گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین دکتر تغذیه برای دیابت

دکتر تغذیه برای دیابت

انتخاب دکتر تغذیه برای دیابت می تواند به شما در ایجاد یک برنامه قابل اجرا برای مدیریت قند خون و کنترل دیابت کمک بسیاری کند. این نکته که شما چه چیزی، چه موقع وچه مقدارغذا می خورید؛ تأثیر زیادی بر کنترل قند خون شما می گذارد. از این رو افرادی که دیابت دارند باید بیش از پیش مراقب میزان قند ورودی به بدن خود باشند.

برای ایجاد یک برنامه ی غذایی خوب ومنظم پزشک درمانگر شما ممکن است همکاری با یک متخصص تغذیه را به شما پیشنهاد دهد چون دکتر تغدیه ترجیحات غذایی، برنامه و نیاز های تغذیه شمارا در نظر می گیرد ودر کنترل قند خونتان کمک می کند.

لیستی از فعالیت ها

دانستن اینکه چند بار ورزش می کنید و دوست دارید چه کاری انجام دهید ، اعم از پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا رقص ، می تواند به درمان دیابت و برنامه غذایی شما کمک کند.

لیستی از داروها: نام داروهای خود ، دوز و زمان مصرف هر کدام را بنویسید . اگر راحت تر هستید؛ فقط بطری های قرص خود را بیاورید.

سطح قند خون : اگر شروع به استفاده از دستگاه اندازه گیری قند خون کرده اید، آن را یادداشت کرده وهمراه خود داشت باشید. اگر قند خون خودرا کنترل نمی کنید متخصص تغذیه می تواند به شما آموزش دهد که چگونه قند خون خود را بررسی کنید.

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • Elham Keshavarz

دکتر تغذیه برای دیابت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی