گشترش و توسعه انواع سایت

  • ۰
  • ۰

درباره نمایندگی اشنایدر صنعت

مجموعه اشنایدر صنعت، واردکننده، پخش اصلی اشنایدر و فروشنده رسمی محصولات Low-voltage در ایران است که با بیش از 20 سال حضور موفق در بازار الکتریک و برق ایران، توانسته به تجارب و مشتریان وفاداری دست پیدا کند.

اشنایدر صنعت مفتخر است که توانسته با ارائه محصولات اصلی و با‌کیفیت و نیز تعیین قیمت افتصادی و مناسب در بازار ایران، رضایت و اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کند.

معتبر ترین نمایندگی اشنایدر ایران در سال 1370 فعالیت خود را در زمینه برق صنعتی در بازار برق ایران آغاز کرد. از همان ابتدا هدف ما ارائه محصولات با کیفیت به همراه قیمت‌های رقابتی بود. ما توانستیم با استفاده از تحلیل درست بازار و مشتریان، در این سال‌ها تجربه و تخصص خود را گسترش دهیم پس از 20 سال حضور در این بازار مشتریان خود را راضی و وفادار نگه داریم.

پخش اشنایدر اصلی در ایران

یکی از نکاتی که ما را از رقبا متمایز می‌کند ارتباط مجموعه ما با بازار برق صنعتی خارج از کشور از طریق همکاران ما در کشور ترکیه است. این امر سبب شده تا ما بتوانیم با وارد کردن محصولات اشنایدر با ضمانت اصالت و کیفیت، به عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌کنندگان تحت عنوان پخش اشنایدر اصلی در بازار برق صنعتی ایران به‌ویژه لاله زار شناخته شویم. پخش اشنایدر اصلی یکی از مهمترین مواردی است که در این صنف خواهان و مشتریان فراوانی دارد. محصولات اشنایدر صنعت به دلیل کیفیت و تنوع بالا در بسیاری از موارد و مشاغل، هم به صورت کلی و هم جزئی مورد استفاده قرار می‌گیرد و این موضوع سبب زیاد شدن فروشندگان محصولات تقبلی این برند است. ما در اشنایدر صنعت مه تنها نمایندگی اصلی اشنایدر ایران است، در تلاشیم تا با پخش اشنایدر اصلی، کالای باکیفیت و اصلی را به دست شما مشتریان برسانیم.

نمایندگی اصلی اشنایدر

فروشگاه اشنایدر صنعت که با چندین سال تجربه موفقیت آمیز در عرصه فروش و تامین لوازم برقی صنعتی و تابلوهای برق، توانسته خود را در بازار این حرفه اثبات نماید. از طرفی دیگر این فروشگاه تحت نمایندگی شرکت اشنایدر بوده و زیر نظر آن به فعالیت خود ادامه می دهد.

فروشگاه اشنایدر صنعت یک شرکت معتبر بوده که سازنده تجهیزات الکتریکی در رنج های متفاوت می باشد این شرکت در کشور فرانسه می باشد.

هدف فروشگاه اشنایدر صنعت ارائه محصولات با کیفیت بالا، متنوع، و اورجینال مطابق با نیازهای مشتریان و همچنین همگام با دانش روز دنیا بوده است.

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه به صورت اصلی بوده و با هولوگرام شرکت اشنایدر صنعت میباشد.

شرکت اشناید صنعت توسط برادران اشنایدر (جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر) در اوایل قرن ۱۹ با تشکیل شرکت Schneider Electric در زمینه صنایع تولید فولاد، آهن و ماشین آلات سنگین و کشتی سازی فعالیت خود را شروع کرده است که با توجه به کیفیت بالای محصولات خیلی زود جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان خود پیدا کرد.

گارانتی محصولات فروشگاه اشنایدر صنعت

تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه به صورت اصلی بوده و با هولوگرام شرکت اشنایدر صنعت میباشد

اعتماد توسط 12000 مشتری

همه‌ی چیزهای خوب در اطرافتان هستند، کافی است خوب ببینید.

تحویل خیلی سریع

از دیگر امکانات مهم شرکت صنعت روز نیکان که می‌توان به آن اشاره کرد؛ ارسال فوری محصول به دست مشتریان است.

آدرس فروشگاه اشنایدر صنعت: لاله زار جنوبی - پاساژ بوشهری ها طبقه همکف پلاک 21

شماره تماس:02133957145

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی