گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

قیمت روز کلید حرارتی زیمنس در داماس زیمنس

همانطور که میدانید زیمنس یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان قطعات الکتریکی صنعتی است و کلیدهای حرارتی آن شامل طیف وسیعی از محصولات با ویژگی های متفاوت و در نتیجه قیمت های متفاوت می باشد.داماس زیمنس نماینده زیمنس در ایران سوئیچ های حرارتی زیمنس را با بهترین قیمت ارائه می دهد. فروش کلید حرارتی زیمنس در ایران نسبت به سایر محصولات برق صنعتی کمتر است.

مزایا و معایب کلید حرارتی زیمنس

از مهمترین مزایای کلید حرارتی زیمنس می توان به کنترل از راه دور و دستی، داشتن کلید تست، قابلیت تنظیم جریان قطع، تحمل و ادامه فعالیت در اثر اعمال بار، 3 ورودی از منبع برق و 3 خروجی به موتور. قابلیت تنظیم جریان در بازه زمانی معین، قابلیت خاموش کردن مستقیم موتور و غیره.اشاره کرد. اما محدودیت 125 آمپر و امکان آسیب در صورت استفاده از کنتاکت الکتریکی از معایبی است که این دسته از محصولات را محدود می کند.

انواع کلید حرارتی زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی و چند ملیتی است که در سال 1847 توسط ارنست فون زیمنس در برلین تاسیس شد. امروزه زیمنس در زمینه تجهیزات مخابراتی و روشنایی، لوازم خانگی، قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های اتوماسیون، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی فعالیت می کند. و سیستم های اعلام حریق این شرکت همچنین انواع کلیدهای حرارتی را در جریان های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. کلیدهای حرارتی زیمنس شامل 3rv1021 T 3rv1031 T 3rv1041 و ... می توانند علاوه بر محافظت از موتور در برابر انواع خطاهای الکتریکی، سوئیچ های حرارتی زیمنس موتور را با اضافه بار گرم کرده و با ایجاد تاخیر حرارتی آن را روشن کنند.

کدهای سوئیچ حرارتی زیمنس

پسوند کد کلیدهای حرارتی زیمنس 3RV می باشد که با جستجوی این کد در سایت داماس زیمنس می توانید لیست محصولات کلید حرارتی را مشاهده نمایید.

کنتاکت کمکی کلیدهای حرارتی زیمنس

سوئیچ های حرارتی زیمنس با استفاده از کنتاکت های کمکی می توانند عملکرد بهتری را به شما ارائه دهند. برای دیدن مخاطبین کمکی زیمنس روی لینک کلیک کنید.

خرید کلید حرارتی زیمنس

شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت به صورت آنلاین از سایت یا حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما از فروشگاه داماس زیمنس بهترین نمایندگی زیمنس در تهران خریداری کنید،

برای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس می توانید به سایت داماس زیمنس مراجعه کنید یا روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/termal-switch-siemense/
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی