گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

لوله گالوانیزه ساوه


کارخانه های نورد و پروفیل ساوه در سال 1354 با هدف تولید انواع لوله و پروفیل فولادی با ظرفیت تولید 50000 تن در سال تاسیس شد. مدیریت این کارخانه در راستای استراتژی توسعه بازار، افزایش تنوع محصولات و نفوذ به بازارهای صادراتی، برنامه ریزی دقیق خود را در راستای سرمایه گذاری با هدف ارتقای کمی و کیفی محصولات آغاز کرد و هم اکنون نتیجه تلاش و برنامه ریزی دقیق مدیریت این شرکت دستیابی به ظرفیت 2.000.000 تن در سال است. لوله گالوانیزه ساوه به روش گالوانیزه غوطه ور تولید می شود و با روکش و مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی یکی از پرطرفدارترین لوله های برق گالوانیزه می باشد و مخصوصاً در مناطقی با رطوبت بالا مورد استفاده قرار می گیرد.لوله های فولادی در کارخانه گالوانیزه ساوه در معرض گالوانیزه کردن به دو صورت است که به طور کلی این روش ها را به دو روش سرد و گرم تقسیم می کنند.

در روش سرد که به آن روش الکترولیت اسیدی نیز می گویند; یون های نمک در محلول آبی برای پوشش دادن ورق ها استفاده می شود، در حالی که در روش گرم، پس از غوطه ور شدن ورق ها در محلول فلاکس. ورق را تا 120 درجه سانتیگراد در کوره حرارت داده و سپس در دمای 450 درجه در سطح مذاب غوطه ور می شود. لوله گالوانیزه ساوه یکی از بهترین و معتبرترین برندهای لوله گالوانیزه در کشور می باشد که با استفاده از مدرن ترین و جدیدترین روش ها و با رعایت استانداردهای روز دنیا لوله های گالوانیزه را تولید می کند.

 

لوله های گالوانیزه ساوه دارای چند مدل هستند؟


لوله آب گالوانیزه
لوله گلخانه ای گالوانیزه
لوله برق گالوانیزه
پروفیل گالوانیزه

 

ویژگی های لوله گالوانیزه ساوه


اگر قصد خرید لوله گالوانیزه ساوه را دارید باید در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:

لوله های گالوانیزه ساوه از انواع لوله های درزدار هستند که درزهای آن توسط دستگاه های درز جوشی به هم متصل می شوند.

این لوله ها در شاخه های 6 متری و با دو کولر تا قطر 8 اینچ تولید می شوند در حالی که این لوله ها در سه نوع متوسط، سنگین و فوق سنگین تولید می شوند.

فشار کاری لوله های گالوانیزه سبک ساوه 12 بار و فشار کاری لوله های گالوانیزه سنگین ساوه 16 بار می باشد.

دمای کار لوله های گالوانیزه سبک ساوه 60 درجه سانتیگراد و دمای کار لوله های گالوانیزه سنگین ساوه 70 درجه سانتیگراد می باشد.اتصال لوله های گالوانیزه ساوه از نوع چرخ دنده ای می باشد که با بهترین مواد و آخرین تکنولوژی آب بندی می شوند. 
 

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • Elham Keshavarz

لوله گالوانیزه ساوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی