گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

قیمت خرید کلید حرارتی زیمنس همراه با گارانتی

کلیدهای حرارتی زیمنس با کد 3RV2 معرفی می شوند و بهترین تجهیز جهت راه اندازی و حفاظت برای الکتروموتور ها هستند. کلیدهای حرارتی با نام های راه انداز موتور یا موتور استارتر نیز شناخته می شوند. کلید های حرارتی جهت قطع و وصل کردن با سوئیچ، حفاظت اضافه بار و همچنین حفاظت اتصال کوتاه الکتروموتور های سه فاز به کار گرفته می شوند. با انتخاب یک کلید حرارتی مناسب، متناسب با جریان نامی الکتروموتور استاندارد می توان در دما های کمتر از 60 درجه سانتی گراد تمام حفاظت ها را برای الکتروموتور فراهم کرد.

با توجه به نوسان  کلید حرارتی زیمنس برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان مربوطه در این قسمت در داماس زیمنس نمایندگی زیمنس در لاله زار در ارتباط باشید و یا جهت دسترسی به اطلاعات فنی کالای درخواستی به قسمت فروشگاه پی ال سی زیمنس در منوی بالای صفحه مراجعه نمایید.

 

آدرس نمایندگی زیمنس در لاله زار: 

تماس با داماس

021-33532315

0912-8189887

فروشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، پلاک 12

قیمت کلید حرارتی زیمنس

کلید حرارتی زیمنس (و یا کلید ترمیک زیمنس) یکی از محصولات زیمنس جهت حفاظت موتور می باشد. کلید حرارتی را با نام های کلید ترمیک ،کلید های محافظ موتور که در اصطلاح تخصصی به کلید های mpcb معروف هستند هم شناخته می شوند. کد کلید حرارتی زیمنس ( Siemens Motor Protection Circuit Breaker ) با پیشوند ۳RV2 ( جدیدترین تیپ تولید شده کلید حرارتی توسط زیمنس می باشد) شناخته می شود. کلید حرارتی یا کلید محافظ موتور دستگاهی است برای حفاظت از مدار در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه به این صورت که اگر الکتروموتور به خاطر اضافه بار در نتیجه اعمال بار مکانیکی و یا ایراد مکانیکی و یا نیم سوز شدن اجزای سیم پیچ موتور ،جریان زیادتر از مدار بکشد، جریان حرارتی بوجود خواهد آمد و زمانیکه از جریان تنظیم شده در روی کلید حرارتی بیشتر شود برای محافظت از مدار ، کلید به صورت اتومات مدار را قطع می کند. انتخاب مناسب کلید حرارتی که به توان کاری موتور و سایز کنتاکتور وابسته است، بسیار ضروری ست. ما در اینجا برای کمک به شما جهت انتخاب درست ،کاتالوگ راهنمای انتخاب استاندارد که شرکت زیمنس آن را به مشتریان خود پیشنهاد داده است را بصورت فایل PDF در اختیار شما قرار می دهیم.

کلید حرارتی سوئیچی است که به طور خودکار (اتوماتیک) برای حفاظت موتور در مقابل آسیب ناشی از افزایش جریان عمل می کند. افزایش جریان می تواند به صورت اضافه بار باشد یا به صورت افزایش ناگهانی (جریان اتصال کوتاه). در هر دو حالت کلید حرارتی از مدار حفاظت می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی