گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

مشخصات فنی پی ال سی s7 1200 زیمنس

پی ال سی s7 1200 زیمنس دارای ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری و قدرت بالا برای کنترل تجهیزات مختلف در یک سیستم صنعتی هستند.

 

ساختار جمع و جور، قیمت مناسب در مقایسه با عملکرد بالا و دستورالعمل های قدرتمند،  پی ال سی s7 1200 زیمنس را به محصولی منحصر بفرد تبدیل کرده است. پی ال سی s7 1200 پیشنهادی هیجان انگیز از زیمنس برای اجرای دستورات ساده و در عین حال بسیار دقیق برای اتوماسیون خود است.

 

نکته بسیار مهم دیگر در مورد پی ال سی s7 1200  طراحی مانیتورینگ برنامه در محیط نرم افزاری برنامه Step7 Basic در قالب برنامه Win CC Basic می باشد که مدت زمان طراحی را بسیار کاهش می دهد.برای خرید زیمنس s7 1200 PLC باید بدانید که ماژول شبکه این PLC در دو دسته موجود می باشد. دو نوع ماژول شبکه خانواده PLC S7 1200 عبارتند از:

  • RS232
  • RS485

مزایا و نقاط قوت پی ال سی s7 1200

پی ال سی s7 1200 زیمنس دارای مزایایی مانند:

 

  • مقیاس پذیری (تنوع پردازنده ها و ماژول ها و غیره)
  • انعطاف در طراحی
  • واسطه های ارتباطی تحت استانداردهای صنعتی و عملکردها و فناوری های یکپارچه در سخت افزار و نرم افزار
  • پنل های گرافیکی Sematic HMI Basic Panel با این کنترلر تولید و توزیع شده است
  • سرعت راه اندازی قابل توجه، نظارت دقیق و حداکثر عملکرد

خرید PLC S7 1200 و ویژگی های آن:

1. محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز:

این امر با تعریف رمز عبور برای سطوح مختلف دسترسی به کنترلر امکان پذیر می شود. با این کار فقط برنامه نویس و کاربر می توانند به آن دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز تغییراتی در آن ایجاد کنند.

 

2. یکپارچه سازی پردازش و کنترل با امنیت مناسب:

این سخت افزار دسترسی شخص ثالث را محدود می کند و اجازه تغییر پارامترها را نمی دهد. این عمل باعث می شود سیستم برای مدت طولانی در دسترس باشد و عملکرد آن حفظ شود.

 

3. شبیه سازی پروژه با PLCSIM:

با استفاده از سخت افزار PLCSIM می توان یک سیستم کنترل کامل را پیکربندی، برنامه ریزی و در نهایت بدون هیچ سخت افزار دیگری تست کرد.

 

4. از جمله تابع ردیابی:

تابع Trace امکان تجزیه و تحلیل مقادیر دیجیتال و آنالوگ وارد شده به CPU را می دهد و با برنامه ریزی دقیق تری که انجام می دهد به عیب یابی سریع می رسد.

 

5-نصب راحت:

نصب زیمنس S7 1200 PLC راحت تر و راحت تر از سایر مدل های PLC زیمنس است.

 

6. طراحی مناسب برای حداقل فضای مورد نیاز:

تمامی سخت افزارهای s7-1200 PLC برای حداکثر کارایی در حداقل فضای ممکن طراحی شده اند.

 

7. بالاترین راندمان در مهندسی اجرایی پروژه های اتوماسیون صنعتی:

سخت افزار پی ال سی s7 1200 زیمنس به همراه سیستم نرم افزاری Step7 Basic عرضه شد. در این نرم افزار بسته نرم افزاری SIMATIC Win CC Basic همراه با نرم افزار برنامه نویسی plc قرار گرفت. با استفاده از این بسته های نرم افزاری یکپارچه می توان پروژه های صنعتی را با کارایی بیشتر و با ضریب تقریب خوب انجام داد. یعنی می توانید فریم ورک نرم افزار کنترلر خود را به خوبی تعریف کنید و برنامه نویسی های لازم را انجام دهید و با همان متغیرهایی که برای PLC تعریف شده است، می توانید با ابزارهای بصری و عملیات ماوس (کشیدن و رها کردن) نظارت کنید.

برای خرید و مطالعه ادامه مطلب در سایت رسمی بهترین نمایندگی زیمنس می توانید روی لینک زیر کلیک کنید. https://damassiemens.ir/product-category/industrial-automation-siemens/siemens-plc-s71200/
 

  • ۰۱/۰۹/۲۲
  • Elham Keshavarz

پی ال سی s7 1200

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی