گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

خرید انواع لوله مانیسمان کاوه

تولیدکنندگان مختلفی در حوزه تولید لوله‌های مانیسمان وجود دارند که در این حیطه در بخش خصوصی و دولتی فعالیت می‌کنند. شرکت کاوه دقیق ایرانیان از اولین تولیدکننده لوله‌های مانیسمان بخش خصوصی هست. این شرکت از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد که با در اختیار داشتن مدرن‌ترین تجهیزات، محصولات باکیفیت تولید می‌کند. این شرکت به تولید سالانه پانزده هزار تن تیوب بدون درز به روش کشش سرد و هفتادوپنج هزار تن لوله بدون درز به روش نورد گرم مشغول است. همچنین این شرکت علاوه ‌بر تأمین نیاز صنایع داخل کشور، صادرکننده محصولات خود نیز هست. در ادامه بیشتر با این شرکت و تولیدات آن آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های لوله مانیسمان کاوه

از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله‌های بدون درز فولادی یا همان لوله مانیسمان کاوه، کیفیت بالای آن نسبت به لوله‌های درزدار است. همچنین لوله‌ مانیسمان کاوه به دلیل عدم استفاده از جوش در فرآیند تولید آن‌ها از استحکام بالایی برخوردار هست. معمولاً قطر لوله مانیسمان کاوه از نوع بدون درز کوچک است. علت این امر هم به دلیل سختی فرآیند تولید و هزینه‌های بالای لوله‌های بدون درز با قطر زیاد است.

برای آشنایی کامل با لوله مانیسمان کاوه می توانید وارد سایت زیر شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

منبع: https://alloahan.ir/metal-pipes/manisman-pipe-price/kaveh-manisman-pipe-price/

  • ۰۰/۱۲/۰۳
  • Elham Keshavarz

لوله مانیسمان کاوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی