گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

سینک گرانیتی چیست؟

این سینک ظرفشویی را از کانی‌های مقاوم سنگ‌های گرانیتی مانند کوارتز می‌سازند. گرانیت یک سنگ آذرین طبیعی است که در عمق زمین ساخته شده است و از مواد معدنی تشکیل شده است.
برای تهیه این سینک ظرفشویی ۸۰ درصد از سنگ گرانیت را با ۲۰ درصد از رزین و چسب مخصوص ترکیب می‌کنند و از آنجایی که سنگ‌های گرانیت از مقاوم‌ترین مواد موجود درطبیعت است گزینه مناسبی برای ساخت سینک ظرفشویی است. سینک های گرانیتی ظاهری شبیه سینکهای سنگی دارد اما مقاومت آن بسیار بیشتر و از لحاظ رنگ متنوع‌تر است. به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان غُر شدن آنها وجود ندارد.

معایب سینک ظرفشویی گرانیتی چیست؟

  • برای تمیز کردن این سینک ظرفشویی نباید از مواد شوینده قوی و اسیدی استفاده کرد. اگر از مواد شیمیایی قوی برای تمیز کردن آن استفاده شود بعد از مدتی تغییر رنگ خواهد داد. اسفنج و صابون مایع یا محلول جوش شیرین یا سرکه برای تمیز کردن آن مناسب است. هرچند برخی از برندهای معروف استفاده از شوینده‌های قوی را ضمانت می‌کنند اما اگر به برند و یا نوع گارانتی سینک ظرفشویی خود اطمینان ندارید به هیچ وجه از شوینده‌های قوی و اسیدی استفاده نکنید.
  • این سینک ظرفشویی بسیار سنگین است و حتماً باید توسط نصاب حرفه‌ای نصب شود که هزینه نصب نسبتاً بالایی دارد.
  • یکی از معایب سینک ظرفشویی گرانیتی قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی است که نسبت به سینک‌های استیل بالاتر است.
  • بعضی از سینک‌های گرانیتی جایی برای نصب شیر آب ندارند اگر بخواهید در آن جای شیر آب تعبیه کنید ممکن است باعث شکستن آن شوید.
  • بعد از مدتی استفاده ممکن است لکه آب روی سینک گرانیتی بیفتد که بیشتر لکه‌ها به خاطر مواد معدنی موجود در آب است که با مراقبت روزانه می‌توان از آن جلوگیری کرد. برای پاک کردن این لکه‌ها از پاک کننده‌های غیر ساینده مانند صابون مایع و سرکه استفاده کنید. اگر لکه‌ای روی سینک افتاد فوراً آن را تمیز کنید. قابل ذکر است لک آب بر روی سینک ظرفشویی مشکی بیشتر مشخص می‌شود.

چگونه از باکیفیت بودن یک سینک گرانیتی مطمئن شویم؟

برای تشخیص سینک ظرف شویی گرانیتی از نوع مصنوعی آن دو راهکار به شما توصیه می‌کنیم:

  1. سینک گرانیتی با کیفیت و طبیعی مات است و هیچ براقیتی ندارد. اگر درصد مواد شیمیایی آکریلیک اضافه شود محصول نهایی براق خواهد شد.
  2. با لمس سینک گرانیتی با کیفیت حس لمس سنگ را خواهید داشت اما با لمس نوع مصنوعی و بی‌کیفیت، احساس می‌کنید پلاستیک را لمس کرده‌اید.

بین سینک‌های گرانیتی هم بعضی از برندها کیفیت بالاتری دارند که با انتخاب یک برند معتبر می‌توانید از کیفیت عالی آن مطمئن شوید. شرکت اخوان، استیل البرز و جبلی شاپ از بهترین‌های تولید سینک گرانیتی می‌باشند که در ادامه به معرفی مختصری از این سه برند می‌پردازیم. 

اخوان

این کارخانه تولیدی فعالیت خود را در سال چهل و هشت به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات آشپزخانه و تولید قطعات پرسی آغاز کرد و با توجه به نیاز مشتریان به لوازم توکار آشپزخانه برنامه ریزی دقیق، در اولین قدم تولید سینک‌های ظرفشویی از جمله سینک‌های گرانیتی را در سبد کالای خود قرار داد.

تولیدات این شرکت در حال حاضر طیف گسترده‌ای از محصولات آشپزخانه از جمله هود، اجاق گاز‌های صفحه‌ای، اجاق برقی، سینک ظرفشویی، فر و مایکروفر در انواع طرح‌ها و مدل‌ها را پوشش می­دهد. این محصولات علاوه بر سطح ملی، در سطح بین‌المللی نیز مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. مشتریان، از کانال‌های متعددی همچون نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، فروشگاه‌ها و نمایندگان معتبر در پهنه جغرافیایی، به محصولات شرکت دسترسی خواهند داشت. خدمات پس از فروش گسترده برای تمامی محصولات، اطمینان خاطر بالایی برای مشتریان نسبت به انتخاب خود فراهم کرده است.

استیل البرز

شرکت صنایع استیل البرز در سال 1371 در یک کارگاه کوچک در شیراز شروع به کار کرد ولی با گذراندن سیر صعودی پیشرفت خود، هم اکنون صاحب هشت کارخانه صنعتی می‌باشد. استیل البرز در آغاز در زمینه‌ی تولید سینک شروع به کار کرد و امروزه نیز یکی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع نمونه‌های سینک‌های ظرفشویی با کیفیت در منطقه شناخته می‌شود. اما این برند با گذشت زمان محصولاتی چون هود و گاز و … را به لیست تولید خود افزوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی