گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

انواع لوله ها و اتصالات ساختمانی یکی از بخش های حساس ساختمان هستند. در صورت خرابی لوله ها دردسرهای زیادی برای ساکنین ایجاد می شود. تعمیر و تعویض لوله ها و اتصالات ساختمانی زندگی مردم را مختل می کند. این موضوع باعث می شود در خرید و نصب لوله و اتصالات ساختمانی دقت بیشتری داشته باشیم. بنابراین باید انواع لوله و اتصالات را به خوبی بشناسیم و انتخاب درستی داشته باشیم. در این مقاله به معرفی و بررسی لوله و اتصالات ساختمانی و همچنین نحوه تامین تاسیسات ساختمانی در تجارت صنعت حلما می پردازیم.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی

به طور کلی لوله ها بر اساس نوع و مواد مورد استفاده طبقه بندی می شوند. لوله ها هر کدام قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه به آن می پردازیم تا تصمیم گیری برای انتخاب و خرید لوله و اتصالات ساختمانی یا به عبارتی تامین تاسیسات ساختمانی برای شما عزیزان آسان شود.

لوله های فولادی

این لوله ها از فولاد و کربن ساخته شده و در قطرهای زیاد و ضخامت های مختلف قابل ساخت هستند. کاربرد لوله فولادی در ساختمان لوله کشی آتش نشانی، لوله گرمایش و لوله گاز می باشد. لوله های فولادی استحکام فشاری و کششی بالایی دارند. احتمال خوردگی در این لوله ها زیاد است به همین دلیل نیاز به ضد زنگ دارند. قیمت لوله های فولادی به دلیل قیمت خود فولاد و سیستم حفاظت در برابر خوردگی کمی بالاست.

برای خرید انواع لوله و اتصالات ساختمانی می توانید وارد سایت تجارت صنعت حلما شوید . https://ts-helma.com/blog/all-types-of-construction-pipes-and-fittings/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی