گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

لوله گالوانیزه سپنتا واحدی است از لوله‌های فولادی که از طریق فرآیند گالوانیزه پوشانده می‌شود. این فرآیند گالوانیزه کردن به معنای پوشاندن لایه‌ای از روی روی فولاد با هدف جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، لوله گالوانیزه سپنتا دارای پوشش روی است که آن را مقاومت در برابر عوامل زیستی و شرایط محیطی نظیر رطوبت، آب و هوای مرطوب و تغییرات دما می‌سازد.

کاربردهای لوله گالوانیزه سپنتا به علت ویژگی‌های فنی و مقاومت آن بسیار گسترده است. برخی از مهم‌ترین کاربردهای لوله گالوانیزه سپنتا عبارت‌اند از:

  1. ایجاد سازه‌های گلخانه‌ای: به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و شرایط محیطی متفاوت، لوله گالوانیزه سپنتا به عنوان اتصالاتی برای ایجاد سازه‌های گلخانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  2. ایجاد سازه‌های تزئینی: لوله گالوانیزه سپنتا به علت ظاهر زیبا و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، برای ایجاد سازه‌های تزئینی و دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  3. سالن‌های پرورش قارچ: برای ساخت سازه‌های سالن‌های پرورش قارچ نیز از لوله گالوانیزه سپنتا استفاده می‌شود.

  4. ایجاد سازه‌های حفاظتی: به دلیل مقاومت در برابر شرایط محیطی و عوامل زیستی، از لوله گالوانیزه سپنتا برای ایجاد سازه‌های حفاظتی و سازه‌های مقاوم در برابر خوردگی استفاده می‌شود.

  5. انتقال خطوط برق‌رسانی: لوله گالوانیزه سپنتا برای انتقال خطوط برق‌رسانی به دلیل مقاومت در برابر عوامل زیستی و شرایط محیطی مناسب استفاده می‌شود.

  6. سیستم‌های انتقال آب با فشار ضعیف و درجه حرارت پایین: برای سیستم‌های انتقال آب که نیاز به مقاومت در برابر فشار ضعیف و درجه حرارت پایین دارند، لوله گالوانیزه سپنتا مناسب است.

  7. سیستم‌های کاندوئیت: لوله گالوانیزه سپنتا برای سیستم‌های کاندوئیت نیز به عنوان اتصالات استفاده می‌شود.

  8. دیواربندی و فنس‌کشی: به دلیل مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی، لوله گالوانیزه سپنتا برای دیواربندی و فنس‌کشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  9. صنعت تأسیسات آب‌رسانی و تجهیز کردن موتورخانه در ساختمان: از لوله گالوانیزه سپنتا برای تأسیسات آب‌رسانی و تجهیز موتورخانه‌ها در ساختمان‌ها استفاده می‌شود.

برای خرید لوله گالونیزه سپنتا می توانید وارد سایت الوآهن شوید. 

https://alloahan.ir/metal-pipes/price-of-galvanized-pipe/price-of-spanta-galvanized-pipe/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی