گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

معرفی نمایندگی اشنایدر در تهران و لاله زار

مجموعه اشنایدر صنعت، واردکننده و فروشنده رسمی محصولات Low-voltage در ایران است که با بیش از 20 سال حضور موفق در بازار الکتریک و برق ایران، توانسته به تجارب و مشتریان وفاداری دست پیدا کند.

اشنایدر صنعت مفتخر است که توانسته با ارائه محصولات اصلی و با‌کیفیت و نیز تعیین قیمت افتصادی و مناسب در بازار ایران، رضایت و اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کند.

فروشگاه اشنایدر صنعت در سال 1370 فعالیت خود را در زمینه برق صنعتی در بازار برق ایران ( لاله زار)  آغاز کرد. از همان ابتدا هدف فروسگاه اشنایدر صنعت ارائه محصولات باکیفیت به همراه قیمت‌های رقابتی بود. ما توانستیم با استفاده از تحلیل درست بازار و مشتریان، در این سال‌ها تجربه و تخصص خود را گسترش دهیم پس از 20 سال حضور در این بازار مشتریان خود را راضی و وفادار نگه داریم.

با توجه به دارا بودن این ویژگی ها می توان فت فروسگاه اشنایدر صنعت با توجه به فعالیت بسیار زیادی که در عرضه با کیفیت محصولات اشنایدر دارد، به عنوان بهترین نمایندگی فروش اشنایدر در لاله زا رتهران معترفی شده است.

آشنایی با نمایندگی اشنایدر در تهران

منبع :  https://schneidersanat.com/

 
  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • Elham Keshavarz

نمایندگی اشنایدر در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی