گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

کنتاکتور زیمنس را از یک فروشنده خریداری کنید


به دلیل نوسانات ارزی و…. تعیین قیمت خاص برای این محصولات امکان پذیر نیست ، اما داماس زیمنس ، برند پیشرو در این بازار ، بهترین قیمت ها را به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال ، اگر می خواهیم قیمت کنتاکتور زیمنس 1036 را داشته باشیم ، می توانید با زیمنس داماس تماس بگیرید و آخرین قیمت های موجود در بازار را پیدا کنید. توجه داشته باشید که به دلیل قیمت های بالا در این بازار ، اختلاف قیمت قابل توجه است.



آدرس نماینده زیمنس در لاله زار:


شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه زیمنس فروشنده زیمنس (وارد کننده تجهیزات الکتریکی صنعتی زیمنس) خریداری کنید. شما می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت و به صورت حضوری در آدرس فروشگاه ذکر شده در بخش About US خریداری کنید. واد

با داماس تماس بگیرید
 

021-33532315

0912-8189887



فروشگاه: شماره 12 ، طبقه اول ، گذرگاه بوشهری ، خیابان لیلزار جنوبی ، تهران

در Damas Electric ، ما در تلاش هستیم تا مشتریان عزیز را با بهترین کیفیت و پس از تضمین فروش ، به شما ، مشتریان عزیز ارائه دهیم. فعالیت ما در سال 2008 آغاز شد و ما با تکیه بر تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی توانستیم اعتماد مشتریان را به دست آوریم. از ابتدا ، دیدگاه ما فروش محصولات اصلی به همراه کمترین قیمت در بازار بوده است. در طی این سالها ، ما توانستیم در اجرای پروژه های مهم مانند: بخش آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری کنیم.


کنتاکتور زیمنس چیست؟


کنتاکتور محصولی از گروه فشار کم زیمنس است. در ساده ترین تعریف خود ، کنتاکتور سوئیچ برای روشن و خاموش کردن مدار است. نصب کننده در مدار آسان است و ساختار و عملکرد یکسانی به عنوان رله دارد ، اما مخاطب کننده تحمل جریان بالاتری دارد.

کنتاکتورهای زیمنس با پیشوند 3RT ، 3RH ، 3BT ، 3TC ، 3 و 3TK در دسترس هستند و در اندازه های S00 ، S1 ، S2 ، S3 ، S6 به S12 طبقه بندی می شوند.

در صورت استفاده از یک پل کنتاکتور ، از آمپر قابل تحمل کنتاکتور با ترکیب 3 پل کنتاکتور می توان 3 بار افزایش یافت.

ولتاژ کویل کنتاکتورهای زیمنس را می توان از 12 ولت DC به 110 ولت DC و از 24 ولت AC به 230 ولت AC تغییر داد.

ادامه مقاله کنتاکتور زیمنس : https://damassiemens.ir/product-category/low-voltage-siemens/contactor/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی