گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

عوارض جانبی ژل الانسه

 استفاده از هر روش زیبایی می تواند عوارض جانبی داشته باشد. عوارض جانبی ژل الانسه ممکن است از عوامل موثر بر تزریق باشد، مانند تورم و کبودی کمی. عوارض تزریق ژل موقتی است و بدون هیچ مشکلی برطرف می شود. البته مهم ترین نکته در مورد عوارض ژل الانسه این است که احتمال ایجاد حساسیت بسیار کم است. مشکل اصلی ژل آلانس این است که توسط آنزیم ها تجزیه نمی شود و اگر فردی از تزریق ناراضی باشد مانند سایر فیلرها نمی تواند نتیجه را برگرداند. به همین دلیل تزریق ژل الانسه باید در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. البته ژل الانسه به طور طبیعی در بدن به دی اکسید کربن و آب تجزیه می شود.

قیمت ژل الانسه

اشاره کردیم که قیمت هر سی سی ژل الانسه کمی بالاتر از سایر فیلرها است. البته با وجود اینکه ژل الانسه تا مدت ها نیازی به تمدید نخواهد داشت، قیمت ژل الانسه مقرون به صرفه به نظر می رسد. قیمت هر سی سی ژل الانسه ام در زمان نگارش این مطلب بیش از 4 میلیون تومان است. البته با توجه به نوسانات شدید بازار هر لحظه امکان کاهش یا افزایش قیمت ژل الانسه وجود دارد. برای دریافت قیمت دقیق و اطلاع از قیمت ژل الانسه می توانید همین الان با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید.

https://medium.com/@keshavarz.elham1380/قیمت-ژل-الانسه-چقدر-است-77d777b9fb39

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی