گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

آشنایی با اینورتر پنتاکس

ایتالیا در زمینه ساخت انواع تجهیزات صنعتی برقی و الکترونیکی مانند الکتروموتور، پمپ آب، اینورتر و ... شهرت جهانی دارد که یکی از این تجهیزات اینورتر پنتاکس می باشد. پنتاکس یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات صنعتی است که محصولات آن در سراسر جهان شناخته شده است.

اینورتر پنتاکس برای نصب و استفاده بر روی انواع الکتروموتورهای AC و انواع پمپ های صنعتی و سایر تجهیزات صنعتی کاربرد دارد. اینورتر پنتاکس با طراحی ماژولار و انعطاف پذیر امکان استفاده از این ریموت کنترل را در صنایع مختلف فراهم کرده است.

اینورترهای پنتاکس در اکثر صنایع اعم از صنایع شیمیایی، غذایی، نساجی، پلاستیک، فلز، معدنی، پتروشیمی، سیمان، آب و فاضلاب و ... کاربرد دارند و نقش مهمی در کنترل فرآیندهای صنعتی و صرفه جویی در مصرف انرژی دارند. اینورترهای پنتاکس با پیشرفته ترین نرم افزار و پارامترهای جامع و کامل انواع الکتروموتورها را در بسیاری از کاربردهای صنعتی ساده و پیچیده با گشتاور راه اندازی بسیار بالا و دقت بالا در کنترل سرعت کنترل می کند. از جمله کاربردهای کلی این محصول می توان به کنترل دور پمپ آب و کنترل دور موتور (تک فاز و سه فاز) اشاره کرد.

مروری بر مشخصات فنی اینورتر پنتاکس

همانطور که گفته شد اینورترها در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای گسترده ای دارند. به همین دلیل پنتاکس این محصولات کاربردی را طراحی و تولید کرده است که نقش مهمی در صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل فرآیند دارند.

کنترلر سرعت موتور Pentax سری DSI 400 یک اینورتر کنترل برداری مدرن است که با کارایی و امکانات بالا طراحی و ساخته شده است.DSI 400 با عملکرد عالی و پیشرفته در صنعت و با استفاده از الگوریتم کنترل برداری منحصر به فرد می تواند موتورهای القایی را با دقت بالا راه اندازی و کنترل کند. گشتاور قوی و قابل اعتماد اینورترهای Pentax به عنوان کنترل حلقه باز و حلقه بسته با استفاده از Encoder برای بسیاری از برنامه های کاربردی در صنعت استفاده می شوند. شامل انواع ماشین آلات صنعتی، بسته بندی مواد غذایی، جرثقیل، آسانسور، آسیاب، انواع کمپرسور و نوار نقاله که در حالت کنترل برداری استفاده می شود، همچنین با استفاده از کنترل اسکالر V/F برای کنترل انواع پمپ های آبرسانی برقی، بوستر پمپ ها، از صنایع تهویه مطبوع و فن ها استفاده می شود.

انواع اینورتر پنتاکس

اینورتر پنتاکس انواع مختلفی دارد که در سایزها و فریم های مختلف تولید می شود. برای استفاده در تجهیزات مختلف باید در انتخاب نوع آن دقت کنیم تا در کارایی و عملکرد آن با مشکل مواجه نشویم.

1 اینورتر Pentax DSI 400:

کنترل دور موتور پنتاکس یا اینورتر پنتاکس مدل DSI 400 قابلیت راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز با توان تک فاز تا 4 کیلو وات را دارد و این مزیتی برای اینورترهای پنتاکس است که می توان از آن به صورت تک فاز تا سه فاز استفاده کرد. مبدل های فاز در کارگاه هایی که به برق سه فاز دسترسی ندارند. همچنین اینورترهای سه فاز پنتاکس قابلیت راه اندازی موتورهای الکتریکی تا توان 400 کیلووات را دارند.

2 اینورتر Pentax DSI 200:

اینورتر پنتاکس DSI200 یک اینورتر کنترل برداری است که برای کاربردهای ساده و عمومی طراحی و ساخته شده است. این اینورترها در کاربردهایی مانند سیستم پمپ و فن، بوستر پمپ، نوار نقاله و انواع ماشین آلات بسته بندی و مواد غذایی کاربرد دارند. سری DSI 200 دارای حالت کنترل برداری و V/F می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های اصلی اینورتر پنتاکس DSI 200 اندازه کوچک و نصب ساده آن است.

اینورتر پنتاکس چه کاربردهایی دارد؟!

قبلاً گفتیم که پنتاکس به طور گسترده در تجهیزات مختلف صنعتی و خانگی استفاده می شود. از جمله کاربردهای آن در صنایع و دستگاه های مختلف می توان به اینورتر پمپ، اینورتر بوستر پمپ، اینورتر فن و هواکش، اینورتر کمپرسور، اینورتر نوار نقاله، اینورتر بالابر، صنعت سیمان، صنایع شیمیایی، صنایع پلاستیک، صنعت نساجی، صنعت پتروشیمی، صنعت آب اشاره کرد. . و فاضلاب، صنایع غذایی ذکر شده است.

برای خرید اینورتر پنتاکس می توانید وارد لینک زیر شوید: https://electrosamen.ir/pentax-inverter/

  • ۰۱/۰۷/۱۰
  • Elham Keshavarz

اینورتر پنتاکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی