گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

نمایندگی زیمنس 

شرکت زیمنس یکی از شرکت های بزرگ در دنیا می باشد که در سراسر جهان و ایران دارای نمایندگی می باشد. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، کالاهای مرغوب این شرکت را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران، با سال ها تجربه در زمینه فروش سافت استارتر زیمنس، کلید اتوماتیک زیمنس، کلید حرارتی زیمنس، کنتاکتور زیمنس، کلید مینیاتوری زیمنس، کلید محافظ جان زیمنس و درایو زیمنس در حال فعالیت است.

آدرس فروشگاه :

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

نمایندگی زیمنس در ایران

 

مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس ، با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است.

مهم ترین هدف این شرکت ارائه محصولات و تجهیزات زیمنس به کاربران است.

نمایندگی زیمنس در تهران

یکی از بهترین راه های تهیه محصولات زیمنس در تهران مراجعه به مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران است. تمام محصولات و تجهیزات در نمایندگی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می شود.

همچنین خریداران محترم می توانند جدیدترین تولیدات شرکت زیمنس را از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران بخواهند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره هنگام خرید، کارشناسان بخش پشتیبانی داماس زیمنس آماده ارائه هر گونه راهنمایی به مشتریان عزیز هستند.

یکی از مهم ترین مزیت های خرید از مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در تهران اطمینان از کیفیت کالا و برخورداری از خدمات پس از فروش است.

از طرف دیگر قیمت محصولات مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی به بهترین قیمت رقابتی عرضه می شود. مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار سال های طولانی است که با عملکردی بدون نقص در حوزه فروش محصولات زیمنس توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد.

نوع فعالیت مجموعه داماس زیمنس به عنوان نمایندگی زیمنس شامل تمام محصولات و تجهیزات فشار ضعیف، متوسط و اتوماسیون صنعتی زیمنس می باشد.

نمایندگی زیمنس تهران

نمایندگی رسمی زیمنس در تهران و ایران، به عنوان نمایندگی شرکت زیمنس، وارد کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس و سایر محصولات این مجموعه بزرگ در تهران و ایران می باشد. شرکت زیمنس SIEMENS ، یکی از شرکت های بزرگ صنعتی است که در سطح جهانی دارای اعتبار است، تخصص این شرکت، تولید اتوماسیون های صنعتی با نام تجاری زیمنس می باشد. نمایندگی شرکت زیمنس در تهران، با توجه به نیاز بازار روز ایران و تهران در حوضه تجهیزات اتوماسیون صنعتی، کالای مرغوب این شرکت معتبر را به صورت اورجینال و با پشتیبانی و گارانتی مناسب، در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

نمایندگی زیمنس در تهران، محصولات زیمنس را در حوزه های قدرت، اتوماسیون، کنترل، اطلاعات و ارتباطات، نیروگاه، پزشکی، حمل ونقل و خدمات فعالیت دارد و در برخی حوزه‌ها نظیر صنعت اتوماسیون، فناوری سیستم‌های تصویربرداری طبی، نوآوری در مدیریت اطلاعات فرایندهای بهداشت و سلامت، که مورد نیاز است، در زیر مجموعه محصولات خود قرار داده است. محصولات اتوماسیون زیمنس ارائه شده در بالاترین سطح کیفیت قرار دارد. هدف این شرکت عرضه‌ نوآوری های جهشی در سطح جهانی، ارائه‌ مزیت رقابتی به مشتریان و خلق ارزش پایدار است. زیمنس تهران با سالها تجربه در زمینه فروش اتوماسیون زیمنس ، فشار ضعیف زیمنس،توانسته ، موفقیت ها و گواهینامه هایی را در حیطه شرکت زیمنس در تهران کسب نماید. گروه زیمنس، آماده ارائه خدمات تخصصی زیمنس SIEMENS به هموطنان عزیز در سراسر کشور و به ویژه تهران است و محصولات خود را نیز از برترین تجهیزات و نام تجاری دنیا تامین می نماید.

نمایندگی شرکت زیمنس در تهران با توجه به عملکرد مجموعه زیمنس، محصولات این مجموعه را با دقت و حساسیت انتخاب کرده است، عملکرد مجموعه  زیمنس در راستای تولید محصولات با کیفیت و مطابق با پیشرفت بازار، مورد توجه بوده است. نمایندگی رسمی زیمنس این نکته را در نظر گرفته است که مجموعه اتوماسیون زیمنس، در زمینه فعالیت های تحقیق و توسعه بسیار پرتلاش عمل می کند و در تمام زمینه های مرتبط با ساخت محصولات خود، دقت بسیاری به خرج می دهد؛ مواد نوین، روشهای بیومتری، تجهیزات نوین آنالیز در پزشکی، بهداشت دیجیتال، ماشینها و شبکه‌های هوشمند، نرم‌افزار، فناوری حسگرها، منابع نوری جدید، روبوت‌ها، انرژی‌های تمیز، خدمت از راه دور و تدارکات و پشتیبانی، از جمله مواردی است که در مجموعه اتوماسیون زیمنس، همواره به آنها توجه داشته است.

نمایندگی رسمی زیمنس در تهران، همچنین به سیستم مدیریتی و توجه به حقوق مشتریان در این مجموعه توجه شایانی داشته است، شرکت داماس زیمنس بر این اصل پایدار است که اصول و قواعد درست در سیستم مدیریتی و ارتباط پایدار با مشتریان، یک ارزش مهم است. آنچه کاربران محصولات و تجهیزات اتوماسیون زیمنس به آن نیاز دارند، یک اصل مهم است و در راس کار قرار گرفته است. اصل مشتری مداری و وابستگی موفقیت و پیشرفت شرکت، به خریداران و مشتریان، یکی از مهمترین قوانین مجموعه نمایندگی رسمی زیمنس می باشد. شرکت نیز به این علت مجموعه اتوماسیون زیمنس و محصولات آن را برگزیده است که در سیستم مدیریت زیمنس ، اساس و بنیان عبارت است از تحول و ایجاد بهترین ها در راستای نوآوری، توجه به مشتری و قرار دادن آن در راس کار  و رقابت سالم در سطح جهانی. نمایندگی های زیمنس ارتقا و پیشرفت را مهمترین هدف کاری خود می دهند و تولید محصولات اتوماسیون زیمنس را ادامه می دهد و به چشم انداز جهانی خود ساخت آینده می پردازد.  مهمترین ویژگی این مجموعه، داشتن کارکنان با انگیزه، با استعداد و توان کاری بالا می باشد. ایجاد شغل های آینده دار، ساختن آِنده بهتر و رشد و ارتقا سطح دانش در مجموعه و میان کارمندان، اصولی است که اتوماسیون زیمنس را جهانی ساخته و در دید انتخاب زیمنس قرار داده است.

نمایندگی زیمنس : https://damassiemens.ir/
 

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • Elham Keshavarz

نمایندگی زیمنس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی