گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

کلید حرارتی اشنایدر

کلیدهای حرارتی تجهیزات حفاظتی متشکل از فیوز مینیاتوری و بی متال هستند که با این قسمت می توانیم همزمان موتور را در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار محافظت کنیم. کلیدهای حرارتی در صورت اتصال کوتاه یا اضافه بار موتور الکتریکی را از منبع جدا می کنند.
کلیدهای حرارتی یا به عبارتی کلیدهای محافظ موتور که در اصطلاح تخصصی به کلیدهای MPCB نیز می گویند از جمله کلیدهایی هستند که تحت بار قطع می شوند و برای روشن و خاموش کردن الکتروموتورهای سه فاز استفاده می شوند.

قیمت کلید حرارتی اشنایدر

کلید حرارتی اشنایدر  انواع و مدل های مختلفی دارند و به همین دلیل قیمت های زیادی برای آن ها در نظر گرفته شده است. قیمت سوئیچ های حرارتی ممکن است به دلیل نوسانات ارز متفاوت باشد. همچنین برند و توانایی آنها نیز بر قیمت آنها تأثیر می گذارد.

هر کلید حرارتی برای موتور ماشین خاصی استفاده می شود و اگر موتورهایی که قرار است این کلیدها در آنها استفاده شود موتورهای قدرتمندی باشند طبیعتا محدوده جریان بالاتری در کلید حرارتی و البته قیمت کلیدهای حرارتی لازم است. مناسب است. این نوع موتورها نیز بیشتر است

کلید حرارتی مغناطیسی اشنایدر ۰٫۱۶ تا ۰٫۲۵ آمپر

برای خرید انواع کلید حرارتی مغناطیسی اشنایدر می توانید هم به صورت حضوری به فروشگاه الکتروثامن، نمایندگی اشنایدر لاله زار و هم به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی