گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

معرفی لوله مانیسمان کاوه

گروه صنعتی تولید انواع لوله و اتصالات کاوه جزو اولین تولید کننده لوله های بدون درز یا معروف به مانیسمان کاوه در بخش خصوصی کشور است.

کارخانه تولیدی انواع لوله و اتصالات کاوه ، به منظور تولید سالانه هزاران تن لوله بدون درز در کشور فعالیت می کنند و تا به حال توانسته اند نیمی از انواع لوله مانیسمان کشور را که به لوله مانیسمان کاوه معروف است را روانه بازار کنند.

کاربرد انواع لوله مانیسمان کاوه

لوله بدون درز یا مانیسمان کاوه در صنایع مختلف، کاربرد گسترده‌ای دارد. برخی از کاربرد های لوله مانیسمان کاوه به شرح زیر است:

انتقال نفت و گاز مواد پالایشگاهی

واحدهای فرایندی پالایشگاهی

خطوط شبکه گاز رسانی

سیستم حمل مایعات هیدروکربنی

لوله‌های گاز شهری و انتقال سیالات پرفشار
این مواردی که در قسمت بالا ذکر کردیم، از جمله کاربرد های مصرفی لوله مانیسمان است. لوله‌های بدون درز به دلیل نداشتن درز جوش، قابلیت تحمل فشارهای بالا دارند. به همین دلیل در سیستم های فشاری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از دیگر کاربردهای لوله مانیسمان کاوه ، ذخیره و انتقال گاز هیدروژن را می توان نام برد. حضور درز جوش در لوله‌های درزدار باعث شده تا لوله بدون درز انتخاب مناسبی برای این کار باشد.

برای خرید لوله و اتصالات لوله مانیسمان کاوه می توانید وارد سایت الو آهن شوید و اطلاعات مورد نظظر را در زمینه قیمت لوله مانیسمان کاوه و خرید آن بدست اورید.

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • Elham Keshavarz

لوله مانیسمان کاوه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی