گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

HMI زیمنس

قبل از اینکه در مورد HMI زیمنس با شما صحبت کنیم، باید بدانید HMI چیست و چه کاربردی دارد؟!

 

HMI به معنای رابط کاربر ماشین و انسان است. عبارت Human Machine Interface به اختصار آمده است. در صنعت از HMI برای اهداف مختلف از جمله ماشین های کنترل و مانیتورینگ استفاده می کنند. از جمله نمونه های خوب برای کاربردهای HMI می توان به دستگاه های خودپرداز اشاره کرد. نمایشگر و دکمه هایی که در کنار آن تعبیه شده است به شما این امکان را می دهد که این دستگاه را کنترل کرده و عملیات مالی آن را انجام دهید. به عنوان مثال، پرداختی دریافت کنید یا هر تراکنش دیگری را که مورد نیاز است انجام دهید.

 

مثال بالا را برای شما بیان کردیم تا مفهوم کاربرد HMI در یک مثال ساده برای شما ملموس و قابل درک باشد. اما اجازه دهید به صنعت برگردیم. در فرآیندهای صنعتی، طراحی کارآمد و خودکار فرآیند بدون استفاده از HMI بسیار دشوار است. اما اغلب به صورت صفحه نمایش لمسی روی خود دستگاه ها و ماشین ها تعبیه می شود.

 

اپراتور یک دستگاه یا ناظران نگهداری و تعمیرات دستگاه می توانند آن را راه اندازی کنند و از طریق همان صفحه نمایش که در واقع HMI دستگاه است، عملکرد آن را کنترل کنند.

معرفی HMI زیمنس

HMI زیمنس یکی از قوی ترین و معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. زیمنس HMI انواع مختلفی دارد. در ادامه به بررسی انواع آن می پردازیم.

 

HMI زیمنس دارای صفحه نمایش هوشمند بسیار باکیفیت با قدرت تجسم بالا است. این قابلیت‌های اولیه HMI زیمنس، عملیات را بر روی ماشین‌ها و تجهیزات زیمنس به میزان قابل توجهی آسان‌تر می‌کند.

انواع HMI زیمنس

انواع HMI زیمنس عبارتند از:

 

  • زیمنس پایه HMI
  • HMI موبایل زیمنس
  • مولتی HMI زیمنس
  • میکرو HMI زیمنس

برای خرید انواع اچ ام آی زیمنس از نمایندگی زیمنس در تهران می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/hmi-siemens/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی