گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

روش های انتخاب مشاور کسب و کار

متأسفانه به دلیل نوپا بودن این حرفه، هر کسی می تواند ادعا کند که یک مشاور تجاری است و بازار را به روی کلاهبرداران و مشاوران بی تجربه باز می کند. با کمک دو روش زیر می توانید از میزان تجربه و دانش مشاور بازرگانی مطلع شوید:

تحقیقات آنلاین تأیید شده را بررسی کنید

  شما فقط مشاوری نمی‌خواهید که تجربه مناسبی داشته باشد، بلکه کسی را می‌خواهید که در زمینه‌های مختلف موفقیت نشان داده باشد. به دنبال مشاوری باشید که کسب و کارهایی مشابه شما ایجاد کرده است.

اگر کسی مستقیماً از دانشگاه خارج شود و ادعا کند مشاور است، آیا واقعاً بیشتر از شما می داند؟ به دنبال مشاوری باشید که تجربه مالکیت یا اداره مشاغل کوچک، سازمان ها یا بخش های خاص را داشته باشد. به سابقه و تجربه او توجه کنید.
  مدیر عامل سابق بانک ممکن است برای شما عنوانی چشمگیر به نظر برسد، اما آیا او دانش و تجربه لازم را دارد تا غذاخوری شما را به یک تجارت کوچک سودآور تبدیل کند؟ اما از سوی دیگر، اگر صاحب سابق یک رستوران بزرگ را در نظر بگیرید که اکنون با موفقیت رستوران‌های کوچکی را پرورش می‌دهد، مطمئناً برای کسب و کار شما مناسب‌تر خواهد بود.

حرفه شما هر چه که باشد، باید به دنبال مشاورانی باشید که در صنعت شما و با کسب و کارهایی که متناسب با سبک، اندازه، نیازها و اهداف شما هستند، کار کرده باشند.

چرا به مشاور کسب و کار نیاز داریم؟

اگر از مشاوره مشاوران حرفه ای و ماهر برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنید
از جدیدترین و جدیدترین روش های فروش و بازاریابی بی اطلاع خواهید بود.
شما نمی توانید در رقابت تنگاتنگ بازار امروز حرفی برای گفتن داشته باشید. شما از سایر شرکت های رقیب که از مشاوران حرفه ای و با انگیزه استفاده می کنند جلوتر خواهید بود.

برای مشاوره کسب و کار می توانید وارد سایت استاد منوچهرزاده شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید. https://manouchehrzadeh.com/business-consulting/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی