گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین نانو پلیمر یاس در تهران

شرکت پلیمر یاس در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید لوله و اتصالات شروع کرده است و تولیدات آن در صنعت ساختمان و تاسیسات فاضلاب کاربرد دارد.

همچنین بهره مندی از نشان ملی استاندارد و گواهینامه های داخلی و بین المللی می تواند نشانی از کیفیت مطلوب محصولات باشد. آزمایشگاه مستقر در کارخانه مجهز به مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی می باشد و هر روز با کنترل فاکتورهای کیفی و انجام آنالیزهای شیمیایی, استاندارد ملی را رعایت نموده تا پلیمر یاس محصولی با کیفیت مطابق با استاندارد روانه بازار کند. این واحد با نظارت مداوم بر کیفیت مواد اولیه و محصولات توانسته موجب افزایش بهره وری و ایجاد نوآوری شود تا شاهد محصولات با کیفیت باشیم.

در سال ۱۳۹۶ شرکت پلیمر یاس به عنوان اولین شرکت در کشور موفق به استفاده از تکنولوژِی نانو در ساخت لوله و اتصالات پی وی سی گردید و در این زمینه موفق به کسب گواهی نانو مقیاس از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو گردید. در سال گذشته این شرکت اقدام به تولید لوله و اتصالات تک لایه (پلی پروپیلن) نموده است که از این تولیدات در سیستم لوله کشی آب شرب داخل ساختمان استفاده می گردد. این تولیدات مطابق استانداردهای روز دنیا بوده و همچنین دارای گواهی فود گرید از سازمان غذا و دارو می باشد.

 

محصولات نانو پلیمر یاس 

به طور کلی محصولات نانو پلیمر یاس در ۴ گروه زیر تولید میشوند. 

  1. لوله های UPVC 
  2. اتصالات UPVC
  3. لوله پروپیلن تک لایه 
  4. اتصالات تک لایه

گواهی های دریافتی نانو پلیمر یاس

 پروانه بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت
 مورد تایید انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات PVC
 واحد ساعی در زمینه استاندارد سازی در سال ۱۳۹۲
 واحد نمونه ساعی در نوآوری در تولید و ارتقا ویژگی های کیفی فرآورده ها در سال ۱۳۹۶
 منتخب سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی به عنوان واحد صنعتی نمونه در سال ۱۳۹۶

  • ۰۰/۱۱/۱۳
  • Elham Keshavarz

نانو پلیمر یاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی