.

کارت های زرد که آنها هم به صورت read and write می‌‌باشند اما زمانی مه برق قطع شود برنامه را حفظ می‌کنند

کارت های قرمز که read only هستند و در زمان قطع برق برنامه را حفظ می‌کنند .

از کابل ها هم در جهت اتصال لوگو به راینه استفاده می‌شود.


کاربرد های لوگو زیمنس

با توجه به عملکرد و ساختار لوگو زیمنس امروزه از استفاده های صنعتی و غیر صنعتی گسترده ای می‌شود به عنوان مثال خانه هایی که امروزه تحت عنوان “خانه های هوشمند” شناخته می‌شوند یا در صنعت دام پروری  اشاره کرد .

شناخت کاربرد های این دسته از محصولات به شما کمک میکند هنگام خرید قطعه مورد نیاز خورد با اگاهی بیشتر تصمیم خود را بگیرید .

اجرای سیستم های آبیاری و نور ، راه اندازی و کنترل سیستم های گرمایش و سرمایش ، تجهیزات حمل و نقل صنعتی ، فیلتر ها و پمپ ها ، پنل های خورشیدی و….. از دیگر استفاده های لوگو زیمنس می‌باشند.


‎مزایای لوگو زیمنس

همانطور که در بالا تر گفته شد مقرون به صرفه بودن وجه تمایز plc های زیمنس می‌باشد اما به غیر از آن برنامه نویسی و دیباگینگ آسان ،حجم کمتر برنامه ها، ضریب اطمینان بالا، راه اندازی اسان، سازگار با شرایط اتمسفر های خاص، مناسب برای نواحی حساس و قابلیت انکریپت از دیگر مزایای لوگو های زیمنس می‌باشد.


انواع لوگو های زیمنس

زیمنس، (Siemens) شرکتی آلمانی و چند ملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس (Ernst von Siemens) در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. لوگو که از محصولات انحصاری شرکت زیمنس می‌باشد در حافطه و طراحی های متفاوت توسط این شرکت به بازار عرضه میشود.

مطالعه ادامه مقاله لوگو زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/logo-siemense/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

کلید حرارتی زیمنس چیست؟

کلید حرارتی زیمنس محصولی از دسته بندی فشار ضعیف ، به زبان ساده کلیدی است که از موتور در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه محافظت میکند و همچنین وظیفه قطع و وصل کردن موتور های 3 فاز را نیز بر عهده دارد . از مهم ترین ویژگی این محصولات می‌توان به قطع و وصل کردن آنها در زیر بار اشاره کرد. این کلید که با نام کلید محافظ موتور نیز شناخته می‌شود شامل رنج وسیعی از محصولات با ولتاژ و جریان نامی های مختلف می‌شود.

عملکرد کلید حرارتی زیمنس

همانطور که در قسمت بالا ذکر شد کلید های حرارتی وظیفه قطع و وصل کردن مدار را بر عهده دارند. کلید حرارتی زیمنس عملکردی مشابه بی متال دارد اما با تفات هایی  ، به عنوان مثال بی متال مدار فرمان را قطع میکتد اما کلید حرارتی حرارتی به صورت مستقیم 3 فاز مدار را قطع میکند ، همچنین بی متال فقط از مدار در برابر جریان حرارتی محافظت میکند ولی کلید حرارتی از مدار هم دربرابر ازجریان حرارتی و هم جریان مغناطیسی محافظت میکند. و اما تفاوت حفاظت در برابر جریان حرارتی و جریان مغناطیسی چیست ؟ زمانی که اضافه باری که در جریا برق وجود دارد باعث گرم شدن قطعه می‌شود در واقع جریان حرارتی بالا رفته است اما اگر این اتفاق به واسطه اتصال کوتاه و … رخ دهد جریان مغناطیسی بالا رفته است.

همچنین کلید های حرارتی زیمنس تنظیم پذیر هستند و شما می‌توانید با استفاده از رله های اضافه بار جریان قطع انها را در رنج مشخص شده ای تنظیم کنید.

ساختار کلید حرارتی کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی دارای 1 کلید قطع و وصل ، درجه تنظیم جریان ، کلید تست و 3 فاز قدرت است . همانطور که از اسم این کلید پیداست این کلید بر اساس میزان دما کار می‌کند. ضریب انبساط طولی فلزات ضریبی است که مقدار افزایش طول یک ماده را نسبت به مقدار افزایش دمای آن ،مشخص می‌کند . با توجه به اینکه این ضریب در فلزات مختلف متفاوت است ، اگر دو فلز چسبیده به هم را حرارت دهیم ، به علت یکسان نبودن مقدار طول افزیش یافته دو فلز ، یکی از فلزات به سمت دیگری متمایل می‌شود ، که هرچه دما بالاتر رود مقدار تمایل بیشتر می‌شود . به همین ترتیب اگر مقدار اضافه بار جریان به حدی برسد که خود بتواند دما را به حدی معینی برساند ، این قطعه متشکل از دو فلز که در کلید حرارتی تعبیه شده است به قدری خم شده ، که جریان مدار را قطع کند . و بدین شکل کلید حرارتی از مدار محافظت می‌کند

کلید حرارتی

مزایا و معایب کلید حرارتی زیمنس

از مهم‌ترین مزایای کلید حرارتی زیمنس می‌توان : قابل کنترل بون از راه دور و به صورت دستی ، داشتن کلید تست ، قابلیت تنظیم جریان قطع ، تحمل و ادامه فعالیت در اثر اعمال کردن بار ، 3 ورودی از قست الکتریسیته و 3 خروجی به سمت موتور ، قابلیت تنظیم جریان در بازه زمانی مشخص ، توانایی از کار انداختن موتور به صورت مستقیم و … اشاره کرد . اما محدودیت 125 امپر و امکان حرابی در صورت استفاده از کنتاکت الکتریکی معایبی هستند که این دسته از محصولات را محدود می‌کنند.

ادامه مقاله کلید حرارتی زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/termal-switch-siemense/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

کنتاکتور زیمنس چیست ؟

کنتاکتور محصولی از دسته فشار ضعیف زیمنس است . در ساده ترین تعریف می‌توان گفت کنتاکتور یک کلید برای خاموش روشن کردن مدار است . کنتاکتور به سادگی در مدار قابل نصب است و ساختار و عملکردی مشابه رله دارد اما کنتاکتور تحمل جریان بالاتری را دارد .

ساختار کنتاکتور

کنتاکتور انواع مختلفی دارد اما معمولا از چند کنتاکت ، تیغه ، محفظه ، تیغه کمکی   ساخته شده اند. در جریان های مستقیم ولتاژ بوبین این قطعات تا از 12 تا 110 و جریان های متناوب از 24 تا 230 ولت می‌باشد . پایه این محصولات به صورت 4 پله می‌باشد که با استفاده از کنتاکت های کمکی به 8 پل نیز ارتقاء می‌یابند . اگر بخواهیم کنتاکتور را به چند بخش اصلی تقسیم کنیم به 3 بخش می‌توانبم این کار را انجام بدهیم :

1 – سیم پیچ یا بوبین

2 – محفظه یا قاب

3 – کنتاکت ها

کنتاکتور

همچنین طبق استاندارد های بین المللی به علت ساختاری که کنتاکتور زیمنس دارند عایق اند . طراحی لایه به لایه این قطعات امکان تعمیر و نگهداری بهتر این قطعه را به شما می‌دهد.


عملکرد کنتاکتور زیمنس

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد کنتاکتور زیمنس عملکردی مشابه رله دارد . جریان عبوری از کنتاکتور باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده که موتور الکتریکی را به سمت سیم پیچ (بوبین) میکشد که در نهایت باعث عوض شدن مسیر جریان به دیگر خروجی های کنتاکتور میشود که ، از آنها میتوان به عنوان محافظی در جریان ، کلید ، راه انداز موتوز های الکتریکی و …. استفاده نمود. از عملکرد های این قطعه می‌توان به عوض کردن بار مقاومت ، هدایت سیستم در زمان تعویض منبع تغضیه ، حمل کننده بار در بعضی از موارد و به عنوان سوییچ در مقابل بار ترکیبی اشاره کرد.


 

انواع کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور‌های زیمنس در اندازه ها و جریان های مختلف موجود می‌باشد . تنوع این دسته به قدری زیاد است که از استفاده های خانگی ساده تا استفاده های پیچیده صنعتی را می‌توان یافت. کنتاکتورها بر اساس نحوه عملکرد ، ساختار و مکان های قابل استفاده ، به انواع مختلفی تقسیم میشوند . کنتاکتور ، کنتاکتور خازنی ، کنتاکتور کمکی و …. از انواع مختلف کنتاکتور اند ، که بر اساس متناوب بودن یا نبودن جریان به دو دسته ac و dc تقسیم می‌شوند


تیپ های مختلف کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور های زیمنس بر اساس نوع جریان های ورودی به دو گروه تیپ : جریان مستقیم و جریان متناوب تقسیم می‌شوند.

تیپ های جریان متناوب :

AC1 => استفاده های نه چندان بزگی مانند گرم کن های الکتریکی و بار های غیر اندوکتیو یا اندوکتیو ضعیف دارند.

AC2 => کاربرد های این تیپ از تیپ قبل صنعتی تر می‌باشد.  راه اندازی موتور اسنکرون از نمونه قابلیت های این تیپ می‌باشد.

AC3 => استفاده مشابه تیپ قبل با یک تفاوت : توان تحمل جریان بیشتری دارند و برای کار های بزرگ تر ساخته شده اند.

AC4 => با قابلیت ترمز و تغییر جریان این تیپ نیز جهت راه اندازی موتور اسنکرون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

AC5 => در انواع لامپ های ساده و پیشرفته کاربرد دارد.

AC6 => به علت ساختار و ویژگی هایی که دارند از آنها به عنوان کنترلر ترانسفورماتور ها استفاده می‌شود

تیپ های جریان مستقیم :

DC1 => ساختار آن کمی با تیپ های قبل فرق دارد بوبین مغناظیسی دارد و فاقد کنتاکت قدرت می‌باشد . از آنها در مدار فرمان استفاده می‌شود.

DC2 => مشابه تیپ AC2

DC3 => در قطع موتور هنگام و به کار انداختن موتور شنت کاربرد دارد

DC4 => قابلیت قطع در زیر بار را دارد و میتواند موتور های سری را به کار بیاندازد

DC5 => همانند تیپ قبل اما با سرعت عملی بالاتر

DC6 => همانند تیپ DC1


مشخصات کنتاکتور زیمنس

با توجه به اینکه کنتاکتور زیمنس یک کلید می‌باشد ، از مشخصات آن می‌توان به جریان ، اندازه ، تعداد پل و …. آن اشاره کرد ، اما در خصوص کنتاکتور‌های زیمنس ،از ویژگی و مشخصه های بارزی که باعث تمایز آن از دیگر محصولات می‌شود ، طراحی منحصر به فرد ، عملکرد عالی ، دقت بالا و …. می‌باشند.

کنتاکتور‌های زیمنس

زیمنس، (Siemens) شرکتی آلمانی و چند ملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس (Ernst von Siemens) در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. شرکت زیمنس انواع کنتاکتور ها را مانند کنتاکتور خازنی زیمنس ، در فرکانس ها و جریان های مختلفی تولید و در بازار عرضه میکند .

از ویژگی های برتر کنتاکتور زیمنس می‌توان به قابلیت نصب کنتاکت های کمکی ، عایق بودن ، سازگاری با نرم افزار سایروس ، انعطاف پذیر بودن ، عیب یابی در زمان ریست کردن دستگاه ، دریافت فرمان از چند جا به صورت خودکار ، به صرفه بودن از همه لحاظ ، اندازه مناسب و قابلیت افزایش اجزا و جریان کنتاکتور اشاره کرد

مطالعه ادامه مقاله کنتاکتور زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/contactor/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

سینک گرانیتی چیست؟

این سینک ظرفشویی را از کانی‌های مقاوم سنگ‌های گرانیتی مانند کوارتز می‌سازند. گرانیت یک سنگ آذرین طبیعی است که در عمق زمین ساخته شده است و از مواد معدنی تشکیل شده است.

برای تهیه این سینک ظرفشویی ۸۰ درصد از سنگ گرانیت را با ۲۰ درصد از رزین و چسب مخصوص ترکیب می‌کنند و از آنجایی که سنگ‌های گرانیت از مقاوم‌ترین مواد موجود درطبیعت است گزینه مناسبی برای ساخت سینک ظرفشویی است. سینک های گرانیتی ظاهری شبیه سینکهای سنگی دارد اما مقاومت آن بسیار بیشتر و از لحاظ رنگ متنوع‌تر است. به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان غُر شدن آنها وجود ندارد.

ویژگی‌های ظاهری سینک گرانیتی چیست؟

انواع مختلف سینک‌های گرانیتی از مواد پلیمری و سنگ گرانیت و همچنین رزین‌های آکریلیک و رنگ ساخته‌شده است. این سینک نسبت به سایر سینک‌ها دارای ظاهر شیک و به‌روزتری است. رنگ‌بندی سینک‌های گرانیتی در کنار تنوع بالا، زیبایی خیره‌کننده‌ای نیز دارند که حق انتخاب زیادی به خریدار می‌دهد و می‌تواند پاسخگوی نیازهای سلایق مختلف باشد. ازجمله رنگ‌هایی که سینک‌های گرانیتی در آن‌ها تولید می‌شود عبارت‌اند از:

  • سفید

  • سفید شنی

  • سفید مرمر

  • مشکی

  • مشکی مرمر

  • نقره‌ای

  • مسی

  • کرم

  • کرم شنی

 اگر فردی به رنگ‌های روشن علاقه داشته باشد، سینک‌های گرانیتی کرم، کرم شنی، نقره‌ای، سفید، سفید شنی و سفید مرمر، انتخاب‌های مناسبی خواهند بود. در مقابل این افراد، برخی از اشخاص ممکن است که طرفدار رنگ‌های تیره‌تر و فعال‌تر باشند. این اشخاص بهتر است از سینک‌های مشکی، مشکی مرمر و مسی در آشپزخانه خود استفاده کنند.

چگونه از باکیفیت بودن یک سینک گرانیتی مطمئن شویم؟

برای تشخیص سینک ظرف شویی گرانیتی از نوع مصنوعی آن دو راهکار به شما توصیه می‌کنیم:

  1. سینک گرانیتی با کیفیت و طبیعی مات است و هیچ براقیتی ندارد. اگر درصد مواد شیمیایی آکریلیک اضافه شود محصول نهایی براق خواهد شد.

  2. با لمس سینک گرانیتی با کیفیت حس لمس سنگ را خواهید داشت اما با لمس نوع مصنوعی و بی‌کیفیت، احساس می‌کنید پلاستیک را لمس کرده‌اید.

بین سینک‌های گرانیتی هم بعضی از برندها کیفیت بالاتری دارند که با انتخاب یک برند معتبر می‌توانید از کیفیت عالی آن مطمئن شوید. شرکت اخوان، استیل البرز و جبلی شاپ از بهترین‌های تولید سینک گرانیتی می‌باشند که در ادامه به معرفی مختصری از این سه برند می‌پردازیم. 

اخوان

این کارخانه تولیدی فعالیت خود را در سال چهل و هشت به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات آشپزخانه و تولید قطعات پرسی آغاز کرد و با توجه به نیاز مشتریان به لوازم توکار آشپزخانه برنامه ریزی دقیق، در اولین قدم تولید سینک‌های ظرفشویی از جمله سینک‌های گرانیتی را در سبد کالای خود قرار داد.

تولیدات این شرکت در حال حاضر طیف گسترده‌ای از محصولات آشپزخانه از جمله هود، اجاق گاز‌های صفحه‌ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر در انواع طرح‌ها و مدل‌ها را پوشش می­دهد. این محصولات علاوه بر سطح ملی، در سطح بین‌المللی نیز مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. مشتریان، از کانال‌های متعددی همچون نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، فروشگاه‌ها و نمایندگان معتبر در پهنه جغرافیایی، به محصولات شرکت دسترسی خواهند داشت. خدمات پس از فروش گسترده برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است.

استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز در سال 1371 در یک کارگاه کوچک در شیراز شروع به کار کرد ولی با گذراندن سیر صعودی پیشرفت خود، هم اکنون صاحب هشت کارخانه صنعتی می‌باشد. استیل البرز در آغاز در زمینه‌ی تولید سینک شروع به کار کرد و امروزه نیز یکی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع نمونه‌های سینک‌های ظرفشویی با کیفیت در منطقه شناخته می‌شود. اما این برند با گذشت زمان محصولاتی چون هود و گاز و … را به لیست تولید خود افزوده است.

باورهای غلطی که درباره‌ی سینک‌های گرانیتی وجود دارد و ممکن است ندانید

در مطالب قبل به مزایا و معایب سینک گرانیتی اشاره شد، اما دراین‌بین ممکن است یکسری باورهای غلطی در ذهن افراد وجود داشته باشد که روی تصمیم‌گیری‌شان اثر بگذارد. درنتیجه ما به‌طور مختصر به این باورها می‌پردازیم تا با خریداران با آگاهی درست و کامل دست به انتخاب بزنند.

1. ضد خش بودن سینک گرانیتی

بله، یکی از مزایای سینک گرانیتی ضد خط و خش بودن آن است، اما توجه داشته باشید که این به این معنا نیست در تمام شرایط سینک گرانیتی ضد خش است، بلکه تنها نسبت به خط و خوش مقاومت خوبی دارد.

درنتیجه، مصرف‌کننده باید مانند سایر لوازم‌خانگی مراقب سلامت و ظاهر سینک گرانیتی خود باشد و به‌هیچ‌عنوان برای تمیز کردن سینک از سیم ظرف‌شویی استفاده نکند.

2. بوی ناخوشایند سینک‌ گرانیتی

برخی معتقدند به دلیل جنس و مواد به‌کاررفته در سینک گرانیتی، آن‌ها از خود بوی ناخوشایند ساطع می‌کنند، درحالی‌که سینک گرانیتی اصل هیچ‌گونه بویی حتی در هنگام ریختن آب جوش بر روی آن، از خود متصاعد نمی‌کند و اکثر بوهای ناخوشایند متصاعد شده از سینک‌های پلیمری، مربوط به سینک‌های کورینی می‌باشد.

3. شکستنی بودن سینک گرانیتی

به خاطر اینکه سینک گرانیتی از جنس سنگ گرانیت است ممکن است به نظر برسد که احتمال شکستن آن بالا باشد. اما این باور غلط است! تمامی سینک‌های گرانیتی چنانچه قبل از نصب به‌درستی حمل شوند و بر روی سطوح پرتاب نشوند، مقاومت بسیار خوبی نسبت به شکستگی دارند.

همچنین سینک آشپزخانه معمولاً برای شستن ظروف و قابلمه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این موضوع، تا زمانی که سینک گرانیتی به‌صورت درست و اصولی نصب و مهار شود، به‌هیچ‌وجه ظروف آشپزخانه قابلیت صدمه یا شکستگی آن را ندارد، مگر اینکه به‌صورت نادرست استفاده شود.

در موارد نادر ممکن است ترک‌های مویی بر روی سطح سینک گرانیتی ایجاد شود که در تمامی تولیدات این امر طبیعی و غیرقابل‌اجتناب است، اما خوشبختانه این مورد شامل گارانتی می‌باشد.

4. سخت بودن تمیز کردن سینک گرانیتی

همان‌طور که در بخش مزایای سینک گرانیتی گفته شد، یکی از ویژگی‌های سینک گرانیتی ثابت بودن رنگ آن است، پس امکان لک شدن آن‌ زیاد نیست. علاوه بر آن، این سینک‌ها حتی در برابر رسوب و املاح هم مقاومت بالایی دارند و خیلی اوقات استفاده از یک دستمال به‌تنهایی کافی است و نیازی به شوینده‌ها نیست. اگرچه که سینک‌های گرانیتی روشن نسبت به سینک‌های تیره، نیاز به نظافت و مراقبت بیشتری دارند. به همین منظور برای جلوگیری از ماندگاری لکه، لکه‌هایی مانند زردچوبه، چای و قهوه نباید برای مدت طولانی روی سطح سینک باقی بماند، چراکه هرچه مدت‌زمان ماندگاری این لکه‌ها بر روی سینک بیشتر شود، برای نظافت سینک باید زمان و زحمت بیشتری صرف شود.

 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

لوگو زیمنس چیست ؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و حضور ماشین ها در صنعت امروزه برنامه نویسی و کنترل ماشین ها به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده . plc ها همانند یک cpu برای ماشین های صنعتی وظیفه اجرای برنامه ها را بر عهده دارد . مینی plc هم وظیفه ای مشابه plc دارد اما در ابعادی کوچک تر و قیمتی مناسب تر . لوگو که یک مینی plc می‌‌باشد با ورود خود به اتوماسیون صنعتی پیشرفت چشمگیری را در این حوزه به ارمغان اورد.

مزایای لوگو زیمنس

همانطور که در بالا تر گفته شد مقرون به صرفه بودن وجه تمایز plc های زیمنس می‌باشد اما به غیر از آن برنامه نویسی و دیباگینگ آسان ،حجم کمتر برنامه ها، ضریب اطمینان بالا، راه اندازی اسان، سازگار با شرایط اتمسفر های خاص، مناسب برای نواحی حساس و قابلیت انکریپت از دیگر مزایای لوگو های زیمنس می‌باشد.

آدرس نمایندگی زیمنس در لاله زار: 

تماس با داماس

021-33532315

0912-8189887

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

عملکرد لوگو

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم لوگو هم یک مینی plc است ، که همانند plc ها نیاز به برنامه ریزی دارد ، و با برنامه ریزی آن برنامه ارائه شده را اجرا می‌کند . به علت همین عملکرد لوگو که می‌توان آن را به میکرو کنترلر ها هم تشبیه کرد ، از ان‌ها برای اتوماتیک کردن موتور خانه ها ، خطوط تولید و … استفاده کرد . عملکرد و مکان های قابل استفاده لوگو ها بر اساس اجزای سازنده آن تعیین شده و به همین خاطر لوگو های زیمنس بازه بزرگی از لوگو هارا شامل می‌شوند.

کاربرد های لوگو زیمنس

با توجه به عملکرد و ساختار لوگو زیمنس امروزه از استفاده های صنعتی و غیر صنعتی گسترده ای می‌شود به عنوان مثال خانه هایی که امروزه تحت عنوان “خانه های هوشمند” شناخته می‌شوند یا در صنعت دام پروری  اشاره کرد .

شناخت کاربرد های این دسته از محصولات به شما کمک میکند هنگام خرید قطعه مورد نیاز خورد با اگاهی بیشتر تصمیم خود را بگیرید .

اجرای سیستم های آبیاری و نور ، راه اندازی و کنترل سیستم های گرمایش و سرمایش ، تجهیزات حمل و نقل صنعتی ، فیلتر ها و پمپ ها ، پنل های خورشیدی و….. از دیگر استفاده های لوگو زیمنس می‌باشند.

ساختار لوگو زیمنس

همانطور که میدانید یک کامپیوتر اجزای مختلفی مانند منبع تغذیه ، حافظه ، پردازشگر و … دارد ، لوگو نیز همانند کاپیوتر های خانگی از اجزای مختلفی تشکیل شده است این اجزا عبارت اند از :

1-ماژول اصلی:

ماژول اصلی در لوگو زیمنس نقش پردازنده مرکزی را دارد ، که سیگنال های سنسور ها ، قطعات و …. گرفته و دستورات مورد نیاز را به بخش های مربوطه ارسال می‌کند

این قسمت شامل تعدادی ووردی و خروجی می‌باشد و در برخی از موارد شامل صفحه نمایش و در سایر موارد فاقد صفحه نمایش می‌باشد.

در لوگو ها حداکثر تعداد ورودی ها و خروجی ها 12 عدد می‌باشد که دو تا از ووردی ها انالوگ است و معمولا ورودی های لوگو را سنسور ها تشکیل می‌دهند.

همچنین مدل هایی که نمایشگر دارند به شما امکاناتی را نظیر فرمان دهی به صورت دستی ، نمایش وضعیت و… میدهند اما لوگو های بدون صفحه نمایش کوچک تر ، ساده تر در استفاده و مقرون به صرفه تر می‌باشند

2- کارت های افزایشی:

با استفاده از این کارت ها شما می‌توانید ورودی و خروجی های خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید در صورت تمایل به نصب این کارت ها باید ولتاژ آنها با ولتاژ ماژول اصلی برابر باشد. کارت های افزایشی به دو دسته کارت های انالوگ و کارت های دیجیتال تقسیم می‌شوند.

3- ماژول تغذیه:

همانند پاور در کامپیوتر وظیفه برق رسانی را بر عهده دارد که برق شهری را گرفته و ان را به ولتاژ و جریان نامی مشخصی می‌رساند که معمولا 12 یا 24 ولت می‌باشد.

لوگو زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/logo-siemense/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

نمایندگی زیمنس 

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است.

آدرس فروشگاه :

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

نمایندگی زیمنس در ایران

 

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس ، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

مهم ترین هدف این شرکت ارائه محصولات و تجهیزات زیمنس به کاربران است.

نمایندگی زیمنس در تهران

یکی از بهترین راه های تهیه محصولات زیمنس در تهران مراجعه به مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران است. تمام محصولات و تجهیزات در نمایندگی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

همچنین خریداران محترم می توانند جدیدترین تولیدات شرکت زیمنس را از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران بخواهند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره هنگام خرید، کارشناسان بخش پشتیبانی داماس زیمنس آماده ارائه هر گونه راهنمایی به مشتریان عزیز هستند.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران اطمینان از کیفیت کالا و برخورداری از خدمات پس از فروش است.

از طرف دیگر قیمت محصولات مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی به بهترین قیمت رقابتی عرضه می شود. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار سال های طولانی است که با عملکردی بدون نقص در حوزه فروش محصولات زیمنس توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد.

نوع فعالیت مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس شامل تمام محصولات و تجهیزات فشار ضعیف، متوسط و اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد.

نمایندگی زیمنس تهران

نمایندگی رسمی زیمنس در تهران و ایران، به عنوان نمایندگی شرکت زیمنس، وارد کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس و سایر محصولات این مجموعه بزرگ در تهران و ایران می باشد. شرکت زیمنس SIEMENS ، یکی از شرکت های بزرگ صنعتی است که در سطح جهانی دارای اعتبار است، تخصص این شرکت، تولید اتوماسیون های صنعتی با نام تجاری زیمنس می باشد. نمایندگی شرکت زیمنس در تهران، با توجه به نیاز بازار روز ایران و تهران در حوضه تجهیزات اتوماسیون صنعتی، کالای مرغوب این شرکت معتبر را به صورت اورجینال و با پشتیبانی و گارانتی مناسب، در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

نمایندگی زیمنس در تهران، محصولات زیمنس را در حوزه های قدرت، اتوماسیون، کنترل، اطلاعات و ارتباطات، نیروگاه، پزشکی، حمل ونقل و خدمات فعالیت دارد و در برخی حوزه‌ها نظیر صنعت اتوماسیون، فناوری سیستم‌های تصویربرداری طبی، نوآوری در مدیریت اطلاعات فرایندهای بهداشت و سلامت، که مورد نیاز است، در زیر مجموعه محصولات خود قرار داده است. محصولات اتوماسیون زیمنس ارائه شده در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد. هدف این شرکت عرضه‌ نوآوری های جهشی در سطح جهانی، ارائه‌ مزیت رقابتی به مشتریان و خلق ارزش پایدار است. زیمنس تهران با سالها تجربه در زمینه فروش اتوماسیون زیمنس ، فشار ضعیف زیمنس،توانسته ، موفقیت ها و گواهینامه هایی را در حیطه شرکت زیمنس در تهران کسب نماید. گروه زیمنس، آماده ارائه خدمات تخصصی زیمنس SIEMENS به هموطنان عزیز در سراسر کشور و به ویژه تهران است و محصولات خود را نیز از برترین تجهیزات و نام تجاری دنیا تامین می نماید.

نمایندگی شرکت زیمنس در تهران با توجه به عملکرد مجموعه زیمنس، محصولات این مجموعه را با دقت و حساسیت انتخاب کرده است، عملکرد مجموعه  زیمنس در راستای تولید محصولات با کیفیت و مطابق با پیشرفت بازار، مورد توجه بوده است. نمایندگی رسمی زیمنس این نکته را در نظر گرفته است که مجموعه اتوماسیون زیمنس، در زمینه فعالیت های تحقیق و توسعه بسیار پرتلاش عمل می کند و در تمام زمینه های مرتبط با ساخت محصولات خود، دقت بسیاری به خرج می دهد؛ مواد نوین، روشهای بیومتری، تجهیزات نوین آنالیز در پزشکی، بهداشت دیجیتال، ماشینها و شبکه‌های هوشمند، نرم‌افزار، فناوری حسگرها، منابع نوری جدید، روبوت‌ها، انرژی‌های تمیز، خدمت از راه دور و تدارکات و پشتیبانی، از جمله مواردی است که در مجموعه اتوماسیون زیمنس، همواره به آنها توجه داشته است.

نمایندگی رسمی زیمنس در تهران، همچنین به سیستم مدیریتی و توجه به حقوق مشتریان در این مجموعه توجه شایانی داشته است، شرکت داماس زیمنس بر این اصل پایدار است که اصول و قواعد درست در سیستم مدیریتی و ارتباط پایدار با مشتریان، یک ارزش مهم است. آنچه کاربران محصولات و تجهیزات اتوماسیون زیمنس به آن نیاز دارند، یک اصل مهم است و در راس کار قرار گرفته است. اصل مشتری مداری و وابستگی موفقیت و پیشرفت شرکت، به خریداران و مشتریان، یکی از مهمترین قوانین مجموعه نمایندگی رسمی زیمنس می باشد. شرکت نیز به این علت مجموعه اتوماسیون زیمنس و محصولات آن را برگزیده است که در سیستم مدیریت زیمنس ، اساس و بنیان عبارت است از تحول و ایجاد بهترین ها در راستای نوآوری، توجه به مشتری و قرار دادن آن در راس کار  و رقابت سالم در سطح جهانی. نمایندگی های زیمنس ارتقا و پیشرفت را مهمترین هدف کاری خود می دهند و تولید محصولات اتوماسیون زیمنس را ادامه می دهد و به چشم انداز جهانی خود ساخت آینده می پردازد.  مهمترین ویژگی این مجموعه، داشتن کارکنان با انگیزه، با استعداد و توان کاری بالا می باشد. ایجاد شغل های آینده دار، ساختن آِنده بهتر و رشد و ارتقا سطح دانش در مجموعه و میان کارمندان، اصولی است که اتوماسیون زیمنس را جهانی ساخته و در دید انتخاب زیمنس قرار داده است.

نمایندگی زیمنس : https://damassiemens.ir/
 

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

کنتاکتور زیمنس چیست ؟

کنتاکتور محصولی از دسته فشار ضعیف زیمنس است . در ساده ترین تعریف می‌توان گفت کنتاکتور یک کلید برای خاموش روشن کردن مدار است . کنتاکتور به سادگی در مدار قابل نصب است و ساختار و عملکردی مشابه رله دارد اما کنتاکتور تحمل جریان بالاتری را دارد .

کنتاکتورهای زیمنس با پیشوند 3RT ،3RH ،3BT ،3TC ،3TH و 3TK در دسترس هستند و در سایزهای S00 و S1 و S2 و S3 و S6 تا S12 دسته بندی می شوند.

کنتاکتور زیمنس یک رله کنترل شده است؛ وسیله ای مناسب جهت کلیدزنی در مدارات کنترل و قدرت که برای کنترل الکتریکی قطعات در چند خانواده تولید و به بازار عرضه می گردد. کنتاکتور های تولیدی زیمنس در دو تیپ قدیم و جدید در ایران موجود می باشد. تیپ قدیم این کنتاکتورها با پسوند 3RT10 و تیپ جدید این کنتاکتور با پسوند 3RT20 شروع می شود.

در صورتی که فقط از یک پل کنتاکتور استفاده شود، آمپر قابل تحمل کنتاکتور را می توان با یکی کردن 3 پل کنتاکتور تا میزان 3 برابر افزایش داد.

ولتاژ بوبین کنتاکتورهای زیمنس از 12 ولت DC تا 110 ولت DC و از 24 ولت AC تا 230 ولت AC قابل تغییر است.

آدرس نمایندگی زیمنس در لاله زار: 

تماس با داماس

021-33532315

0912-8189887

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

 

ساختار کنتاکتور

کنتاکتور انواع مختلفی دارد اما معمولا از چند کنتاکت ، تیغه ، محفظه ، تیغه کمکی   ساخته شده اند. در جریان های مستقیم ولتاژ بوبین این قطعات تا از 12 تا 110 و جریان های متناوب از 24 تا 230 ولت می‌باشد . پایه این محصولات به صورت 4 پله می‌باشد که با استفاده از کنتاکت های کمکی به 8 پل نیز ارتقاء می‌یابند . اگر بخواهیم کنتاکتور را به چند بخش اصلی تقسیم کنیم به 3 بخش می‌توانبم این کار را انجام بدهیم :

1 – سیم پیچ یا بوبین

2 – محفظه یا قاب

3 – کنتاکت ها

همچنین طبق استاندارد های بین المللی به علت ساختاری که دارند عایق اند . طراحی لایه به لایه این قطعات امکان تعمیر و نگهداری بهتر این قطعه را به شما می‌دهد.

عملکرد کنتاکتور زیمنس

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد کنتاکتور عملکردی مشابه رله دارد . جریان عبوری از کنتاکتور باعث ایجاد میدان مغناطیسی شده که موتور الکتریکی را به سمت سیم پیچ (بوبین) میکشد که در نهایت باعث عوض شدن مسیر جریان به دیگر خروجی های کنتاکتور میشود که ، از آنها میتوان به عنوان محافظی در جریان ، کلید ، راه انداز موتوز های الکتریکی و …. استفاده نمود. از عملکرد های این قطعه می‌توان به عوض کردن بار مقاومت ، هدایت سیستم در زمان تعویض منبع تغضیه ، حمل کننده بار در بعضی از موارد و به عنوان سوییچ در مقابل بار ترکیبی اشاره کرد.

 

انواع کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور‌های زیمنس در اندازه ها و جریان های مختلف موجود می‌باشد . تنوع این دسته به قدری زیاد است که از استفاده های خانگی ساده تا استفاده های پیچیده صنعتی را می‌توان یافت. کنتاکتورها بر اساس نحوه عملکرد ، ساختار و مکان های قابل استفاده ، به انواع مختلفی تقسیم میشوند . کنتاکتور ، کنتاکتور خازنی ، کنتاکتور کمکی و …. از انواع مختلف کنتاکتور اند ، که بر اساس متناوب بودن یا نبودن جریان به دو دسته ac و dc تقسیم می‌شوند

تیپ های مختلف کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور های زیمنس بر اساس نوع جریان های ورودی به دو گروه تیپ : جریان مستقیم و جریان متناوب تقسیم می‌شوند.

تیپ های جریان متناوب :

AC1 => استفاده های نه چندان بزگی مانند گرم کن های الکتریکی و بار های غیر اندوکتیو یا اندوکتیو ضعیف دارند.

AC2 => کاربرد های این تیپ از تیپ قبل صنعتی تر می‌باشد.  راه اندازی موتور اسنکرون از نمونه قابلیت های این تیپ می‌باشد.

AC3 => استفاده مشابه تیپ قبل با یک تفاوت : توان تحمل جریان بیشتری دارند و برای کار های بزرگ تر ساخته شده اند.

AC4 => با قابلیت ترمز و تغییر جریان این تیپ نیز جهت راه اندازی موتور اسنکرون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

AC5 => در انواع لامپ های ساده و پیشرفته کاربرد دارد.

AC6 => به علت ساختار و ویژگی هایی که دارند از آنها به عنوان کنترلر ترانسفورماتور ها استفاده می‌شود

تیپ های جریان مستقیم :

DC1 => ساختار آن کمی با تیپ های قبل فرق دارد بوبین مغناظیسی دارد و فاقد کنتاکت قدرت می‌باشد . از آنها در مدار فرمان استفاده می‌شود.

DC2 => مشابه تیپ AC2

DC3 => در قطع موتور هنگام و به کار انداختن موتور شنت کاربرد دارد

DC4 => قابلیت قطع در زیر بار را دارد و میتواند موتور های سری را به کار بیاندازد

DC5 => همانند تیپ قبل اما با سرعت عملی بالاتر

DC6 => همانند تیپ DC1

مشخصات کنتاکتور زیمنس

با توجه به اینکه کنتاکتور یک کلید می‌باشد ، از مشخصات آن می‌توان به جریان ، اندازه ، تعداد پل و …. آن اشاره کرد ، اما در خصوص کنتاکتور‌های زیمنس ،از ویژگی و مشخصه های بارزی که باعث تمایز آن از دیگر محصولات می‌شود ، طراحی منحصر به فرد ، عملکرد عالی ، دقت بالا و …. می‌باشند.

کنتاکتور‌های زیمنس

زیمنس، (Siemens) شرکتی آلمانی و چند ملیتی است، که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس (Ernst von Siemens) در شهر برلین تاسیس شد. امروزه شرکت زیمنس در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی و نورپردازی، لوازم خانگی، انواع قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های خودکارسازی، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سامانه‌های اعلام حریق فعالیت می‌کند. شرکت زیمنس انواع کنتاکتور ها را مانند کنتاکتور خازنی زیمنس ، در فرکانس ها و جریان های مختلفی تولید و در بازار عرضه میکند .

از ویژگی های برتر کنتاکتور زیمنس می‌توان به قابلیت نصب کنتاکت های کمکی ، عایق بودن ، سازگاری با نرم افزار سایروس ، انعطاف پذیر بودن ، عیب یابی در زمان ریست کردن دستگاه ، دریافت فرمان از چند جا به صورت خودکار ، به صرفه بودن از همه لحاظ ، اندازه مناسب و قابلیت افزایش اجزا و جریان کنتاکتور اشاره کرد

مدل های مختلف کنتاکتور زیمنس

کنتاکتور های زیمنس در چند مدل 3RT ،3RH ،3BT ،3TC ،3TH و 3TK و… در سایز های S00 و S1 و S2 و S3 و S6 تا S12 موجود می‌باشند . این دسته بندی ها بر اساس کارکرد ، ساختار ،جریان و … انجام شده است. این کتاکتور ها سری های مختلفی دارد که از 3TB که قدیمی ترین انها بوده شروع شده ، کنتاکتور زیمنس 3TF با 3RT10 ادامه یافته و 3RT20 که اخرین مدل می‌باشد .

جریان کنتاکتورهای زیمنس (رنج های تولیدی)

رنج های جریان عبوری کنتاکتور ها به تفکیک سری به صورت زیر می‌باشد :

1 – 3TB0 : 4 KV / 9A

تا 3TB40 : 200 KV / 400 A

2 – 3TF از 450KV

3 – 3RT10 : از 3KV

4 – 3RT20 : 3KV / 7 A

تا 3RT2015 : 55 KV / 115 A

بوبین کنتاکتور

بوبین به سیم پیچی گفته می‌شود که هم به صورت عادی درون کنتاکتور قرار دارد و هم به صورت نصب ان به عنوان قطع جانبی می‌تواند ولتاژ کنتاکتور را بالا ببرد .

قیمت کنتاکتور زیمنس

با توجه به نوسان قیمت ارز و …. نمی‌توان قیمت مشخصی برای این محصولات تعیین کرد اما داماس زیمنس ، برند پیشرو در این بازار به شما بهترین قیمت ها را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر ما خواستار قیمت کنتاکتور زیمنس 1036 باشید ، می‌توانید با داماس زیمنس تماس گرفته و از آخرین قیمت های موجود در بازار مطلع شوید. توجه داشته باشید که به علت بالا بودن قیمت ها در این بازار اختلاف قیمت ها محسوس می‌باشند.

خرید کنتاکتور زیمنس

شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه داماس زیمنس نمایندگی زیمنس (وارد کننده تجهیزات برق صنعتی زیمنس) خریداری کنید ، برای خرید میتوانید هم به صورت آنلاین از سایت و هم به صورت حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما اقدام نمایید.

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال 1387 آغاز شد و با ما توانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

کنتاکتور زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/contactor/

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

 Siemens representative in Iran

Siemens is one of the largest companies in the world, which has offices around the world and in Iran.

Damas Siemens Group, as the representative of Siemens in Iran, provides the quality goods of this company to its consumers at a reasonable price.

نمایندگی زیمنس

Damas Siemens as a Siemens representative in Iran, with years of experience in selling Siemens soft starter, Siemens automatic switch, Siemens thermal switch, Siemens contactor, Siemens miniature switch, Siemens life guard switch and Siemens drive.

Damas Siemens as a Siemens representative in Iran, is ready to provide services to its customers by using experienced and trained personnel.

The most important goal of this company is to provide Siemens products and equipment to users.

Siemens representative in Tehran

One of the best ways to prepare Siemens products in Tehran is to refer to the Damas Siemens collection as a Siemens representative in Tehran. All products and equipment are offered in the dealership with very high quality and reasonable prices.

Dear buyers, you can also request the latest products of Siemens from Tamin Sanat Group as a Siemens representative in Tehran.

If you need to get advice when buying, the experts of Damas Siemens are ready to provide any guidance to our dear customers.

One of the most important advantages of buying from Damas Siemens as a Siemens representative in Tehran is ensuring the quality of goods and after-sales service.

On the other hand, the price of Damas Siemens products is offered as the agent at the best competitive price. Damas Siemens Group as a Siemens representative in Lalehzar for many years, which has been able to achieve 100% satisfaction of its customers with its flawless performance in the field of selling Siemens products.

The type of activity of Damas Siemens as a Siemens representative includes all products and equipment of low, medium pressure and Siemens industrial automation.

Activity of Damas Siemens Company

Damas Siemens Group has started its official activity for selling Siemens automation since 2004 with more than 10 years. This company is with you as a supplier of low pressure, medium pressure and  products. Therefore, Damas Siemens can be considered as one of the best and most experienced units in the field of supplying Siemens industrial automation in Iran.

Damas Siemens Industrial Group, using technical knowledge and practical experience as well as experienced and responsive staff, has started its activities in the field of Siemens industrial automation and Siemens low pressure as well as strong after-sales service.

Due to the increasing growth of technology, this store has always tried to import the latest and best Siemens industrial automation systems in Iran and use them in various large industrial projects.

We guarantee the quality and authenticity of all our products. Our products are imported from the Siemens brand at the best price, and we provide them to you, dear customers. Our belief in Damas is that by providing quality and original products, we can attract customers' satisfaction and trust and turn them into a regular customer.

At Damas Electric, we strive to provide you, dear customers, with the latest Siemens products with the best quality and after-sales guarantee. Our activity started in 2008 and we were able to gain the trust of our customers by relying on our previous experience and expertise in the field of industrial electricity. From the beginning, our view has been to sell original products along with the lowest prices in the market. During these years, we were able to cooperate in the implementation of major projects such as: Tehran Water and Sewerage Department and Tehran Electricity.

Siemens dealer address

Tehran - Lalehzar South - Bushehri Passage - First Floor - No. 12

Phone: 02133532315

Siemens representative in Iran

Siemens is one of the largest companies in the world, which has offices around the world and in Iran.

Damas Siemens Group, as the representative of Siemens in Iran, provides the quality goods of this company to its consumers at a reasonable price.

  • Elham Keshavarz
  • ۰
  • ۰

Siemens representative in Iran

 Siemens representative in Iran

Siemens is one of the largest companies in the world, which has offices around the world and in Iran.

Damas Siemens Group, as the representative of Siemens in Iran, provides the quality goods of this company to its consumers at a reasonable price.

نمایندگی plc زیمنس

Damas Siemens as a Siemens representative in Iran, with years of experience in selling Siemens soft starter, Siemens automatic switch, Siemens thermal switch, Siemens contactor, Siemens miniature switch, Siemens life guard switch and Siemens drive.

Damas Siemens as a Siemens representative in Iran, is ready to provide services to its customers by using experienced and trained personnel.

The most important goal of this company is to provide Siemens products and equipment to users.

Siemens representative in Tehran

One of the best ways to prepare Siemens products in Tehran is to refer to the Damas Siemens collection as a Siemens representative in Tehran. All products and equipment are offered in the dealership with very high quality and reasonable prices.

Dear buyers, you can also request the latest products of Siemens from Tamin Sanat Group as a Siemens representative in Tehran.

If you need to get advice when buying, the experts of Damas Siemens are ready to provide any guidance to our dear customers.

One of the most important advantages of buying from Damas Siemens as a Siemens representative in Tehran is ensuring the quality of goods and after-sales service.

On the other hand, the price of Damas Siemens products is offered as the agent at the best competitive price. Damas Siemens Group as a Siemens representative in Lalehzar for many years, which has been able to achieve 100% satisfaction of its customers with its flawless performance in the field of selling Siemens products.

The type of activity of Damas Siemens as a Siemens representative includes all products and equipment of low, medium pressure and Siemens industrial automation.

نمایندگی زیمنس 

Activity of Damas Siemens Company

Damas Siemens Group has started its official activity for selling Siemens automation since 2004 with more than 10 years. This company is with you as a supplier of low pressure, medium pressure and 

 products. Therefore, Damas Siemens can be considered as one of the best and most experienced units in the field of supplying Siemens industrial automation in Iran.

Damas Siemens Industrial Group, using technical knowledge and practical experience as well as experienced and responsive staff, has started its activities in the field of Siemens industrial automation and Siemens low pressure as well as strong after-sales service.

Due to the increasing growth of technology, this store has always tried to import the latest and best Siemens industrial automation systems in Iran and use them in various large industrial projects.

We guarantee the quality and authenticity of all our products. Our products are imported from the Siemens brand at the best price, and we provide them to you, dear customers. Our belief in Damas is that by providing quality and original products, we can attract customers' satisfaction and trust and turn them into a regular customer.

At Damas Electric, we strive to provide you, dear customers, with the latest Siemens products with the best quality and after-sales guarantee. Our activity started in 2008 and we were able to gain the trust of our customers by relying on our previous experience and expertise in the field of industrial electricity. From the beginning, our view has been to sell original products along with the lowest prices in the market. During these years, we were able to cooperate in the implementation of major projects such as: Tehran Water and Sewerage Department and Tehran Electricity.

Siemens dealer address

Tehran - Lalehzar South - Bushehri Passage - First Floor - No. 12

Phone: 02133532315

Siemens representative in Iran

Siemens is one of the largest companies in the world, which has offices around the world and in Iran.

Damas Siemens Group, as the representative of Siemens in Iran, provides the quality goods of this company to its consumers at a reasonable price.

Damas Siemens dealer as a Siemens dealer in Iran, with years of experience in selling Siemens soft starter, Siemens automatic switch, Siemens thermal switch, Siemens contactor, Siemens miniature switch, Siemens life guard switch and Siemens drive.

Damas Siemens, as the best representative of Siemens Lalehzar, is ready to provide services to its customers by using experienced and trained personnel.

Damas Siemens store, as the official representative of Siemens in Tehran (located in Lalehzar, Tehran), is ready to deliver your orders of Siemens automation products to you in the fastest possible time with the best quality.

The antiquity of this collection by a Siemens representative is proof of our claim. Ask the Siemens Iran dealer for everything you expect from the Siemens Automation Group.

Contact Damas Siemens now for advice and ordering the products you need.

  • Elham Keshavarz