گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

علت لزوم استفاده از مشاوره کسب و کار حرفه ای

با توجه به وضع اقتصادی فعلی، بسیاری از مشاغل در معرض خطر قرار گرفته‌اند. این بحران‌ها، هم متوجه کسب و کارهای قدیمی شده است و هم باعث ایجاد خطر برای کسب و کار های بروز شده است .

برای کاهش آسیب­های ناشی از این بحران­ها بهتر است، از مشاورین و افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. استفاده از یک مشاور باتجربه می‌تواند به کسب و کارها؛ این امکان را بدهد که به جای تلاش برای حفظ وضع موجود؛ به گسترش و توسعه هر چه بیشتر دست یابند.

روش‌های انتخاب مشاور کسب و کار با تجربه

متأسفانه به علت نوپا بودن این حرفه ، هر کسی می‌تواند خود را مشاور کسب و کار معرفی کند و این امر بازار را برای کلاهبرداران و مشاوران بی‌تجربه باز می‌کند. با کمک دو روش زیر می‌توانید از میزان تجربه و آگاهی مشاور کسب و کار از میزان تجارب وی مطلع شوید:

تحقیقات آنلاین تأیید شده را بررسی کنید

 شما فقط یک مشاور نمی‌خواهید که تجربه مناسب داشته باشد بلکه می‌خواهید که موفقیت خود را در زمینه های مختلف نشان داده باشد. به دنبال مشاوری باشید که مشاغلی مشابه شما را توسعه داده است .

اگر فردی مستقیماً از دانشگاه بیرون آمده و خود را به عنوان مشاور معرفی کند، آیا واقعاً چیزی بیشتر از شما می‌داند؟ به دنبال مشاوری باشید که سابقه مالکیت یا اداره مشاغل کوچک، سازمان‌ها یا بخش‌های خاص را داشته است.

به سابقه و تجربه وی توجه کنید

 شاید به نظر شما مدیرعامل سابق بانک عنوان چشمگیری به نظر برسد، اما آیا وی دانش و تجربه لازم برای تبدیل غذاخوری شما به یک تجارت کوچک سودآور دارند؟ اما در مقابل اگر صاحب سابق یک رستوران بزرگ را در نظر بگیرید که اکنون با موفقیت به رشد رستوران‌های کوچک می‌پردازد، قطعا وی برای کسب و کار شما مطابقت بهتری خواهد داشت.

در هر حرفه ای که هستید باید به دنبال مشاورانی باشید که در صنعت شما و با مشاغل متناسب با سبک، اندازه، نیازها و اهداف شما کار کرده اند.

چرا به مشاور کسب و کار احتیاج داریم؟

  • اگر برای پیشرفت کسب و کار خود از مشورت مشاوران حرفه ای و کاربلد استفاده نکنید 
  • از آخرین و جدیدترین متدهای فروش و بازاریابی بی‌خبر خواهید بود.
  • نمی‌توانید در رقابت تنگاتنگ بازار امروز حرفی برای گفتن داشته باشید.
  • از سایر شرکت‌های رقیب که از مشاوران حرفه ای و با‌انگیزه استفاده می‌کنند عقب‌تر حرکت خواهید کرد.

چرا مشاوره تخصصی استاد سعید منوچهرزاده ؟

که تیم تخصصی استاد منوچهرزاده در این محتوا سعی کرده است شما را به لزوم داشتن مشاوره یا تیم مشاوره در کسب و کارتان، آشنا سازد. پیشنهاد ما به شما این است که به جای از دست دادن وقت و آزمون و خطا در هر زمینه ای ، از تجربیات یک مشاور متخصص استفاده کنید .دریافت مشاوره و کسب اطلاعات از افراد متخصص، می تواند از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و به شما کمک کند که از خطراتی که تهدیدی برای موفقیت شماست، پیشگیری کنید.

برای حرفه ای شدن در شغلتان نیازی نیست در تمام دوره ها شرکت کنید یا تحصیلات آکادمیک را پشت سر بگذارید. شما میتوانید با تنها یک تماس با یک مشاوره کسب و کار با سابقه و متخصص به تجربه بسیاری از افراد دست پیدا کنید ، با توجه به نقش بسیار مهم و حساس مشاوره کسب و کار در موفقیت یک کسب و کار باید در انتخاب چنین فردی دقت و وسواس زیادی به خرج دهید. باید حسابی تحقیق کنید، نظر مراجعین قبلی را جویا شوید، پروژه‌های پیشین را بررسی کنید و در نهایت فرد شایسته، متخصص و با تجربه را انتخاب کنید.

آماده‌اید تا کسب و کارتان را وارد مرحله جدیدی کنید؟ آماده‌اید تا با قدرت کسب و کارتان را توسعه دهید و نگران این نباشید که اقتصاد کلان چه چالش‌هایی را پیش رویتان قرار می‌دهد؟

با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و راهتان را پیدا کنید .  09122122216

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی