گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

معرفی شرکت صنعتی سپنتا

مجتمع صنعتی سپنتا یکی از تامین کنندگان و همچنین تولیدکنندگان ملی در صنعت لوله و پروفیل فولادی کشور می باشد. این شرکت پس از 60 سال فعالیت مستمر همواره پیشتاز صنعت کشور بوده و با وجود تحریم های ظالمانه بین المللی از تلاش مستمر خود برای تولید محصولات ملی دست برنداشته و موانع و مشکلات بسیاری را برای این منظور پشت سر گذاشته است. . است. شرکت لوله و پروفیل سپنتا سبد کاملی از محصولات فولادی را تولید و به بازار عرضه می کند که از جمله آنها می توان به لوله درزدار سپنتا اشاره کرد.

لوله سیاه درزدار سپنتا چیست؟

لوله سیاه درزدار سپنتا با استفاده از ورق های فولادی و آهن تولید می شود که با استفاده از آلیاژهای روی، روی سطح گالوانیزه می شود تا مقاومت فیزیکی لوله افزایش یابد تا در برابر آسیب های محیطی مانند زنگ زدگی، ضربه و خط و خش دوام بیشتری داشته باشد. به عبارت دیگر لوله گالوانیزه سپنتا همان لوله درزدار سپنتا است که با فلز روی (ZN) و به روش آبکاری گرم گالوانیزه می شود و پس از گالوانیزه شدن هر دو انتهای اولیه و انتهایی لوله درز دار اتو و رزوه می شود.

لوله سیاه درزدار سپنتا در دو نوع سبک و سنگین طراحی و تولید می شود.

لوله درزدار سپنتای سبک از نوع گالوانیزه گرم می باشد. در این لوله ها برای مقاومت بیشتر، پوششی از فلز روی روی سطح آنها کشیده می شود. لازم به ذکر است ضخامت و مقاومت لوله سبک درز سپنتا کمتر از ضخامت لوله درز سنگین بوده و سایز آن از 1.2 اینچ تا 6 اینچ متغیر است.

لوله سیاه درزدار سپنتا سنگین نسبت به لوله سیاه درزدار سپنتا سبک استحکام و ضخامت بیشتری دارد و البته قیمت بالاتری نیز دارد. لازم به ذکر است که تمامی مراحل ساخت این لوله همانند مراحل ساخت لوله سپنت لایت درزدار سیاه می باشد. اما کاربردهای این دو نوع لوله متفاوت است و لوله سیلد سپنتای سنگین اغلب در آبرسانی و سرویس بهداشتی ساختمان ها استفاده می شود.

به طور کلی لوله سیاه درزدار سپنتا کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد. از آنجایی که این لوله ها برای کار در فشار کم طراحی شده اند، بیشتر در موتورخانه ها و لوله های گرمایشی ساختمان ها استفاده می شوند.

تمام لوله سیاه درزدار سپنتا دارای گواهی کیفیت هستند. همچنین این لوله ها دارای گواهینامه استاندارد ملی کیفیت ایران به شماره ISIRI 3574، ISIRI3360 و همچنین استانداردهای ISO 9001، ISO/TS 29001 و ISO 14004 می باشند.

فشار تست لوله سیاه درزدار سپنتا اکثرا 10 بار و فشار کاری آنها 6 بار می باشد. حداقل وزن هر شاخه 6 متری لوله سیاه درزدار سپنتا 3.7 کیلوگرم و حداکثر وزن 152 کیلوگرم می باشد.

لوله آب بندی شده سپنتا اغلب از فلزاتی مانند فولاد، چدن، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس و غیره ساخته می شود که قرار است ساخته شود.

برای خرید لوله سیاه درزدار سپنتا می توانید وارد لینک زیر شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید. https://alloahan.ir/metal-pipes/seamless-black-pipe/price-of-spanta-black-welded-pipe/

  • ۰۱/۰۷/۰۴
  • Elham Keshavarz

لوله سیاه درزدار سپنتا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی