گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

 ستاره پلیمر گلپایگان 

یکی از برند های تولیدی انواع لوله و اتصالات برند ستاره پلیمر گلپایگان است. این برند تا به حال توانسته در بسیاری از تاسیسات ساختمانی با بالا ترین کیفیت به کار رود.

کارخانه ستاره پلیمر گلپایگان با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، می تواند بهترین خدمات را در زمینه عرضه انواع لوله و اتصالات به شما ارائه دهد. از طرف دیگر محصولات ستاره پلیمر گلپایگان یکی از معروف ترین برند های تولیدی لوله و اتصالات در زمینه تاسیسات است.

انواع لوله پلیکا در شرکت ستاره پلیمر گلپایگان

  • لوله پلیکا معمولی یا لوله پلیکا فشار ضعیف
  • لوله پلیکا نیمه قوی
  • لوله پلیکا فشار قوی

کاربرد های لوله پلیکا فشار ضعیف ( معمولی)

این نوع لوله پلیکا از برند ستاره پلیمر گلپایگان به طور معمول در سیستم هواکش ساختمان استفاده می شود.

کاربرد لوله پلیکا نیمه قوی ستاره پلیمر گلپایگان

لوله پلیکا فشار ضعیف برای لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. البته ناگفته نماند از این نوع پلیکا به عنوان غلاف انواع کابل برق نیز استفاده میشود .

موارد کاربرد لوله پلیکا فشار قوی ستاره پلیمر گلپایگان

لوله پلیکا فشار قوی ستاره پلیمر گلپایگان برای سیستم فاضلاب در صنعت کارخانه جات به دلیل تحمل بالایی که دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

شرکت ستاره پلیمر گلپایگان توانسته باستفاده از فرمولاسیون روز جهان، بهترین لوله های پلیکا را با کیفیت عالی تولید و به دست مصرف کننده برساند. برای مشاهده انواع محصولات ستاره پلیمر گلپایگان میتوانید مقاله ای که توسط گروه پارسینا تجهیز گرد آورده شده است را مطالعه کنید.

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • Elham Keshavarz

ستاره پلیمر گلپایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی