گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

درباره استاد منوچهرزاده

استاد منوچهرزاده از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تبلیغات و به خصوص تبلیغات اینترنتی شروع کردن و در زمینه طراحی سایت و برندینگ از طریق اینترنت ؛ تحت نام گروه تبلیغاتی نیاز سامانه فعالیت انجام میدادند.از سال ۱۳۹۱ وارد عرصه اینستاگرام شدند و با آموزش ها و فعالیت هایی در زمینه اینستاگرام مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ به فعالیت خود ثمر بخشیدند و پیج های بسیار زیادی را در زمینه زیبایی ، لباس ، دکوراسیون و ساختمان سازی ، پزشکی ، ورزش و سایر فعالیت ها را به رشد و نتیجه رساندند.

جامع ترین راه یادگیری اینستاگرام با استاد منوچهرزاده

مقاله‌ای که مطالعه می‌کنید، جامعترین مقاله‌ی موجود در زمینه‌ی آموزش اینستاگرام می‌باشد. ما سعی داریم در این مقاله با آموزش کامل اینستاگرام، هر آنچه را که شما برای کار با آن لازم دارید، ارائه دهیم.

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های پرطرفدار است که عمده‌ی محتواهای آن تصویری هستند. اگر می‌خواهید همه‌چیز را در مورد این اپلیکیشن بدانید، ما دو پیشنهاد برای شما داریم:

  1. مطالعه‌ی این مقاله: برای کسانی مناسب‌تر است که اطلاعات بسیار کمی در مورد اینستاگرام دارند. در این صورت بهتر است ابتدا با مطالعه‌ی این مطلب، مفاهیم و اصطلاحات پایه‌ای اینستاگرام را فرا بگیرید.
  1. اپلیکیشن آموزش اینستاگرام: این پیشنهاد مختص افرادی است که با مفاهیم اولیه‌ی اینستاگرام آشنا هستند، ولی می‌خواهند اینستاگرام را به صورت حرفه‌ای و مهمتر از همه، رایگان یاد بگیرند! این برنامه با صدها مقاله‌ی به‌روز و کاربردی در تمامی زمینه‌های اینستاگرامی مانند تولیدمحتوا، کسب درآمد، ترفندها و اصطلاحات و … همه‌ی نیاز شما به آموزش‌های اینستاگرامی را برطرف خواهد کرد. به علاوه می توانید هرسوالی که داشتید، رایگان بپرسید و از کارشناسان اینبو جواب بگیرید!
  2. برای اینکه با اینستاگرام آشنا شویم، لازم است ابتدا برای خود یک پیج بسازیم. ساخت پیج یا ایجاد اکانت در اینستاگرام کار چندان دشواری نیست. برای این کار ابتدا لازم است اپلیکیشن اینستا را از گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

    پس از نصب اپلیکیشن مراحل زیر را برای ایجاد اکانت در اینستاگرام به ترتیب دنبال کنید:

  3. در صفحه‌ی اول نام کاربری خود را وارد کنید. نام کاربری می‌تواند هر اسمی باشد و شما بعد از ثبت نام نیز می‌توانید آن را تغییر دهید.

     

    آموزش پیدا کردن دوستان در اینستاگرام توسط استاد منوچهرزاده

    برای اینکه بتوانید دوستان خود را در اینستاگرام پیدا کنید، و این امکان برای آنها وجود داشته باشد تا بتوانند پیج شما را در اینستاگرام و در قسمت پیشنهادات یا Suggestions مشاهده کنند، لازم است تا مراحل زیر را دنبال کنید:

      1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به صفحه‌ی پروفایل خود مراجعه نمایید.
      2. آیکون سه خط موجود در بالای صفحه را انتخاب کنید و به بخش Settings یا تنظیمات مراجعه نمایید.

مشاهده سایت استاد منوچهرزاده : https://manouchehrzadeh.com/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی