گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

خرید کنتاکتور زیمنس از نمایندگی

با توجه به نوسان قیمت ارز و …. نمی‌توان قیمت مشخصی برای این محصولات تعیین کرد اما داماس زیمنس ، برند پیشرو در این بازار به شما بهترین قیمت ها را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال اگر ما خواستار قیمت کنتاکتور زیمنس 1036 باشید ، می‌توانید با داماس زیمنس تماس گرفته و از آخرین قیمت های موجود در بازار مطلع شوید. توجه داشته باشید که به علت بالا بودن قیمت ها در این بازار اختلاف قیمت ها محسوس می‌باشند.

آدرس نمایندگی زیمنس در لاله زار: 

شما میتوانید این محصول را با بهترین قیمت از فروشگاه داماس زیمنس نمایندگی زیمنس (وارد کننده تجهیزات برق صنعتی زیمنس) خریداری کنید ، برای خرید میتوانید هم به صورت آنلاین از سایت و هم به صورت حضوری به آدرس فروشگاه درج شده در قسمت درباره ما اقدام نمایید.

تماس با داماس

021-33532315

0912-8189887

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

ما در داماس الکتریک در تلاشیم تا جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس را با بهترین کیفیت و ضمانت پس از فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. فعالیت ما در سال 1387 آغاز شد و با ما توانستیم با اتکا به تجربه و تخصص قبلی خود در زمینه برق صنعتی، اعتماد مشتریان خود را جلب کنیم. دیدگاه ما از ابتدای کار، فروش محصولات اصل در کنار کمترین قیمت موجود در بازار بوده‌است. در این سال‌ها توانستیم در اجرای پروژه‌های بزرگی مانند: اداره آب و فاضلاب تهران و برق تهران همکاری داشته باشیم.

کنتاکتور زیمنس چیست ؟

کنتاکتور محصولی از دسته فشار ضعیف زیمنس است . در ساده ترین تعریف می‌توان گفت کنتاکتور یک کلید برای خاموش روشن کردن مدار است . کنتاکتور به سادگی در مدار قابل نصب است و ساختار و عملکردی مشابه رله دارد اما کنتاکتور تحمل جریان بالاتری را دارد .

کنتاکتورهای زیمنس با پیشوند 3RT ،3RH ،3BT ،3TC ،3TH و 3TK در دسترس هستند و در سایزهای S00 و S1 و S2 و S3 و S6 تا S12 دسته بندی می شوند.

در صورتی که فقط از یک پل کنتاکتور استفاده شود، آمپر قابل تحمل کنتاکتور را می توان با یکی کردن 3 پل کنتاکتور تا میزان 3 برابر افزایش داد.

ولتاژ بوبین کنتاکتورهای زیمنس از 12 ولت DC تا 110 ولت DC و از 24 ولت AC تا 230 ولت AC قابل تغییر است.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی