گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

 

چرخه تولید لوله گالوانیزه ساوه

در تولید لوله گالوانیزه ساوه به این صورت انجام می شود که لوله های تولید شده ابتدا به واحد آماده سازی (Hot Deep Galvinizing) منتقل می شوند. سپس لوله ها چربی زدایی و زنگ زدایی می شوند و در مرحله بعد در محلول فلاکس فرو می روند. سپس روی فلز مذاب به داخل حمام هدایت می شوند و به مدت یک دقیقه در این حمام با دمای 450 درجه سانتیگراد قرار می گیرند.

بلافاصله پس از خروج از وان روی، فلز اضافی باقی مانده در سطوح داخلی و خارجی لوله های گالوانیزه با دمیدن هوا و بخار تمیز شده و در نهایت در آب سرد غوطه ور می شوند. انتهای لوله گالوانیزه آجدار بوده و توسط یک کلاهک پلاستیکی رنگی (معمولاً آبی) پوشانده شده است که برای محافظت از سطوح دنده ها و شناسایی لوله انجام می شود.

تمامی این عملیات بر روی سطح داخلی و خارجی گالوانیزه می شود تا از خوردگی و پوسیدگی و آسیب لوله های آب جلوگیری شود.

مزیت لوله گالوانیزه ساوه نسبت به سایر لوله ها

لوله های گالوانیزه ساوه لوله های فلزی ساخته شده از آهن و فولاد هستند که گالوانیزه شده و با فلز قلع یا روی پوشانده شده اند. در واقع فرآیند گالوانیزه عملیاتی است که در آن لوله های فلزی و فولادی را با فلز مذاب می پوشانند تا لوله ها در برابر واکنش های شیمیایی و خوردگی مقاومت کنند.

برای خرید انواع لوله گالوانیزه ساوه می توانید وارد لینک زیر شوید : https://alloahan.ir/metal-pipes/price-of-galvanized-pipe/saveh-galvanized-pipe-price/

مشخصات فنی لوله گالوانیزه ساوه چیست؟

لوله های گالوانیزه ساوه با مشخصات و ویژگی های زیر تولید و به بازار عرضه می گردد. این لوله ها دارای دو مدل سبک و سنگین می باشند. کلیه لوله های گالوانیزه سبک در فشار کاری 12 بار و دمای کاری 50 درجه سانتیگراد تولید می شوند. وزن لوله های سبک از 0.94 کیلوگرم تا 9.75 کیلوگرم متغیر است.

یکی دیگر از انواع لوله های گالوانیزه ساوه، لوله های گالوانیزه سنگین می باشد. فشار کاری لوله های سنگین 16 بار و دمای کاری لوله های گالوانیزه 70 درجه سانتیگراد می باشد. وزن لوله ها بین 1.44 تا 14.50 کیلوگرم متغیر است.

گفتنی است قطر لوله ها از 1.2 اینچ تا 4 اینچ در کارخانه های ساوه می باشد. طول لوله ها بین 6 متر تا 12 متر می باشد.

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه چیست؟

لوله های گالوانیزه ساوه کیفیت بسیار بالایی دارند و تولید این لوله ها در سایزها و اندازه های مختلف به صورت پیش فرض و سفارشی انجام می شود. این لوله ها در مکان ها و مکان های مختلف کاربرد و مصارف زیادی دارند، اگر قصد خرید لوله گالوانیزه ساوه را دارید می توانید با توجه به کاربرد انتخاب خود را انجام دهید. برخی از کاربردهای آن عبارتند از:

صنعت گاز
نفت و پتروشیمی
صنعت کشاورزی
تامین آب
سازه های فلزی
برج بی تی اس
کابل های برق
پالایشگاه ها
نیروگاه های برق و آب

لوله گالوانیزه ساوه در چه سایزهایی تولید می شوند؟

لوله گالوانیزه ساوه در وزن ها و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار فولاد و صنعت کشور می شود. سایزهای 1، 2، 3، 4، 5، 6، 11 و 21 اینچ لوله های تولید شده توسط شرکت لوله ساوه می باشد.

همچنین توجه داشته باشید که لوله های آب و گاز ساوه بر اساس استانداردهای DIN 2440، DIN 2394 1، BS 1387، API 5L، BS 1139 1 و لوله های گالوانیزه ساوه بر اساس الزامات استانداردهای کنترل کیفیت گالوانیزه مطابق با استانداردهای DIN 2444، DIN تولید می شوند. EN 10240.

  • ۰۱/۰۷/۰۴
  • Elham Keshavarz

لوله گالوانیزه ساوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی