گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین نمایندگی نانو پلیمر یاس

شروع فعالیت فروشگاه پارسینا تجهیز در خرداد سال 1390 در منطقه گلوبندگ با فروش محصولات نانو پلیمر یاس همراه بوده است.

در ادامه این مسیر عاملان فروگاه پارسینا تجهیز با تلاش در ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات تاسیسات ساختمانی در کنار ضمانت و گارانتی محصول، هدف نهایی پارسینا یعنی جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود محقق شد.

همین امر سبب شد تا امروزه گروه بازرگانی پارسینا تجهیز در بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع تاسیسات و تجهیزات ساختمانی یعنی؛ بازار شادآباد فعالیت خود را ادامه دهد.

زمینه فعالیت پارسینا تجهیز، ارائه انواع محصولات تاسیساتی ساختمان است.

انواع محصولاتی که در بازرگانی پارسینا ارائه می‌شود شامل کامل‌ترین مجموعه لوله و اتصالات پلیکای گلپایگان و همچنین دیگر ملزومات تاسیسات ساختمانی است. برای آشنایی با انواع محصولات نانو پلیمر یاس بر روی لینک کلیک کنید.

انواع لوازم تاسیسات ساختمان، لوازم بهداشتی و نیز لوازم استخری توسط گروه پارسینا به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف‌کنندگان و همکاران رسانده می‍شود.

یکی از عمده محصولاتی که فروشگاه پارسینا تجهیز در جال ارائه و عرضه آن به طور مستقیم است، محصولات نانو پلیمر یاس می باشد. محصولات نانو پلیمر یاس به طور مستقیم از کارخانه خریداری شده و توسط فروشگاه پارسینا تجهیز به دست شما می رسد.

  • ۰۰/۰۹/۰۸
  • Elham Keshavarz

نانو پلیمر یاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی