گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

ست کردن ساعت با لباس

افراد امروزه پیرو فشن و مد روز می‌باشند و دوست دارند هم‌گام با مد به نظر برسند. این مسئله تبدیل به یک رقابت در دنیای امروزی شده است و همه سعی می‌کنند استانداردهای خود را به مد روز نزدیک کنند و از لباس، کفش و ساعتی استفاده می‌کنند که ظاهر آن‌ها را زیباتر کند و استایل آن‌ها را به‌روز نشان دهد. ساعت مچی هم یک اکسسوری واجب در تمام استایل‌ها می‌‌باشد. ست کردن ساعت با لباس مخصوصاً برای آقایان کمی پیچیده می‌‌باشد. نکاتی وجود دارد که ست کردن ساعت با لباس را راحت می‌کند. در ادامه این نکات را معرفی و بررسی کرده‌ایم تا ست کردن ساعت با لباس را برای شما آسان کنیم.

تطبیق ساعت و نوع رویداد

ساعت شما با توجه رویداد و مجلسی که قصد دارید در آن شرکت داشته باشید متفاوت است. رفتن به رستوران با دوستان یا یک جلسه کاری مهم و مراسم عروسی نیازمند استایل‌های متفاوتی می‌باشند پس شما به برای ست کردن ساعت با لباس نیاز به مدل‌های مختلفی از ساعت دارید. برای مثال وقتی یک جلسه کاری مهمی دارید، مطمئناً می‌دانید که قرار است یک لباس رسمی بپوشید. اما در مورد ساعت شاید کمی تردید داشته باشید. برای ست کردن ساعت با لباس رسمی یک ساعت آنالوگ گزینه‌‌ای مناسب می‌باشد که استایل کلاسیک را برای شما به همراه خواهد داشت. در کل برای ست کردن ساعت با لباس رسمی یک ساعت ساده با بند چرمی مشکی یک گزینه عالی خواهد بود که شخصیت شما را جدی‌تر و لباس شما را زیباتر جلوه می‌دهد. البته که یک ساعت نقره‌ای یا طلایی کلاسیک هم به بهترین وجه با یک کت و شلوار تیره ست می شود. به هر حال تطابق ساعت و لباس خیلی مهم است. برخی ساعت‌ها را می‌توانید با هر لباسی ست کنید، ولی این را هم بدانید که قرار نیست با بستن یک ساعت اسپرت برای یک مراسم رسمی، تیپ خودتان را خراب کنید. 

https://medium.com/@keshavarz.elham1380/چه-نکات-مهمی-را-در-ست-کردن-ساعت-باید-رعایت-کنیم-41f5b40ebbe0

  • ۰۱/۱۱/۱۶
  • Elham Keshavarz

ست کردن ساعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی