گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

فواید اینورتر هیمل سری G چیست؟

صرفه جویی در انرژی:

کاربردهای فن و پمپ به طور قابل توجهی از درایوهای AC سود می برند. برتر از دمپرها و کنترل های روشن/خاموش، استفاده از درایوهای AC می تواند با کنترل چرخش موتور، مصرف انرژی را ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

سافت استارتر:

یک درایو AC موتور را با ارائه توان در فرکانس پایین راه اندازی می کند. فرکانس و سرعت موتور را به تدریج افزایش می دهد تا به سرعت مورد نظر برسد. اپراتورها می توانند شتاب و کاهش سرعت را در هر زمان تنظیم کنند که برای پله برقی ها و تسمه نقاله ایده آل است تا از ریزش بار جلوگیری شود.

جریان شروع کنترل شده:

برای راه اندازی موتور، هفت تا هشت برابر جریان تمام بار موتور AC طول می کشد. درایو AC جریان راه اندازی را کاهش می دهد و در نتیجه موتور کمتری به عقب می پیچد و این باعث افزایش عمر موتور می شود.

کاهش اختلالات خط برق:

راه اندازی یک موتور AC در سراسر خط می تواند تخلیه عظیمی را در سیستم توزیع برق ایجاد کند و باعث کاهش ولتاژ شود. تجهیزات حساس مانند رایانه ها و حسگرها با روشن شدن یک موتور بزرگ خاموش می شوند. درایو AC این کاهش ولتاژ را با حذف برق از موتور به جای خاموش شدن از بین می برد.

برای آشنایی با اینورتر هیمل سری G و خرید آن می توانید وارد سایت نمایندگی الکتروثامن شوید و اطلاعات لازم را در زمینه بدست آورید. برای خرید انواع اینورتر هیمل سری G می توانید وارد لینک زیر شوید.

https://electrosamen.ir/product/himmel-g-series-inverter/

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • Elham Keshavarz

اینورتر هیمل سری G

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی