گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

کلینیک فیزوتراپی سایا

کلینیک فیزیوتراپی مرکزی است که با استفاده از دستگاه های ویژه به درمان دردهای عضلانی اسکلتی ، کاهش تورم ، رفع گرفتگی های عضلانی، افزایش دامنه ی حرکتی و قدرت عضلانی قبل و بعد از جراحی ها در مفاصل مختلف بدن می پردازند.

 

 

کی باید به کلینیک فیزیوتراپی سایا مراجعه کرد؟

درمان فیزیوتراپی در جهت پیشگیری و درمان اختلالات عضلانی اسکلتی دارای کاربرد می باشد و بیماران مختلف با سابقه ی دردهای آرتروزی ، آسیبهای ورزشی، شکستگی ها، جراحی ها، درد های کمری و سیاتیک ، بی حسی اندامها و بعد از انجام عکس و ام ار آی بعد از چکاپ توسط پزشک مربوطه فیزیوتراپی توسط دستگاههای مختلف الکتروتراپی ، لیزری و مگنتی و تکنیکهای دستی توصیه میشود.

فیزیوتراپی در منزل

حتما به این نکته توجه داشته باشید خدمات فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی در فیزیوتراپی معینی انجام نمی پذیرد.

در سکته مغزی با ایجاد ضایعه در بخشی از مغز عوارضی همچون فلج دست ، پا، یا هر دو در نیمه ی بدن ایجاد میشود که می تواند همراه با اختلال تکلم همراه باشد و انجام فیزیوتراپی با دستگاه و ورزش بخصوص در یک ماه اول بعد از سکته مغزی شانس بهبود بیمار را افزایش میدهد و ادامه ی فیزیوتراپی تا دو سال میتواند موثر باشد.

برای آشنایی با کلینیک فیزیوتراپی می ت.انید وارد سایت سایا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

  • ۰۰/۰۹/۱۷
  • Elham Keshavarz

کلینیک فیزیوتراپی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی